Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 8 שעות, גולדן191 כתב:

ה 308 GTI? תוכל להרחיב בבקשה?

היגוי טוב, משקל נמוך יחסית, בלמים מעולים, מתלים שתואמים את החבילה. כל מה שרוצים מספורטיבית עממית.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

רק עניין של זמן, והנה האלנטרה N הגיעה גם למורי נהיגה - מנחש שהיא ידנית.

20260327_082453.jpg

  • אהבתי 6
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
לפני 6 דקות, itsik170 כתב:

רק עניין של זמן, והנה האלנטרה N הגיעה גם למורי נהיגה - מנחש שהיא ידנית.

20260327_082453.jpg

לא צריך לנחש. לפי מספר רישוי היא ידנית. 

אבל כן כדאי לחתוך את השוליים של התמונה, הרכבים מסביב לא מעניינים. 

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

  • אחראי פורום
פורסם
לפני שעתיים, itsik170 כתב:

רק עניין של זמן, והנה האלנטרה N הגיעה גם למורי נהיגה - מנחש שהיא ידנית.

20260327_082453.jpg

יש עוד אחת בכרמיאל.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 21 דקות, yohai71 כתב:

לא יודע כמה זה נדיר. או המחיר טוב...:

20260327_082007.thumb.jpg.b609a0db1465981480842b9169dbcfe1.jpg

 

20260327_082020.thumb.jpg.92da70ab993c5d58c5429e525a9d8e3a.jpg

 

אני יותר מופתע מזה שהרכב הזה הוא מיבוא אישי (לפחות ממה שרכבי ישראל אומרים)

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם
לפני 5 שעות, נתנאל - Net כתב:

 

אני יותר מופתע מזה שהרכב הזה הוא מיבוא אישי (לפחות ממה שרכבי ישראל אומרים)

זה לא רכבי ישראל שאומרים אלא מאגר משרד התחבורה שפתוח לכל הציבור חופשי. וגם הלוחית היא במבנה של רישוי ישיר 9xxxx61

ותצפית של קוריאנית ספורטיבית נוספת מהיום

20260327_154400.jpg

20260327_154408.jpg

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 21 שעות, itsik170 כתב:

ומישהו מזהה לאיזה מדינה שייך הקונסול כבוד שבתמונה?

 

אם זה אותו אחד, אז מדובר בפרסונה די מעניינת ושנויה במחלוקת שיכולה לככב בשרשור 'לפני שנולדתי' השכן:

https://www.mako.co.il/tvbee-tv-review/Article-ededac5bc2b2391027.htm
https://www.jpost.com/jerusalem-report/we-love-you-skippa-597236

 

  • מעניין 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

צילמתי אתמול, שייכת לאחד העובדים. 

image.thumb.jpeg.e406f9a0cacf9fba13a187c2ed61cb3e.jpeg

 

אף פעם לא ראיתי את הרכב מבפנים, אתמול הייתה הפעם הראשונה.

image.thumb.jpeg.61ac31a54c7df310aea4fd1e0df6524d.jpeg

 

הרכב נראה גדול ושימושי מבפנים, מן דייהטסו סיריון מוגבהת.

  • אהבתי 4
  • רעיון טוב! 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם (נערך)

 

 

DSCF0005.JPG

DSCF0004.JPG

DSCF0003.JPG

DSCF0002.JPG

DSCF0001.JPG

פאג'רו, סובארו טנדר, קאדילק ארוכה כלשהיא, ורכב סיני קטן ולא מוכר

עריכה אחרונה על ידי PASHUT
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

משתדל לעזור

פורסם (נערך)
בתאריך 28.3.2026 בשעה 15:58, Pavlik כתב:

אף פעם לא ראיתי את הרכב מבפנים, אתמול הייתה הפעם הראשונה.

 

די מאכזב כשרואים את החללית הזאת מבחוץ, אה? כאילו שמישהו תכנן אותה בתור Kei Car ואז נאלץ למתוח אותה למימדים אירופאיים ופשוט מילא את המרחב הנוסף בים של פלסטיק שחור. לדעתי המולטימדיה אפטרמרקט שהתווספה שם, בשילוב עם הגימור הזול של הגרסה שהגיעה לישראל, מחמירים את המצב. בחו"ל האינטריור הזה נראה קצת פחות מדכא:

Daihatsu Materia Images - Materia Interior & Exterior Photos in UAE

מה שמוזר הוא שתא הנוסעים של הסיריון והטריוס המקוריות למשל הועתק כמעט במלואו מהקואורה/מירה שהייתה Kei Car, אבל האינטגרציה שם עברה בצורה הרבה יותר חלקה והרמונית:

 

Used Daihatsu Sirion Hatchback (1998 - 2005) engines

 

אפילו בסיריון של 2006 השקיעו באינטריור חמוד וכיפי, כך שלא ברור איך היא והמאטריה יצאו באותה תקופה מאותו מפעל:

Daihatsu Sirion

 

כנראה שבפרוייקט הספציפי הזה דייהטסו הורידה את המאמץ למינימום והקצתה רק מעצבי פנים חסרי נסיון. או שלקראת 2008 כשהיא יצאה הם כבר היו בצרות כלכליות, כך שלא נשאר תקציב למה שבפנים אלא רק למה שבחוץ.

 

עריכה אחרונה על ידי Derish
  • מעניין 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...