Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב שיהיה לי כיף לנהוג,

נוסע לבד בדרך כלל ויש כבר למשפחה רכב

משהו אמין, לא כזה רלוונטי צריכת דלק

יכול להשקיע ברכב בשנה איזור ה7000-8000 (ביטוח טיפולים טסט)

נוסע איזור ה5000 קמ בשנה

העיקר שיהיה כיף(מאובזר, יפה, חזק, יציב על הכביש וכו)

פורסם (נערך)

בוודאי שאפשר להנות, אפילו יותר מרכב חדש. 

לפי הדרישות שלך אתה יכול להביא רכב "מנהלים" / משפחתית גדולה כמו הונדה אקורד, טויוטה קאמרי או אוונסיס והמתחרות שלהן. אלה רכבים עם כוח, יציבים ומאובזרים . טיפולים תלוי רכב ממוצעים, ביטוח לפי עבר ביטוחי 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

טויוטה קאמרי או אוונסיס, רכבים מהנים?

אולי מאזדה 6  אבל לא נראה לי שפותח השרשור מתכוון לקטגוריה אחרת...

 

נראה לי שהכיוון צריך להיותמיותר בכיוון של רכב ידני... אולי רנו קליאו 0.9 ידנית, פורד פוקוס דור ידנית או פג'ו 208 דור 1 ידנית.

פורסם
לפני 4 דקות, mottis כתב:

טויוטה קאמרי או אוונסיס, רכבים מהנים?

אולי מאזדה 6  אבל לא נראה לי שפותח השרשור מתכוון לקטגוריה אחרת...

 

נראה לי שהכיוון צריך להיותמיותר בכיוון של רכב ידני... אולי רנו קליאו 0.9 ידנית, פורד פוקוס דור ידנית או פג'ו 208 דור 1 ידנית.

לאלא, אוטומטית, הרכב יהיה הרכב הראשי שלי ופקקים בידני בעיתי

פורסם
לפני 6 דקות, mottis כתב:

טויוטה קאמרי או אוונסיס, רכבים מהנים?

אולי מאזדה 6  אבל לא נראה לי שפותח השרשור מתכוון לקטגוריה אחרת...

 

נראה לי שהכיוון צריך להיותמיותר בכיוון של רכב ידני... אולי רנו קליאו 0.9 ידנית, פורד פוקוס דור ידנית או פג'ו 208 דור 1 ידנית.

כל אחד והכיף שלו
זה מה שהוא כתב:

לפני 3 שעות, almogm555 כתב:

העיקר שיהיה כיף(מאובזר, יפה, חזק, יציב על הכביש וכו)

קאמרי עונה על הכל

כולל על:

לפני 3 שעות, almogm555 כתב:

משהו אמין

 

  • אהבתי 2
פורסם

אכן.

רשימת הדרישות נראית יותר כמו כיף בכביש 6 ופחות כמו כיף בנס הרים.

מנהלים יפנית מתבגרת בהחלט נראה כמו הכיוון הנכון.

בפועל, בסכומים כאלו כדאי לבדוק כמה דגמים, לא להינעל על אחד, ולמצוא רכב שמור ומטופל כהוגן.

  • אהבתי 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

רק אחרי שעברו למנועים של וולוו. בשנים קודמות (נראה לי עד 2014) היו של פורד עם בעיות רבות.

  • רעיון טוב! 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

כל רכב יוקרה מזדקן, יגרור אחריו הוצאות גבוהות,

רכבים יפנים הם אמינים, ויש המון מוסכים מתמחים שיוכלו לטפל בבעיות קשות במחירים זולים,

רכבי יוקרה בבעיות קשות יצטרכו להגיע למוסך מורשה, ושם לפעמים העלות תהיה כערך הרכב.

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

היה פה איזה חייל משוחרר שחלם על X5 ורכש אותה בתרי זוזים
פעם אחרונה שהוא כתב פה, טען שהכל סבבה...
בכיף תקנה, למה לא?
תהנה

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מעניין מה עם ה- BMW שלו. באותו החודש הוא הפסיק לעדכן.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

אני בשוק?

מה הוא לא הצליח להגשים את החלום ולהראות לנו איך אפשר כסטודנט תפרן להחזיק X5

אימוגי הלם!

 

איפה כל החכמולוגים שהמליצו לו להיכנס להרפתקאה המטומטמת הזאת?
תגשים חלום, עוף גוזל...

אני בממד סופר אפונים.

  • מצחיק 2
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הוא לא כתב בפוסט כמה עלה לו (אולי מוחבא איפשהו בשרשור), אבל הוא כן כתב -
"אני קניתי את האוטו בידיעה שיש נזילה מהמסרק הגה שעולתו עלתה לי 4000 ש"ח"
"מה שכן החלפת רבייעית צמיגים איכותית תעלה בהתאם (5500 ש"ח)
 , "

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
לפני כשעה, motior כתב:

הוא לא כתב בפוסט כמה עלה לו (אולי מוחבא איפשהו בשרשור), אבל הוא כן כתב -
"אני קניתי את האוטו בידיעה שיש נזילה מהמסרק הגה שעולתו עלתה לי 4000 ש"ח"
"מה שכן החלפת רבייעית צמיגים איכותית תעלה בהתאם (5500 ש"ח)
 , "

הוא כתב שנשאר לו עודף מ55 כולל המסרק

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...