Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כיצד אתם נערכים לתרחיש הפסקות החשמל כתוצאה ממלחמה בצפון?


GTאי

פוסטים מומלצים

ברור לכולם שהגנרטורים האלה נועדו לישומי מחנאות בסיסים, מקרר קטן ומעט תאורה. ויחזיקו עד 8 שעות לכל היותר . ויש צורך להחזיק לא מעט דלק על מנת לענות לתרחיש ה 72 שעות (בהנחה שלא תיפגע יכולת ייצור חשמל משמעותית. (תחנות כח גדולות) 

ולמאותגרים מכאנית , שרות שמן מידי 20 שעות עבודה. 

 

אה... כן , ובלי מזגן בכלל.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.6.2024 בשעה 06:20, KipodYam כתב:

הKS 2200 עכשיו במחיר 1900שח, לדעתי זה מחיר כמו של תחילת המלחמה, כי בדקתי אז וזה בערך היו המחירים.

לא יודע אם זה הרגע הנכון לקנות למי שאין או שזה בזבוז הכי גדול וטמטום מוחלט עם השלטו הרופס שלנו.

https://ksp.co.il/link/K-S-Basic2000W

 

המחיר ירד ל 1616 ש"ח

  • רעיון טוב! 1

"ai motoare capul doare"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 31 דקות, zaf כתב:

ברור לכולם שהגנרטורים האלה נועדו לישומי מחנאות בסיסים, מקרר קטן ומעט תאורה. ויחזיקו עד 8 שעות לכל היותר . ויש צורך להחזיק לא מעט דלק על מנת לענות לתרחיש ה 72 שעות (בהנחה שלא תיפגע יכולת ייצור חשמל משמעותית. (תחנות כח גדולות) 

ולמאותגרים מכאנית , שרות שמן מידי 20 שעות עבודה. 

 

אה... כן , ובלי מזגן בכלל.

 

כל מה שכתבת - לא מדוייק בעליל.

 

דבר ראשון - שירות שמן ראשון אחרי 20 שעות (הרצה), אח"כ כל 50 שעות (בשביל לסבר את האוזן, 50 שעות עבודה זה בערך 9-10 פעמים למלא לו דלק ולחכות שייגמר).

 

כל החלפת שמן זה באיזור 300-350CC שמן 10W30 א 10W40.
 

דבר שני - זה סוחב מקרר מודרני בלי בעיה ואפילו ניסיתי לחבר לו מזגן 1 כ"ס נייד (למעשה הוא קצת יותר מ 1 כ"ס) וזה *עובד* (מה שקשה בכל הסיפור של מזגן או מקרר זה עניין ההתנעה, אבל אם הוא סוחב התנעה של מדחס 1 כ"ס, לו תהיה לו שום בעיה עם מקרר של 1/3 או 1/4 כ"ס).

מקרר מודרני לא צורך הרבה חשמל בכלל, אפשר בכיף להפעיל גם כמה.

על מצב ECONOMY יש שמדווחים על טווחים של 6-7 שעות עבודה ברצף על מיכל 4 ליטר.

אם ניקח בחשבון שיש לך ג'ריקן של 20 ליטר בבית ואתה סוחט מכל ליטר בנזין כ-שעה וחצי הפעלה (אולי טיפה יותר), אתה יכול לאפשר לעצמך 30-35 שעות רצופות של הפעלה על הג'ריקן הזה (המלצה שלי היא - מאחר ומדובר בזמן חירום, לא להפעיל 6-8 שעות בזמן לילה שהמקרר סגור ולא פותחים אותו).

זה יכול לתת לך מרווח נשימה סביר של יומיים, למעט 6-8 שעות בלילה, וזה כמובן רק אם יש לך ג'ריקן של 20 ליטר (אולי הצטיידת מראש ביותר ? לא יודע) . במידה ויש לך בנזין (ברכב) יש לך עוד מכסה של כמה עשרות ליטרים להשתמש בהם (בהנחה ויש אפשרות קלה לשאוב מהרכב).

 

לפני 21 דקות, RedLabel כתב:

 

המחיר ירד ל 1616 ש"ח

 מחיר מעולה !

Generators_Inverter_KSB_22i-S_EN.pdf

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, איציק נ. כתב:

 

מה דגם המצת ? למיטב ידיעתי זה מצת מאוד נפוץ של מנועי 4 פעימות 80 סמ"ק (לא רק) קירור אויר.

LG E5RTC 

מצאתי פלגים דומים אבל כולם או טיפה ארוכים יותר או טיפה קצרים. 

 

כרגע הצטיידתי ב 2 טיפה יותר קצרים, 3-5 מ"מ +/- 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, rev-Match כתב:

LG E5RTC 

מצאתי פלגים דומים אבל כולם או טיפה ארוכים יותר או טיפה קצרים. 

