Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי כיום Citroen C5 Aircross 2021 שאני מעוניין להחליף בגלל שחסר לי מספר דברים כמו מצלמה 360 וכו'.

 

דברים שחשובים לי ברכב -

 

מצלמה 360 (ולא 180 מעלות/אחורית).

בקרת שיוט אדפטיבי + שמירה על הנתיב.

מסכים מעל 10 אינץ.

תא מטען מעל 490 ליטר (ועדיפות כמה שיותר).

מרווח ונוח מאחור ומקדימה (יש לי 2 כיסאות ילדים).

 

אני מת על טכנולוגיה, וכמה שהרכב יותר טכנולוגי ומלא גאדג'טים ופיצרים, זה מעניין אותי פי 100 על ביצועים של הרכב (דבר שלמשל בכלל לא מעניין אותי כל עוד הרכב נוסעה טוב!).

 

אם חשמלי אז לפחות 400 ק"מ סוללה וכמה שיותר יכולות טעינה (גם DC גם AC למשל).

ואם בנזין אז אין העדפה מיוחדת (יש לי בסה"כ כ-7,000 ק"מ בשנה בממוצע והדלק אינו מהווה פרמטר לשיקול כאן.).

 

מבחינת תקציב, איזור ה400K.

 

רכבים שחשבתי עליהם ואני עדיין מנסה להבין האם הם בחירה נכונה.

 

BMW IX1 (יחסית גם זהה במידות לרכב הקיים שלי).

Mercedes EQA 250 plus  - הבעיה - תא מטען קטן.

Tesla Model Y - דואג בעיקר מאיכות החומרים ברכב (שכבת צבע מאוד דקה, הגה מתקלף) שוק לא יציב מבחינת מחירים, וגם בגדול הוא די משעמם ללא חצי מהפיצרים שכבויים בארץ.

 

לא יצא לי לבדוק אלטרנטיבות אחרות, אשמח לשמוע עוד רעיונות או חוות דעת.

 

תודה רבה!.

 

 

 

 

פורסם

הטסלה Y כמה רמות מעל מבחינת ביצועים, טווח, תא מטען, מרווח, נהיגה ברגל אחת, מולטימדיה, סופרצארגר, מהירות טעינה, אפליקציה, גודל.

הIX1 והמרצדס מכוניות הרבה יותר קטנות והמחיר שלהם מופרך לגמרי.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 28.9.2023 בשעה 07:17, ניב5 כתב:

הטסלה Y כמה רמות מעל מבחינת ביצועים, טווח, תא מטען, מרווח, נהיגה ברגל אחת, מולטימדיה, סופרצארגר, מהירות טעינה, אפליקציה, גודל.

הIX1 והמרצדס מכוניות הרבה יותר קטנות והמחיר שלהם מופרך לגמרי.

נכון ברמת ביצועים, אבל נניח נשווה גם ל IX xDrive 40 , שהוא כן בקטגוריה, הוא כן לוקח אותו בהכל (אולי פרט לביצועים), עם אפליקציה מהירות טעינה זהה וכו'.

 

תא מטען בהילט הטסלה זה עולם אחר לגמרי.

 

אבל איכות חומרים של הטסלה על הפנים,והרכב מאוד מנימליסטי (לא אוהב את זה ברכב).

 

אני כרגע בדילמה לפני סגירה של IX/IX1 ביבוא אישי..

פורסם (נערך)

אם אתה יכול להביא ix 40 חדש ב 400 זה יכול להיות מדהים. אבל הטווח שלו עדיין מאוד מוגבל ויחד עם אווירודינמיות גרועה יכול להיות בעייתי אם אתה מתכנן לצאת איתו למרחקים. ה ix1 לא שונה בהרבה וקטן משמעותית, עדיף כבר ג'נסיס gv60 רק שהמחיר בארץ שלו מופרך

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • רעיון טוב! 1
פורסם

ה BMW IX Drive40 עם כל התוספות האפשריות עולה כ490 וכרגע הוא התלבטות שלי אל מול IX1 Drive30 עם כל התוספות ב395.

 

היתרון, הix1 יכול להירשם 2024, וה IX40 ירשם 2023.

כמובן הIX1 קטן מאוד ויש לי 2 ילדים קטנים מאחור ולכן שוקל אם זאת בחירה נכונה בכלל.

הטסלה ירד לי לגמרי, לא נהנתי מהרכב אחרי שעליתי על הIX40. 

 

ואני אפילו שוקל את הIX50 אפילו שיש הבדל משמעותי במחיר (625+)

פורסם (נערך)

לא רציתי רכבים סינים/קוריאנים..

 

בכל מקרה, בסוף הלכתי על ה BMW IX xdrive40 Tech ביבוא.

 

תודה לכולם!.

עריכה אחרונה על ידי נתי לוין
פורסם

את חוסר הרצון ברכבים סיניים אני עוד יכול להבין, הפסילה של רכבים קוראנים לא ברורה לי. 

 

 

בכל מקרה, שיהיה בהצלחה.

 

×
×
  • תוכן חדש...