Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7699 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני שמעתי על מישהו שקיבל שלילה ל-3 שנים, לא יודע עד כמה זה נכון....

איתמר

נכון מאד. נהיגה ללא רישיון תגרור אחריה קנס כספי (לא זוכר סכום) ושלילה או לחילופין מניעת חידוש / הוצאת רישיון לשלוש שנים.

פורסם
שלילה, אם אתה ניתפס בלי מלווה, זה כאילו אתה נוהג ללא רישיון...

שכן יש לך רישיון בתנאי שיש לך מלווה..!

 

 

דהיינו לא כדאי להסתכן...

בכל זאת תסכים איתי שהעונש כשנוהגים בלי רשיון והעונש כשנוהגים בלי מלווה זה שונה!

וגם יש כאלה שוטירים שיכולים עוד לוותר לך על זה שאתה בלי מלווה להגיד לך שזאת תהייה הפעם האחרונה !!!!

אבל בכל זאת לא מומלץ לנסוע בלי מלווה כי זה ממש מסוכן! לא רק לרשיון שלך אלה גם לנוסעים בכבישים מיכיוון שאתה עוד בלי נסיון!!!

VW PASSAT 1.8T 2001

פורסם

ואני מכיר מישהו שנוסע כבר מעל לשנה ללא רשיון.

נתפס מעל 30 פעמים. רוב הזמן זה הסתכם ב:

"תתקשר לאבא שיבוא ויקח אותך והאוטו הביתה".

"שזו תהיה הפעם האחרונה!".

"פעם הבאה תחטוף קנס".

ואלה חוזרים בגרסאות שונות...

 

אני לא מצדיק את מעשיו, ועוד יותר את מעשי השוטרים.

הבעיה היא שלרוב אלה הם מתנדבים חסרי שיניים ובטחון עצמי שמוותרים לכל מי שלא מקבל על עצמו את העונש.

ניר.

משכנתא זה קל

פורסם
שלילה, אם אתה ניתפס בלי מלווה, זה כאילו אתה נוהג ללא רישיון...

שכן יש לך רישיון בתנאי שיש לך מלווה..!

 

 

דהיינו לא כדאי להסתכן...

אין מלווה>אין רשיון, אין רשיון>אין ביטוח,אין ביטוח> אין לך זכות לנהוג ואתה בבעיה מאוד גדולה.

 

א. אין לך בכלל נסיון בכביש, אתה תעשה מהר מאוד תאונה אם תנהג בלי מלווה (נצל את תקופת המלווה לנסוע כמה שיותר עם מלווה ותלמד מהמלווה שלך קצת נהיגה ריאלית בתכלס בכביש, אל תעביר את הזמן בלי נהיגה וישר תקפוץ ל"מים" כשאתה לא מוכן).

 

ב. כמה חאפרים יש פה שלא להאמן! אתם רוצים שינסה את מזלו אצל השוטר שיתפוס אותו ללא המלווה? השוטר יכול לדפוק את עצמו אם לא ילך לפי הספר ויתן לו פשוט להמשיך לנסוע. זה בניגוד להנחיות שלהם והם יכולים להדפק בגללו. למה להם?

 

*שאלה: מה מקבלים על זה שנהג חדש נוסע ללא שלט "נהג חדש" ?

- השלט לא מחזיק על החלון ומתחיל לטייל לי מאחורה בגלל המערכת.

 

הוא שם, אבל הוא נופל, מה מקבלים במידה ושוטר יראה את זה בחומרה, כאילו ונסעתי בלי?

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

 

העונש הוא שלילה. כמו כן נהיגה בלי מלווה.

יוסי, לא מדוייק העונש בחוק הוא זימון לבית מישפט ושם בדרך כלל ניקבעת השלילה, אבל יש מיקרים מסויימים שבהם מקלים על העונש.

מיזרחית זה בדם!!!!

פורסם

*שאלה: מה מקבלים על זה שנהג חדש נוסע ללא שלט "נהג חדש" ?

הוא שם, אבל הוא נופל, מה מקבלים במידה ושוטר יראה את זה בחומרה, כאילו ונסעתי בלי?

יוסי.

אם אתה נוסע ללא השלט - 150 ש"ח.

אם מי שאינו מוגדר "נהג חדש" נוסע עם השלט - 70 ש"ח.

 

ניר

משכנתא זה קל

פורסם

לפי דעתי קטע ממש דפוק כל הקטע עם השלט ..

כאילו מה הוא נהג חדש אז הוא צריך להתבייש בזה ?!

מה ייתן השלט כאילו מה ?!

ובכלל הקנס על זה שנוסעים עם השלט מי שלא נהג חדש ממש שטותי !!