 

כרגע הצטיידתי ב 2 טיפה יותר קצרים, 3-5 מ"מ +/- 


ניסית לבדוק NGK BPR5HS ?

https://cars245.com/en/item/ngk-6222-spark-plug/

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, Ooga כתב:

מה, היה מבצע לשעה?

כרגע זה 1900

כנראה.

שזה פורסם נכנסתי ללינק וזה אכן היה 1616 ש"ח.


טעות או מבצע ? לא נדע....

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שעשו לגנרטור הזה במחיר זה ABUSE רציני מאוד.

צניחת מחיר מ 2600-2800 ש"ח  ל 1900-2000 שח.... מטורף לגמרי.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, איציק נ. כתב:

 

כל מה שכתבת - לא מדוייק בעליל.

 

דבר ראשון - שירות שמן ראשון אחרי 20 שעות (הרצה), אח"כ כל 50 שעות (בשביל לסבר את האוזן, 50 שעות עבודה זה בערך 9-10 פעמים למלא לו דלק ולחכות שייגמר).

 

כל החלפת שמן זה באיזור 300-350CC שמן 10W30 א 10W40.
 

דבר שני - זה סוחב מקרר מודרני בלי בעיה ואפילו ניסיתי לחבר לו מזגן 1 כ"ס נייד (למעשה הוא קצת יותר מ 1 כ"ס) וזה *עובד* (מה שקשה בכל הסיפור של מזגן או מקרר זה עניין ההתנעה, אבל אם הוא סוחב התנעה של מדחס 1 כ"ס, לו תהיה לו שום בעיה עם מקרר של 1/3 או 1/4 כ"ס).

מקרר מודרני לא צורך הרבה חשמל בכלל, אפשר בכיף להפעיל גם כמה.

על מצב ECONOMY יש שמדווחים על טווחים של 6-7 שעות עבודה ברצף על מיכל 4 ליטר.

אם ניקח בחשבון שיש לך ג'ריקן של 20 ליטר בבית ואתה סוחט מכל ליטר בנזין כ-שעה וחצי הפעלה (אולי טיפה יותר), אתה יכול לאפשר לעצמך 30-35 שעות רצופות של הפעלה על הג'ריקן הזה (המלצה שלי היא - מאחר ומדובר בזמן חירום, לא להפעיל 6-8 שעות בזמן לילה שהמקרר סגור ולא פותחים אותו).

זה יכול לתת לך מרווח נשימה סביר של יומיים, למעט 6-8 שעות בלילה, וזה כמובן רק אם יש לך ג'ריקן של 20 ליטר (אולי הצטיידת מראש ביותר ? לא יודע) . במידה ויש לך בנזין (ברכב) יש לך עוד מכסה של כמה עשרות ליטרים להשתמש בהם (בהנחה ויש אפשרות קלה לשאוב מהרכב).

 

 מחיר מעולה !

Generators_Inverter_KSB_22i-S_EN.pdf 971.82 \u05e7\"\u05d1 · 1 download

נוטה להסכים איתך, בעיקר כי נתת פרוט מצויין ודרכי פעולה (לא ידעתי לגבי השמן, אבל גם שירות קטן עושים כשהמכשיר לא בפעולה.) 

אבל בינינו, כמה אנשים כמוך יש שיכולים לתפעל את הציוד כך שיוציאו מנו את האופטימום?

לדעתי רוב הרוכשים, יפעילו את המכשיר וישכחו , או לתדלק בזמן, או לטפל בזמן או שינסו להעמיס מעבר ליכולת.

אתה מצוייד במזגני 1 כ״ס בחדרים. 

מה יעשו אלו שיש להם מכשירים של 3.5 כ״ס? 

 

במבחן 20/80  20% יהיו כמוך. 

 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 דקות, איציק נ. כתב:

מה שעשו לגנרטור הזה במחיר זה ABUSE רציני מאוד.

צניחת מחיר מ 2600-2800 ש"ח  ל 1900-2000 שח.... מטורף לגמרי.

לגמרי. 2800 שח זה מחיר שחיטה של המלחמה.

אבל 1616שח, מודה שלא הסתכלתי מעולם על גנרטורים, אבל לתחושתי זה יוצר זול מלפני המלחמה או שכמעט ואין פער.

רק לסבר את האוזן  אני קניתי משהו דומה של יצרן אחר ב2300 בלי משלוח נדמה לי

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, zaf כתב:

נוטה להסכים איתך, בעיקר כי נתת פרוט מצויין ודרכי פעולה (לא ידעתי לגבי השמן, אבל גם שירות קטן עושים כשהמכשיר לא בפעולה.) 

אבל בינינו, כמה אנשים כמוך יש שיכולים לתפעל את הציוד כך שיוציאו מנו את האופטימום?

לדעתי רוב הרוכשים, יפעילו את המכשיר וישכחו , או לתדלק בזמן, או לטפל בזמן או שינסו להעמיס מעבר ליכולת.

