Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, שביט כתב:

גם לי, כילד אייטיז, תמיד תהיה פינה חמה בלב לספארי והאסטרו (כמובן לפני מתיחת הפנים).

 

 

באייטיז רכב מסחרי, עם פטור ממס לעסקים, הוגדר לפי הגובה, והצמד היו גבוהות מספיק, מה שגרם לרבים לקנות אותן. לא בטוח שבשורה התחתונה היה חיסכון, אבל במדבר המוטורי שהייתה אז ישראל, הן נחשבו למשהו נחשק.

  • רעיון טוב! 2

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

צילמתי את אלו בתחילת השבוע:

 

מאזדה CX-90

20251019_163256.thumb.png.2b66ca2b06e43ed48ca4e0a240d783d7.png20251019_163309.thumb.png.c1c78cc6ffc7fe8bd772ce9b97a97951.png

ושלישיית קיה פיקאנטו דור 2

20251019_164440.thumb.png.90b243cf9f0602c1938811669451116e.png20251019_164515.thumb.png.9bda16e68f7421add5cb8b19babb3a69.png

 

(אין לי כוח כבר לסמן את שנת המודל, אגב...)

  • אהבתי 1

הערה לעצמי:

תמיד להעלות רק מכוניות נדירות, אספנות, רכבי ספורט וחד פעמיים לשרשור תצפיות הרכבים המעניינים.

פורסם

גם לי יש סיפור מצחיק על שברולט אסטרו, שנחשבו בארץ בשנות ה 90 סמל סטטוס של ממש. 

 

חבר של אבא שלי באותה תקופה הגר לארה"ב וכמו כל מהגר בהתחלה עבד בעבודות מזדמנות, בין  היתר עבד בחלוקת פרחים.

 

אז הוא שלח פעם תמונה של רכב עבודה שלו. שברולט אסטרו כזאת בתצורת וואן סגור, ישנה (הדגם מיוצר מ 1985 וזה היה משהו כמו עשור מאוחר יותר), חבוטה קצת, שנהוג בה פועל הכי פשוט. יכול להיות אפילו שהיא הייתה שלו, קנה אותה בכמה גרושים בשביל העבודה הזו.

 

אתם מבינים  איזה דיסוננס בין זה לבין התדמית של הרכב בארץ היה שם? 😁

  • מצחיק 1

 

 

פורסם

גם לי יש זכרונות טובים מהשברולט אסטרו.

אבא שלי קיבל בשנת 92 אסטרו רמה 2 שהייתה מחברת ההשכרה. גרסה ערומה ללא אבזור. באותו זמן לרוב היה רמה 3 והיוקרה היו רמה 4.

לקח שנתיים והרכב הפך מרמה 2 לרמה 4 עם כסאות קפטן באמצע. 

איזה רכב חלום. אמנם רכב מסחרי שאבזרו אותו אבל היה פשוט מושלם.

להגיע עם רכב כזה ( עם דלקן) לבית ספר בכיתה י"ב.....

 

  • אהבתי 3
פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

אתם מבינים  איזה דיסוננס בין זה לבין התדמית של הרכב בארץ היה שם? 😁

עדיין קיים.

לפני כמה שנים (קצת לפני הקורונה) ישבתי עם דוד שגר בניו-יורק וקפץ לביקור בארץ.

כמובן שתוך כדי הפטפטת וה"מושגים" האמריקאים שלי, אני שואל אותו - על מה אתה נוהג? על פורד אקספולרר? 

הוא מסתכל עלי במבט נעלב ואומר "אקספולרר זה של עניים, התכוונת אקספדישן?"...

  • אהבתי 1

נסיתי לשנות את העולם ולא הצלחתי, 

שיניתי את עצמי והשתנה כל העולם.

(ר' ישראל מסלנט)

פורסם
לפני 3 שעות, ArikB כתב:

image.thumb.jpeg.f2584cf04fec7c13e742eee2dffdde83.jpeg

 

לא יודע איפה צולם (אין אצלנו בניינים כאלו גבוהים חוץ מ2 המפלצות שבנו מול הבית שלי בלי אישור) אבל זה רכב של השכן מהרחוב ליד, רואה אותו הרבה ועמולם לא חשבתי לצלם את הדרעק הזה

לפני 3 שעות, נתנאל - Net כתב:

ושלישיית קיה פיקאנטו דור 2

 

hold my....

תמונה שצילמתי בול לפני שנה

image.thumb.png.24522c9f7066b36d56f6eb59af609184.png

  • אהבתי 9
  • מצחיק 4
פורסם

זה בטח היה מפגש מועדון...

PXL_20221027_175818852.jpg

  • אהבתי 4
  • מצחיק 8

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, ArikB כתב:

image.thumb.jpeg.f2584cf04fec7c13e742eee2dffdde83.jpeg

אם אנחנו כבר בקטע של דגמים מיוחדים מעליאקספרס, הנה שת"פ מיוחד של טויוטה עם סיאט.

נסעתי אחריו הערב במשך שעה ואני כל הדרך שומע רעש מעצבן ולא מבין מה זה, חשבתי שאולי רצועת האביזרים שלי מחליקה, עד שהבנתי מה מקור הרעש. מי שחד עין יסתכל בתמונה ויבין...

PXL_20251021_162337283~2.jpg

  • מצחיק 8

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

זה הילד ששם כוס פלסטיק בין הV ברקס שלו לצמיג באופניים, הוציא רישיון.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, EliC25 כתב:

hold my....

תמונה שצילמתי בול לפני שנה

image.thumb.png.24522c9f7066b36d56f6eb59af609184.png

 

תמונת מצב מדוייקת של שוק הרכב הישראלי לפני כעשור. בטח יש עוד איזה שני ספורטאז'ים שחונים מחוץ לפריים. 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, EliC25 כתב:

2 המפלצות שבנו מול הבית שלי בלי אישור

חריגת בניה ללא אישור זה משהו ששומעים עליו, אבל מגדל?!

---------------------
הזמן הכי טוב לשתול עץ היה לפני 20 שנים.
הזמן הבא הכי טוב הוא עכשיו ...
פורסם
לפני שעתיים, לב טוב כתב:

עדיין קיים.

לפני כמה שנים (קצת לפני הקורונה) ישבתי עם דוד שגר בניו-יורק וקפץ לביקור בארץ.

כמובן שתוך כדי הפטפטת וה"מושגים" האמריקאים שלי, אני שואל אותו - על מה אתה נוהג? על פורד אקספולרר? 

הוא מסתכל עלי במבט נעלב ואומר "אקספולרר זה של עניים, התכוונת אקספדישן?"...

זו התשובה שקיבלתי מבן דוד שלי גם..

  • אהבתי 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...