אנחנו במשפחה 3 נהגים על אוטו אחד, אי אפשר כל פעם

להוריד לשים להוריד לשים !! שום היגיון אני לא מוצא בחוק הזה =\

חובב רכב , לא חובב תקלות :evil:

פורסם
לפי דעתי קטע ממש דפוק כל הקטע עם השלט ..

כאילו מה הוא נהג חדש אז הוא צריך להתבייש בזה ?!

מה ייתן השלט כאילו מה ?!

ובכלל הקנס על זה שנוסעים עם השלט מי שלא נהג חדש ממש שטותי !!

אנחנו במשפחה 3 נהגים על אוטו אחד, אי אפשר כל פעם

להוריד לשים להוריד לשים !! שום היגיון אני לא מוצא בחוק הזה =\

השלט ייתן לנהגים ידע שאתה נהג חדש ובחלק מהמקרים נהגים חדשים עושים טעויות ולכן ככה הציבור שרואה שהנהג הוא נהג חדש ככה הוא לומד להיזהר מאותו רכב _שבו הנהג חדש נוהג

 

לא רק אצלך זה ככה, גם אצלנו, וגם אצל אחרים

Suzuki Jimny

פורסם
עברתי טסט היום :)

עכשיו אני כבר מת להתחיל לנהוג ויש לי כבר ביטוח, רק את הרישיון ביד עוד אין לי ויהיה לי עוד יומיים ..

האם אני יכול להתחיל לנהוג בלי הרישיון ?

שמעתי שהקנס אם תופסים אותי זה 120 ש"ח, זה נכון ?

תודה לעוזרים.

מה יש לעזור ? תעזור לעצמך ותחכה יומיים כמו בנאדם. אתה כבר רוצה לדפוק את עצמך יום אחרי שעברתה טסט ?

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
אם אתה נוסע ללא השלט - 150 ש"ח.

אם מי שאינו מוגדר "נהג חדש" נוסע עם השלט - 70 ש"ח.

 

ניר

מאיפה המצאת את הסכומים האלה ?!

בנסיעה ללא השלט הקנס הוא 250 ש"ח.

במצב הפוך הקנס זהה אך שוטרים לא נוטים לתת קנס על העבירה הזאת.

פורסם
מה יש לעזור ? תעזור לעצמך ותחכה יומיים כמו בנאדם. אתה כבר רוצה לדפוק את עצמך יום אחרי שעברתה טסט ?
אני לא רוצה, בגלל זה שאלתי ...
פורסם

כולכם לקחת את סינדרום ה"שוטר תפס אותי".

אתם שוכחים משהו שיוסי ציין כמעט.

אין מלווה = אין רישיון = אין רישיון = אין ביטוח וכשאין ביטוח, והנהג הוא נהג חדש דנדש שנדש, הסיכוי לתאונה גבוה יותר.

מר נהג חדש, קח לעצמך את הדוגמא הבאה:

אתה נוסע לך מאושר וחופשי, אין שוטרים בדרך, באחת הפניות לא שמת לב שיש רמזור צהוב מהבהב המתריע על זכות קדימה להולכי רגל לרכבים הפונים ימינה.

אתה דורס הולכת רגל שאיננה ממש זריזה ומשתק אותה לכל החיים שלה לכיסא גלגלים.

בוא נעזוב שניה את הפאן הנפשי של רתימת אדם לכיסא גלגלים ובוא נדבר על הפאן הכלכלי.

דרסת אותה ואתה, אין לך ביטוח, משמע, כל ההוצאות הרפואיות, עליך, כל האמצעים כדי שתוכל אותה אישה לחיות, עליך, אחזקה כלכלית לאותה אישה, עליך...

אתה בטוח שאתה עדיין רוצה לנהוג ללא רישיון או ללא מלווה ?

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

יוסי, תן וואחד שמחוטה על העיגולים של השלט שעושים וואקום וניתפסים על החלון, זה יחזיק יופי-יופי ביג'ו.

באם לא, אז אתה יכול להניח את השלט על ה(אין לי שמץ של מושג איך קוראים לזה, אבל זה בדר"כ מין בד שחור כזה מחורר שעושה צל ושמים אותו על כל החלון האחורי) ועליו תניח את השלט.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

זה בסדר מצאתי פתרון :) (תאמין לי שסמוחטה עם 90 אחוז דבק נגרים לא תעזור למערכת הזו), פעם הייתי נוסע הם הווילון של הסובארו, השלט של הנהג חדש היה תפוס שם ולא היה נופל למרות המערכת. הגליל גלול במקל הפלסטיק והוא עדיין שוכב שם. דחסתי את השלט שם ועכשיו זה יושב טוב . תודה על העצות.

 

ואיתי, לא ציינתי כמעט. ציינתי - אין מלווה>אין רשיון> אין ביטוח. לא נתתי דוגמא, אבל לזה התכוונתי, קיוויתי שיחשוב על זה לבד.

I should win a fucking AWARD for being me


×
×
  • תוכן חדש...