Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כמה תמונות מסופ"ש ברמה"ג


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8470 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אין תקופה טובה מזו לטייל בצפון וברמה"ג במיוחד.

הכבישים מצוינים וכל כביש כיפי מוביל לאחד נוסף שווה במיוחד לטייל באמצע השבוע כשהתנועה בכבישים דלילה במיוחד.

 

אחד מקטעי הכביש שאהבתי במיוחד הוא הנסיעה בתוך יער ביריה, תענוג !

הכביש צר ואין מקום לטעויות אבל אפשר להנות גם אם לא לוחצים, אני הצלחתי להנות עם הקורסה.

P4106082 6 .JPG

P4106080 5 .JPG

P4106079 4 .JPG

P4106072 3 .JPG

P4106070 2 .JPG

P4106069 1 .JPG

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

המאווררים האלה נמצאים לצד כביש שיורד ממסעדה (למרגלות החרמון) לכיוון חמת גדר.אזור מדהים.

 

יש לי תמונה שם עם עוד 3 חברים (רנוספורט,GTI1900 ואיי איקס של ברגר).

 

יש שם מחסומי טנקים ענקיים שצריך ליסוע בינהם בסריה של פניות S הדוקות-משהו מטורף לחלוטין.

 

הינו שם בקיץ לפני שנתיים ואני עדיין זוכר את זה.אזור מדהים.חופש אמיתי.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

יפה מאוד.

 

מה שמעניין אותי זה מי זה הנודניק באופל שנדבק אליכם כל הטיול, ועצר בכל מקום שאתם

עצרתם בו :p

פורסם
יפה מאוד.

 

מה שמעניין אותי זה מי זה הנודניק באופל שנדבק אליכם כל הטיול, ועצר בכל מקום שאתם

עצרתם בו :p

 

LOL :lol::lol::lol:

 

בטיול הקודם לצפון הייתי עם הראלי ולא הצלחתי להגיע לצימר :roll:

הסטראט התחתון השתפשף בשביל ומנע ממני את הגישה ונאלצתי להחנות את הרכב בצידי השביל עשרות מטרים מהצימר...

 

הפעם החלטנו שהכיוון הוא יותר טבע הווה אומר טיולי שבילים :lol:

מסתבר שלקורסה זוויות גישה ונטישה מפתיעות 8)

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

אוי איזה פלאש בקים......

 

זיכרונות מהשירות הצבאי .

 

אני כבר מצפה להחלפת צינור מים ולעוף לשם , חוסר דלק או לא חוסר דלק....

 

חושנייה אני בא !!!!!!!!!!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

יא דרעק, למה לא אמרת שהיית בחושניה.

מעוז הצנחנים, והמקום הנוח ביותר לותיק האומלל (אפילו היתה בריכה ליד החדר).

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
אוי איזה פלאש בקים......

 

זיכרונות מהשירות הצבאי .

 

אני כבר מצפה להחלפת צינור מים ולעוף לשם , חוסר דלק או לא חוסר דלק....

 

חושנייה אני בא !!!!!!!!!!!

 

איזה צנחנים!! שיריונרים...אך....האדם שבטנק ינצח!!!(או יטחון שמירות למוות :x )....

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

תמונות של הצפון אכן עושות טוב.

הכביש המוביל מכרמיאל (צומת יונה..?) לצפת הוא :mm_yeah:

הכביש מצפת לראש פינה הוא :mm_yeah: :mm_yeah:

(היגוי-יתר ב-205GTI ב-120 בכביש הזה הוא זה שגרם לי להתאהב בפיז'ו)

לנסוע דרך עין-זיתים לקרית שמונה (כביש "עוקף") זה בגדר :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah: :mm_yeah:

בייחוד לאחר שציפו קטעי אספלט רבים שם מחדש (לפני כן זה היה כמו שביל עם קצת אספלט).

 

הצפון... הרחוק... :p

זה הזמן לנסוע, עם כל הפריחה והירוק המהממים האלו :!:

MCS 2008

פורסם

גם אני הייתי בסופ"ש האחרון בצימר בצפון. נסעתי עם האוטו של ההורים של חברה שלי. מדובר ב-GMC ספארי שעבר 330K ק"מ ועדיין כוחו במותניו.

 

הכי נהנתי מלעשות את כל כביש המערכת (צמוד לגבול) ממזרח למערב עד ראש הנקרה, פשוט עשרות ק"מ של פיתולים על אספלט משובח.

 

כמובן שספארי זה לא בדיוק כלי הנשק האולטימטיבי לתקיפת פניות "ראש סיכה" או עיקולים מהירים על 100+ אבל בכל זאת נהנתי.....חברה שלי קצת פחות :twisted:

טוב נו מה לעשות....היא היתה אחראית על לשמור שהצידנית לא תתהפך, היא לך הצליחה בד"כ :roll:

חוץ מזה זה די נחמד לתפעל ידנית תיבה אוט' שהמוט על ההגה, עם קצת דמיון הצלחתי להרגיש סטייל סטייג' בראלי צרפת :)

 

בקיצור....אם אני נהנתי עם GMC, גם דויד כנראה נהנה עם קורסה מושכרת.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

×
×
  • תוכן חדש...