Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא רכב שבאמת נמכר אלא רוב הסיכויים היה ביד הראשונה של מישהו מסמל"ת. הם לאורך השנים הביאו פה ושם דגמים בכמות של יחידה אחת או שתיים שקיבלו רישוי רגיל אבל לא שווקו בפועל. אני זוכר שהייתה פונטו סלקטה דור ראשון, פיאט פאליו, פיאט לינאה ובטח היו עוד. 

  • אהבתי 3
  • מעניין 1

 

 

פורסם
לפני 54 דקות, Buki כתב:

אורך השנים הביאו פה ושם דגמים בכמות של יחידה אחת או שתיים שקיבלו רישוי רגיל אבל לא שווקו בפועל.

מקובל אצל כל היבואנים.

בטלקאר יש סטינגר מהדגם האחרון שיוצר לפני שהסתיים היצור עליו נוהג אחד הבנים של הבעלים.

בקרסו את הארמדה של אחד מבני המשפחה . בשרשור מופיעה תמונתו נוהג ברכב עם לוחיות המבחן. אם כי יש תמונה גם שחונה ליד הבית עם רישוי צהוב רגיל.

כמו שכתבת, גם בסמלת היו ויש דגמים בודדים שיובאו עבור המקורבים/בני משפחות הבעלים.

בכלמוביל היו בעבר גם כן דגמי מיצובישי (אם אני לא טועה , סיגמא בגימור גבוה, או דומה)  שלא יובאו סדיר. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

נכון רק במסל"ת אלו היו לפעמים דגמים פשוטים ולא יקרים ולא כמו סטינגר או ארמנדה. 

 

הנה דוגמה נוספת של רכב פשוט שיובא על ידי סמל"ת ולא שווק סדיר.

לא להתבלבל עם הדור הבא של לאנצ'יה אפסילון שכן שווק סדיר. 

 

IMG_20260404_172954.thumb.jpg.51358f218ecc0b067d7e1e8267aa77f5.jpg

 

 

  • אהבתי 2

 

 

פורסם
לפני כשעה, zaf כתב:

בקרסו את הארמדה של אחד מבני המשפחה.

 

בהקשר זה - הזקנים מבינינו זוכרים היטב את הרנו ול-סאטיס של שמעון מזרחי, ואולי גם את צמד הספראנים שקדמו לה. 

 

ציטוט

רעייתו של מזרחי, ציפורה, היא בתו של חיים קרסו, החולש, עם משפחתו, על נכסי נדל"ן רבים ועל יבוא רכבי ניסן ורנו לארץ.

אחת האהבות הגדולות של מזרחי היא כלי רכב מפוארים ונוחים, אולם גם כאן מנחה אותו נאמנות גדולה: כל הרכבים שנסע בהם אי-פעם היו מתוצרת רנו או ניסן, שמייבאת לארץ משפחת קרסו. הקשרים המשפחתיים, בכל אופן, סייעו לו להשיג מציאות בדמות דגמים שלא שווקו כלל בארץ, כמו רנו ספראן או רנו וול-סאטיס. המשותף לכל הרכבים היה הצבע השחור, והעובדה שזכו למספר רישוי מיוחד, תמיד עם הספרה 5 (כמו למשל 50-000-50). 

 

פורסם
לפני 9 שעות, Buki כתב:

אפילו בלי קשר לתמחר, אין ממש שימוש ביכולות של פנדה 4X4 בישראל. היו מיועדת לאיזורים כפריים עם כבישים בוציים בעונות מעבר ומושלגים בחורף, שבילים בשדות וכדומה. משהו שלא קיים בארץ כמעט וזו גם הסיבה שגרסאות 4X4 שקיימות ברוב הקרוסאוברים המודרניים, כמעט ולא נמכרות כאן. 

 

עדיין יש לפנדה הזו מקדם מגניבות גבוה מאוד והייתי שמח לקנות אחת כזה היום.

תרשה לי לחלוק עליך.

כל שבוע ביחידת הג'יפים של "ידידים" אנו מחלצים אנשים שנתקעו בדיוק בשבילים כאלה. יש המון שבילים ובוץ בארץ. גם אני עם הX3 מחלץ. 

והנה למשל הג'ימיני נמכרת יופי.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

ג'ימני לא בדיוק מיועד לאותו שימוש ומשימות כמו פנדה 4X4.  

 

זה נושא לדיון אחר מעניין ואם יתפוס תאוצה אולי נפצל.

 

קרוסאוברים קטנים שמוצעים עם 4X4 לא נמכרים בארץ במספרים משמעומיים. אני מדבר על מכוניות כמו ניסאן ג'וק, סוזוקי SX4, מיצוביש ASX וכו'. 

מכוניות אלו בגרסת 4X4 מיועדות לאותה משבצת כמו פנדה 4X4. 

 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם

גם כלמוביל לאורך השנים הביאו יחידות בודדות לעצמם כגון מיציבישי קולט החדש או אי 30 דיזל או יונדאי גנסיס [לפני השיווק] ועוד

פורד פוקוס ידני על גפ"ם

פורסם
לפני 3 שעות, Derish כתב:

בהקשר זה - הזקנים מבינינו זוכרים היטב את הרנו ול-סאטיס של שמעון מזרחי

עדיין נוסעת.

נמכרה למאמן העבר אלי כהן (השריף) שמחזיק בה גם היום.

 

ולעניין הפנדות 4x4,

לפני כמה שנים קניתי קליאו RS מבחור שהיו בבעלותו 4 פנדות כאלה.

אחת ליום יום, אחת לטיולי שבילים, אחת כתורמת חלקים ואחת בתהליך שיקום אחרי שהוא הפך אותה פעם בשטח.

שריטה מעניינת.

  • מעניין 1

 

 

פורסם

תצפיות אצל הדודה בחג וסופ"ש (היה די כיף אצלה, אפשר לומר):

 

קובוטה M8540 Narrow

20260403_132455.thumb.png.76978fa9fbd1033c13516e1d3f2b562d.png20260403_132506.thumb.png.c989fb5a95ebbb415374541413c8b791.png

סיטרואן קסארה פיקאסו

20260403_154336.thumb.png.31e39e8a1a854b9ede19159abaf5f9b9.png20260403_154344.thumb.png.c82fcfbc52d9ed7cddf50e8b0cfc748e.png
טויוטה 4 ראנר Limited

20260403_155345.thumb.png.8ea14159512ca162a6096c61a12d28a7.png20260403_155334.thumb.png.15097d6f1737aee2fca6f05239d0ad4d.png

תומקאר TM2720260403_155417.thumb.png.01e42646fc6dd60b5d16e972edddb6f4.png20260403_155428.thumb.png.0959eebab3aa426b6b9ed261e88560b0.png
פורד מונדאו דור 3 סטיישן

20260403_155618.thumb.png.8ac26806e172f9917557e9f746cc881e.png20260403_155628.thumb.png.29924847b7954fcaeb36a7f62baa4ae3.png
אני חושב שזה טרקטור UTB Universal, אבל יכול להיות שאני טועה

20260403_160546.thumb.png.04e4ac41c519b64ace8132c49e78edad.png20260403_160555.thumb.png.40580be24c661797c8685146d86839f1.png
ויש גם את הפורשה 718 בוקסטר, לסיום

20260403_160926.thumb.png.830bac4a129fbdfc827157e796f44a7c.png20260403_160934.thumb.png.de53e33cb5c3ff6d43cd7a706f11dd6d.png

  • אהבתי 8
  • רעיון טוב! 1

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...