Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1052 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחליף את הקורסה 1.4 שנת 2008 הדגם המפואר (רכב ממש מהנה)

מחפש רכב עד 22 אלף, הצ'בק, מטרת הנסיעה בעיקר היא בתוך העיר (לא ידני) עם שתי כסאות של ילדים מאוחר - אז עדיפות לקצת מרווחת מאחורה (הקורסה הייתה בסדר).

כל הדיונים היא על קוריאני יפני, וכשאני מחפש בתקציב הזה, מקבל רכב שנת 2012 בקושי שנראה ברמה ממש נמוכה מהקורסה 2008.

האם יש רכבים אחרים ממולצים לפי תיאור הצורך והתקציב? קליו? קורסה 2013? C3?

תודה לעונים.

 

פורסם

אם הקורסה הזו שירתה אותך טוב אתה יכול להתקדם לקורסה מתקדמת יותר אבל היא תהיה פשוטה באופן כללי  קח בחשבון.

קליאו וסיטרואן אוטומט בשנים ישנות האלה לא היו עם אמינות טובה ברובן ולא מזדקנות יפה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, פראג כתב:

סיוויק צורה ישנה (עד 2011) לא תיכנס בתקציב?

לצערי מתחילה מ-30+

לפני 3 שעות, nissan1211 כתב:

אם הקורסה הזו שירתה אותך טוב אתה יכול להתקדם לקורסה מתקדמת יותר אבל היא תהיה פשוטה באופן כללי  קח בחשבון.

קליאו וסיטרואן אוטומט בשנים ישנות האלה לא היו עם אמינות טובה ברובן ולא מזדקנות יפה

ואם חוץ מהקורסה?

חשבתי על קיה ריו או סיד / יונדאי I20 / מאזדה 2.. המלצות למשהו מביניהם או בכלל משהו אחר?

פורסם
לפני 52 דקות, אליאס1 כתב:

 

ואם חוץ מהקורסה?

חשבתי על קיה ריו או סיד / יונדאי I20 / מאזדה 2.. המלצות למשהו מביניהם או בכלל משהו אחר?

מאזדה 2 , סוזוקי סוויפט, ריו וi20 כולן סבבה, אמינות וזריזות, בעיקר המאזדה והסוויפט עדיפות אבל מה שתמצא יותר שמור

פורסם

מה בעצם מטרת השידרוג? כי בתקציב הזה לא תתקדם הרבה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 33 דקות, yulianx כתב:

מה בעצם מטרת השידרוג? כי בתקציב הזה לא תתקדם הרבה.

בעיקר הרכב הוא לאשתי ורצתה טיפה להתקדם.. ישמש אותנו כרכב שני (רכב ראשון גם רוב הזמן זמין)

פורסם

לדעתי עדיף להישאר עם הקורסה עד שיהיה תקציב גדול יותר.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...