אתה מצוייד במזגני 1 כ״ס בחדרים. 

מה יעשו אלו שיש להם מכשירים של 3.5 כ״ס? 

 

במבחן 20/80  20% יהיו כמוך. 

 


הפכנו את השיח כאילו אנחנו מחפשים פתרון ליום יום, אבל זה לא נכון;
אנחנו במלחמה - ולכן האופציה של מזגנים היא בגדר "בטל בשישים" ולא צריכה להיכנס למשוואה בכלל.

 

עצם העובדה שיש לנו אפשרות להתארגן על גנרטור ולשמור על מזון במקרר ותאורה לבית, זו ברכה. כל היתר - באמת - בונוס.

בנוגע לתיפעול המכשיר - מסכים שהרוב לא יחליפו שמן או יפתחו בכלל את ספרון ההדרכה בשביל לדעת איך לטפל ולהתנהג עם המכשיר...אבל זו לא בעיה רק בגנרטורים זו בעיה גם במכוניות ובעוד הרבה הרבה תחומים :-) 

איציק

  • אהבתי 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, איציק נ. כתב:


ניסית לבדוק NGK BPR5HS ?

https://cars245.com/en/item/ngk-6222-spark-plug/

אבדוק אם יש בחנויות. 

במקרה הכי גרוע אזמין בתקווה שיגיע. 

לפני כשעה, zaf כתב:

נוטה להסכים איתך, בעיקר כי נתת פרוט מצויין ודרכי פעולה (לא ידעתי לגבי השמן, אבל גם שירות קטן עושים כשהמכשיר לא בפעולה.) 

אבל בינינו, כמה אנשים כמוך יש שיכולים לתפעל את הציוד כך שיוציאו מנו את האופטימום?

לדעתי רוב הרוכשים, יפעילו את המכשיר וישכחו , או לתדלק בזמן, או לטפל בזמן או שינסו להעמיס מעבר ליכולת.

אתה מצוייד במזגני 1 כ״ס בחדרים. 

מה יעשו אלו שיש להם מכשירים של 3.5 כ״ס? 

 

במבחן 20/80  20% יהיו כמוך. 

 

ל K&S יש מנגנון הגנה, לקח לי כ20 דק' להבין למה הוא לא מניע למרות ששמתי שמן( לא מספיק) ודלק. 

 

אחרי שמילאתי את השמן עד הסוף הוא הניע במשיכה אחת. 

 

אני בהחלט מסכים איתך שכל מי שאין לו רקע טכני כנראה לא יהנה מהמכשיר הזה לאורך זמן אבל הם גם לא תוכננו עבור משתמשים בקצה העליון של ההבנה הטכנית. 

אני די בטוח שהם תוכננו עבור משתמשים לא בקיאים על מנת שגם אצלם ישרדו מעבר לתקופת האחריות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, rev-Match כתב:

אני בהחלט מסכים איתך שכל מי שאין לו רקע טכני כנראה לא יהנה מהמכשיר הזה לאורך זמן אבל הם גם לא תוכננו עבור משתמשים בקצה העליון של ההבנה הטכנית. 

אני די בטוח שהם תוכננו עבור משתמשים לא בקיאים על מנת שגם אצלם ישרדו מעבר לתקופת האחריות. 

 

יפה אמרת.

המכשירים האלו אומנם בנויים ל"לא גאונים" - אבל לא לנצח (אתה הגדרת את זה יפה: שישרדו את תקופת האחריות).

אם אין שמן (או מפלס נמוך) - לא מניע. נגמר הדלק אז מן הסתם יכבה (לא גורם לו שום נזק).

שמן - הטעות היחידה שיכולה לקרות עם שמן זה מילוי יתר וזה קורה רק אם אתה מטה את המכשיר על הצד ובו זמנית ממלא (וסוגר שהוא עדיין מוטה).

אם אתה עובד עם המשפך המקורי (שיש לו צינורית) וממלא "עד שנשפך" (כשהוא על משטח ישר) הסיכוי לגרום לו נזק הוא נמוך. אגב, גם בלי מילוי עם המשפך המקורי - מספיק למלא "עד שנשפך" (כל עוד המכשיר על משטח ישר) ואתה עדיין לא עובר את קו המקסימום של המפלס המותר - זה תיכנון IDIOT PROOF אבל אידיוט משובח יצליח להתגבר גם על זה :-P ולגרום למכשיר נזק.

הדברים היותר מורכבים מגיעים בגילאים יותר מתקדמים של המכשיר או לאחר שימוש אינטנסיבי שמצריך ניקוי של סננים, החלפה של מצת או במקרים מסויימים איתור של סתימת דלק וכד'. במקרים כאלה ברור שמי שלא יודע מה זה מנוע והרקע הטכני שלו הוא 0, יזדקק לשירות תיקונים.

איציק

  • מצחיק 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...