Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 879 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

מישהו נתקל בהתייקרות פסיכית של יותר 300 אחוז בביטוח המקיף ליונדאי איוניק היברידי 2019? שילמתי על מקיף 2500 שח ועכשיו מבקשים ממני 10 אלף שח ולהתקין איתוראן.

הגיוני? או אולי איזה פאק עם מספר הרכב? טענו שהרכב מאוד גניב לאחרונה, לא מבין את ההצדקה לשלם כל כך הרבה כסף על שווי רכב של 80-90 אלף שח.

פורסם

כל הביטוחי רכב קפצו, רובם לא בשיעור שכזה.

נסה להשוות בחברות אחרות. ייתכן ששווה לך לבטח חובה וצד ג’ ללא מקיף ולשים מנעול הגה וכדו’ למניעת גניבות. הסיכון הוא שבמקרה של גניבה או תאונה באשמתך הלך האוטו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

נסה גם לבדוק ביטוח מקיף ללא ביטוח על גניבה, אם האיזור שלך לא גניב...

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם

אני לא מבין אתכם. מנסים לגרום למישהו שאינכם מכירים להמר על 100,000 ש"ח?

 

פות"ש - תתחיל הערב בסבב אתרי חברות (וסוכנויות) ביטוח והכנס את פרטיך ופרטי הרכב. מחר תקבל מבול של טלפונים. מכאן זה עניין של התמקחות. אם לא קרה משהו חריג (נניח היתה לך תביעה גדולה ואחרי התיקון ציפית את הרכב בזהב) סביר שההצעות יתכנסו למקום הרבה יותר סביר, עליה של כמה עשרות אחוזים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 27 דקות, sperial כתב:

אני לא מבין אתכם. מנסים לגרום למישהו שאינכם מכירים להמר על 100,000 ש"ח?

לא. מנסים למנוע נזק וודאי של כמה אלפי שח. תלוי כמה הנזק של הגניבה משמעותי בשבילו. כדאי גם לשקול שנמוך הרכב בכדי לא לבטח במקיף.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

זה בדיוק הקזינו. חבל שאני לא מחבר אותך לווטסאפ השכונתי והדיווחים היומיים על פריצות (בינתיים לא ראיתי דאבלים).

 

ניסיוני ברור מאוד, הדבר הזה מתנהל כמו ג׳מע אל פנא, אפילו ייקה פוץ כמוני מוריד עשרות אחוזים בסבב טלפונים מהיר.

 

מזכיר לי שלפני עשור הייתי צריך ביטוח משכנתא קטן. הסבב התחיל ב-550 ש״ח לחודש ונסגר ב-270, וכנראה שיכולתי להוריד עוד משהו. ואותו כנ״ל כל פברואר מרץ ואפריל עם המכוניות והדירה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 14 שעות, sperial כתב:

פות"ש - תתחיל הערב בסבב אתרי חברות (וסוכנויות) ביטוח והכנס את פרטיך ופרטי הרכב. מחר תקבל מבול של טלפונים. מכאן זה עניין של התמקחות. אם לא קרה משהו חריג (נניח היתה לך תביעה גדולה ואחרי התיקון ציפית את הרכב בזהב) סביר שההצעות יתכנסו למקום הרבה יותר סביר, עליה של כמה עשרות אחוזים.

זה בדיוק מה שאני עושה כל שנה ובהצלחה בדר"כ כולם מתיישרים  לפער של מאות או לעיתים עשרות שקלים בודדים מהביטוח הקיים.

והפעם עשיתי סבב טלפונים הכי נמוך שהגעתי סביב 6500 למקיף פלוס להתקין איתוראן כולם דרשו.. עדיין מאוד יקר.. פער לא סביר של 4000 ש"ח

הרוב המוחלט אומר לי שהמחיר ביטוח של הרכב הזה ספציפי עלה מאוד בעקבות גלי גניבות, מעין קרטל עם אותה תשובה גנרית, מעולם לא נתקלתי בקפיצה מטורפת כזאת ולרוב הקפיצות הם גג מאות בודדות של שקלים ובטח לא ביקשו מעולם איתוראן כלשהו... הזייה...

עריכה אחרונה על ידי liron2022
פורסם
לפני 41 דקות, liron2022 כתב:

זה בדיוק מה שאני עושה כל שנה ובהצלחה בדר"כ כולם מתיישרים  לפער של מאות או לעיתים עשרות שקלים בודדים מהביטוח הקיים.

והפעם עשיתי סבב טלפונים הכי נמוך שהגעתי סביב 6500 למקיף פלוס להתקין איתוראן כולם דרשו.. עדיין מאוד יקר.. פער לא סביר של 4000 ש"ח

הרוב המוחלט אומר לי שהמחיר ביטוח של הרכב הזה ספציפי עלה מאוד בעקבות גלי גניבות, מעין קרטל עם אותה תשובה גנרית, מעולם לא נתקלתי בקפיצה מטורפת כזאת ולרוב הקפיצות הם גג מאות בודדות של שקלים ובטח לא ביקשו מעולם איתוראן כלשהו... הזייה...

6500 למקיף (כולל חובה) נשמע הגיוני במסגרת המחירים העדכניים

(סליחה על השאלה אבל) אתה בטוח שבשנה שעברה שילמת 2500 למקיף (כולל חובה)? אולי תבדוק שוב? הרי רק החובה הוא כ-1300 ש"ח וצפונה!

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, אלעדית כתב:

6500 למקיף (כולל חובה) נשמע הגיוני במסגרת המחירים העדכניים

(סליחה על השאלה אבל) אתה בטוח שבשנה שעברה שילמת 2500 למקיף (כולל חובה)? אולי תבדוק שוב? הרי רק החובה הוא כ-1300 ש"ח וצפונה!

6500 ש"ח רק למקיף לא כולל חובהוכנ"ל שנה שעברה 2500 ש"ח רק למקיף לא כולל חובה.

על חובה מציעים לי השנה 1299 ש"ח לעומת 1200 ש"ח שנה שעברה.

עריכה אחרונה על ידי liron2022
פורסם
לפני 5 דקות, liron2022 כתב:

6500 ש"ח רק למקיף לא כולל חובהוכנ"ל שנה שעברה 2500 ש"ח רק למקיף לא כולל חובה.

על חובה מציעים לי השנה 1299 ש"ח לעומת 1200 ש"ח שנה שעברה.

ולא השתנה שום דבר בעבר הביטוחי שלך? אולי תבעו אותך ואתה לא יודע?

פורסם
לפני 2 דקות, אלעדית כתב:

ולא השתנה שום דבר בעבר הביטוחי שלך? אולי תבעו אותך ואתה לא יודע?

אין כלום, חוץ ממנטרה שחזרה ברוב המקומות שהרכב גניב יותר ומבקשים בנוסף גם איתוראן.

×
×
  • תוכן חדש...