Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 822 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הנושא בטח נטחן, אם כי לא מצאתי משהו מרוכז ומעודכן מהתקופה האחרונה.
אשמח אם תשתפו טיפים איך ניתן להוזיל את העלות של אוקטן 98 בתחנות השונות, אם זה כרטיסי תדלוק, מנוי אפליקציה וכו'...
כל טיפ נוסף בנושא אוקטן 98 שלאו דווקא קשור למחיר התקבל בברכה.

שנה טובה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

הטיפ הראשון והכי חשוב.

לוודא שבאמת הרכב שלך צריך רק 98

מעטים מאוד הרכבים שיודעים לעבוד רק על 98

רובם צריכים בכלל 95 וסתם שמים להם 98 (ואין בזה שום יתרון חוץ מכאב בכיס)

חלקם צריכים 98 אבל מחשב הרכב יודע להתאים את גם ל95

 

וחלקם הקטן קטן חייב 98

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

.

פורסם

הרכב יודע לעבוד גם עם 95 ולא יגרם נזק ממה שנאמר לי בחברה וכאן בפורום.
יחד עם זאת המלצת היצרן היא לתדלק אותו ב-98.
ככל שההפרש במחיר יהיה זניח ותהיה תחנה זמינה בדרך שלי אני מניח שאשתדל לתדלק אותו ב-98.
במקרים שזה לא התפאשר אז לא נזמין גרר כמובן.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אם המדובר בברז, המנוע תוכנן לעבודה תקינה בשימוש בדלק עם אוקטן 98 בלבד. אם אין ברירה, הוא יוכל לעבוד עם 95 אך צפה להרבה תיקוני הצתה - לאורך זמן לא מומלץ כי שימוש ב-95 יגרום לדטונציה.

 

לגבי כרטיסי תדלוק, אני משתמש ב״ספידומט״, כרטיס התדלוק של ״דור אלון״ שנותן 1.8 ש״ח הנחה על מחיר ליטר דלק לעומת מחיר מחירון (נכון לחודש ספטמבר 2023, זה אומר 7.4 ש״ח לליטר 98, בערך חצי שקל יותר מ-95).

יש תחנות שמוכרות דלק 98 במחיר זהה או קרוב מאד למחיר 95, באזור המרכז יש לך את:

- תחנת ״דלק״ שערי חולון 

- תחנת דלק ״מיקה״ ליד הסינמה סיטי בראשון

 

 

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם (נערך)

בחולון יש 2 תחנות.

בסונול, בתחנות שיש 98, אם מורידים את האפליקציה ומתדלקים דרכה יש הנחה, כמה הנחה זה כנראה תלוי בתחנה. אבל המחיר לדוגמא בסונול תרום (ליד כביש בשם נס הרים, לא מכיר יותר מדי את הכביש) -  חצי שקל מעל התחנות המוכרות בחולון.

עריכה אחרונה על ידי Or05230

Miata ND2

 

פורסם (נערך)
לפני כשעה, FlicK כתב:

יותר קל אם תגיד לנו מאיזה אזור אתה.

 

אתה צודק, אני גר באזור פרדס חנה.
נוסע פעם בשבוע לרעננה (כביש 9->כביש 4).
כנראה שתחנות בחולון/ראשון פחות רלוונטיות לי אבל המידע הזה אולי יועיל לאחרים.

הטיפ על כרטיס התדלוק של דור אלון נשמע מועיל, דרך אגב עושים אותו דרך חברה שנקראת "דלק נט"?
אם למישהו יש נסיון עם כרטיסי תדלוק נוספים של חברות אחרות אשמח לפרטים, כנ"ל תחנות שרלוונטיות אליי.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 23 דקות, farkash7 כתב:

כרטיס התדלוק של דור אלון נשמע מועיל, דרך אגב עושים אותו דרך חברה שנקראת "דלק נט"?

https://www.dalkanim.net/

 

הדלקן/כרטיס הוא מבית אחים יעקב סוכנות דלק בע"מ שהיא ספקית דלקים. מכאן המחיר המוזל.

 

אני מתדלק בתחנת מיקה בגיסין פתח תקווה . שווה לבדוק לגבי מיקה ברעננה או במקומות אחרים. ההפרש בין 98 ל 95 הוא עד חצי שקל. 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

התחנה הכי זולה שמצאתי באזור שלי היא של דלק בכניסה להוד השרון באזור תעשייה נווה נאמן.

עוד זולות באזור , זה תפוז בסגולה ומיקה ברחוב גיסין פ"ת.

לא כל כך בטווח הנסיעה של פותח האשכול, אבל אולי יעזור למישהו אחר.

 

פורסם
לפני 14 שעות, farkash7 כתב:

אתה צודק, אני גר באזור פרדס חנה.
נוסע פעם בשבוע לרעננה (כביש 9->כביש 4).
כנראה שתחנות בחולון/ראשון פחות רלוונטיות לי אבל המידע הזה אולי יועיל לאחרים.

הטיפ על כרטיס התדלוק של דור אלון נשמע מועיל, דרך אגב עושים אותו דרך חברה שנקראת "דלק נט"?
אם למישהו יש נסיון עם כרטיסי תדלוק נוספים של חברות אחרות אשמח לפרטים, כנ"ל תחנות שרלוונטיות אליי.
 

יעד ברעננה. מומלצת.

 

תבדוק אם עוד ניתן לעשות כרטיס תדלוק. אני עשיתי לפני כמה שנים דרך הסניף בנס ציונה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם (נערך)

תודה!

למי שעשה כרטיס תדלוק "ספידומט" בדור-אלון.
יצר איתי קשר משווק שלהם שנקרא "דלק נט". אמר לי שהם נותנים 1.8 שקל הנחה מהמחיר הרישמי.
אני קצת חושש לתת הרשאה להוראת קבע לחברה שאני לא מכיר.
יצרתי קשר גם עם דור-אלון ישירות, אבל הם הסכימו לתת רק 1.7 שקל הנחה מהמחיר הרשמי.

למישהו יש נסיון עם "דלק נט" או משווק אחר של דור-אלון?

דרך אגב בדקתי גם ב"פז" מה הם מציעים, שם המחיר גבוה יותר לעומת דור אלון בסדר גודל של חצי שקל.
אני ממתין לשמוע מ"דלק" מה הם מציעים ואעדכן.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני שעה, farkash7 כתב:

יצר איתי קשר משווק שלהם שנקרא "דלק נט". אמר לי שהם נותנים 1.8 שקל הנחה מהמחיר הרישמי.

https://www.dalkanim.net/אודות/

 

דלקנים.נט  ראה קישור.

כן הם חברה לגיטימית בהחלט, הם ספקי הדלקים שך תחנות מיקה,תן ואחרים.

בזמנו הייתי בקשר עם בחור בשם רן אזרן  דרך קבוצת בעלי רכבים שזקוקים ל 98😉

 

המחיר במיקה פתח תקווה  לדלק 98 היום 7.4 שקלים .

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם (נערך)

נכון ללפני שבועיים: 7.17 בדור אלון השבעה בחולון \ אזור (מה שהיה פעם מבוא שומרון)

בלי כרטיסים ובלי עמייאת

עריכה אחרונה על ידי פליקס
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

ROOONEEYY

×
×
  • תוכן חדש...