Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן
קניתי לפני חודשיים בערך ספארק 2021 מסוכנות
בבדיקה של הלקוח שהביא את הרכב (מי שהרכב היה שלו) היה כתוב שצריך לבצע החלפת שמן גיר
נאמר לי בסוכנות שלא מחליפים שמן גיר ושזה רק יכול לפגוע, אחרי בדיקה של הרכב במכון בדיקה אחר לא נמצא שצריך להחליף שמן גיר וגם נאמר לי ע"י מי שביצע את הבדיקה שלא מחליפים
על פי הוראות יצרן יש צורך להחליף כל 75,000 ק"מ בערך ממה שהבנתי

הרכב כבר עומד על 90 אלף ק"מ אז השאלה היא האם להחליף עכשיו? או שזה סיכון? 

פורסם

יש על זה חתיכת שרשור בפורום אם זה מומלץ או שלא

מניסיוני על כמה רכבים שעשיתי, הגיר הגיב אח"כ יותר טוב 

 

מה שכן כמו כל דבר ברכב חשוב שיהיה בתקן המתאים במיוחד בשמן גיר שלא מחליפים כל טיפול שיגרתי 

פורסם (נערך)

כלל האצבע הוא שהיצרן יודע יותר טוב מהחבר'ה בסוכנות. 

אכן אם הרכב עבר ק"מ גבוה מדי ללא החלפה - לא מומלץ להחליף. 

90k זה עוד אחלה לגמרי.

עריכה אחרונה על ידי topop
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 14 דקות, topop כתב:

כלל האצבע הוא שהיצרן יודע יותר טוב מהחבר'ה בסוכנות. 

אכן אם הרכב עבר ק"מ גבוה מדי ללא החלפה - לא מומלץ להחליף. 

90k זה עוד אחלה לגמרי.

תודה רבה לכולם
אחליף במוסך המורשה.

מה נחשב ק"מ גבוה מידי ללא החלפה?

פורסם

עוד לא נוצר השמן שלא צריך להחליף. בישראל המוסכים עושים מה שמתחשק, מכניסים שמן אחר, לא משתמשים בחלקים תואמים, לא מגרזים רפידות, לא מחליפים נוזל בלמים ולא שמן גיר. 

צריך לפתוח ספר רכב ולתחזק לפי הוראות היצרן 

פורסם
בתאריך 9.2.2024 בשעה 16:36, na34 כתב:

תודה רבה לכולם
אחליף במוסך המורשה.

מה נחשב ק"מ גבוה מידי ללא החלפה?

מעל כפול מהתדירות

 

אני החלפתי לספארק כמו שלך, אתה צריך 4 ליטר ולמזלך יש פתח מלמעלה למזוג שמן לבפנים (הוא קבור צריך לחפש אותו אבל הוא שם)

 

×
×
  • תוכן חדש...