Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 913 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איך הגעת לגיר? לא מוזכר שם משהו על גיר 

אל תמהר להתעסק עם גירים אתה לא תצא מזה

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
פורסם (נערך)

מה הסיבה שבדקת קוד תקלות, איזו תופעה בהתנהגות הרכב הטרידה אותך, האם הרכב מתנהג רגיל ורק מנורת מנוע נדלקה

עריכה אחרונה על ידי ד ו ד
פורסם

בגלל שההילוכים מחליקים , במהירות מ20-40 ההילוך נתקע והטורים עולים אני נוסע לאטואז שסה מגיע למהירות 60 כאילו משתחרר , בנוסף גם שמתי לב שהאוטו קצת רועד בעצירות 

בנוסף היתה מנורת at שנדלקה

פורסם (נערך)

מתי פעם אחרונה החלפת שמן גיר
 

אתה בטוח שההילוכים מחליקים או שאתה מתכוון שהעברה שלהם קשה ודביקה "מושך"

כי כשהילוך מחליק באמצע השילוב שלו אתה תראה את הסלד טס למעלה וההילוך נכנס בבעיטה 

זה לא נשמע כמו החלקה לפי מה שאתה מתאר

האוטו רועד בעצירות בגלל שהמחשב אומר לך שהסלד נמוך באופן חריג בעצירות כשהפרפר סגור, זה אומר שהבעירה לא מושלמת ולא מגיע מספיק אוויר לתא הבעירה, כנראה בגלל חיישן IAC מלוכלך או מעבר קצת מפויח
תעשה את ההפרדה שניה בין הAT שנדלק לך לבין הchack engine, מדובר פה בשני דברים שונים במקרה שלך ויש לך 2 שגיאות שונות

עריכה אחרונה על ידי CiUiK
פורסם

 

בנוסף היתה מנורת at שנדלקה

אני אגיד לך בדיוק מה כמו שאמרת לפני חודש במעבר ההילוכים הסלד קפץ גבוהה והיה נורית at והמוסך אמר נשכנראה הלך הגיר אז הוחלף גיר , אחרי שבועיים פתאום יש לי שוב נורית at ותופעות דומות אבל השגיאה שונה , וזה מה ששלחתי היום שגיאה אחרת , אבל זה מרגיש אותו דבר בנסיעה כאילו לאנעשו כלום

פורסם
בתאריך 25.12.2023 בשעה 19:43, Liorg72 כתב:

 

בנוסף היתה מנורת at שנדלקה

אני אגיד לך בדיוק מה כמו שאמרת לפני חודש במעבר ההילוכים הסלד קפץ גבוהה והיה נורית at והמוסך אמר נשכנראה הלך הגיר אז הוחלף גיר , אחרי שבועיים פתאום יש לי שוב נורית at ותופעות דומות אבל השגיאה שונה , וזה מה ששלחתי היום שגיאה אחרת , אבל זה מרגיש אותו דבר בנסיעה כאילו לאנעשו כלום

מה הקשר הלך גיר בדרך כלל אם מחליק בודקים סלנואידים, מחליפים החלפה מלאה של שמן גיר ואז אם לא עובד שמים תוסף כמו לוקאס שזה לרוב מסדר לשנה שנה וחצי של שקט

נמאס לי מהליצנים בארץ שישר מחליפים מנועים וגירים בשביל לדחוף לאנשים שלא מבינים חשבוניות. זה מכעיס אותי מאוד, חאפרים שמלכלכים מקצוע כלכך יפה 

אם אחרי שבועיים שוב פעם בעיות בגיר לך לליצן שהחליף לך ותגיד לו שהוא עשה עבודה על הפרצוף

לפני 23 שעות, Liorg72 כתב:

אם זה לא הגיר ? אז מה זה ?

ואיך מתקנים ?

לגבי האור מנוע אמרתי לך מה לעשות

פורסם

רציתי לעדכן הלכתי למומחה לגיר ובסוף מצא שיש מים בגיר בגלל רדיאטור של הגיר

הוא אמר שאפשר לנסות להחליף רדיאטור לגיר ולעשות שטיפה לגיר כדי להוציא את המים ולקוות שהגיר יחזיק , האם כדאי ?

×
×
  • תוכן חדש...