Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אכזבה ושמה "כלמוביל" - אחרי יותר משנה של המתנה לאיוניק 5, ההזמנה בוטלה.


Menro
שימו לב! השרשור הזה בן 369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 34 דקות, farkash7 כתב:

יופי מה זה עוזר לי?

אני צריך למלא עכשיו טופס תביעות קטנות, לחכות למועד, להגיע למשפט וכל זה כדי שהשופט יואיל בטובו להחזיר לי 1000 שקלים. הוא הרי לא יקנוס את טסלה נכון? הוא לא יפצה אותי ב-10K על שביזבזו לי את הזמן/עיצבנו אותי/כדי להרתיע נכון?
חשבתי לעשות את זה האמת, אבל אין לי כוחות... שילכו לעזאזל ויחנקו עם ה-1000 שקלים האלה.

וכך עסקים ממשיכים בשלהם, כי אנשים רבים לא משנים הרגלים בגלל עצלות. לא כל דבר זה משפט. פנה אליהם בכתב עם מה שציינתי, ולדעתי, יש סיכוי גבוה שתקבל את כספך. תעדכן. בנוגע ל-10K, לא בטוח שאתה צודק. עוד מהחוק:

 

31א.  (א)  נקשרה עסקה בין עוסק לצרכן והעוסק הפר, בקשר  לאותה עסקה, הוראה מההוראות המפורטות להלן, רשאי בית המשפט לפסוק, בשל אותה הפרה, פיצויים שאינם תלויים בנזק (בסעיף זה – פיצויים לדוגמה), בסכום שלא יעלה על 10,000 שקלים חדשים:

 

(4)ביקש צרכן כי עוסק ישיב לו את החלק ממחיר העסקה ששילם או ביקש צרכן לבטל את חיובו...או ביטול עסקת מכר מרחוק לפי סעיף 14ג(ג) או 14ג1(ג) – והעוסק לא השיב לצרכן את החלק ממחיר העסקה או לא ביטל את החיוב כאמור;

 

(ב)  לא תוגש נגד עוסק תביעה לפיצויים לדוגמה לפי סעיף קטן (א), אלא לאחר שהצרכן שלח או מסר בקשה לפי אותו סעיף קטן, בכתב, לרבות באמצעות תקשורת אלקטרונית;

 

"תודה" למשרד החינוך שעד כמה שידוע לי, לא דואג או דאג ללמד את הדברים הללו, אלא מלמד עוד בעיה מתמטית בזרימת מים בברזים. מומלץ להכיר את חוק הגנת הצרכן. מדובר בחתיכת חוק שנוגע לכל תחום.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לא כל אחד יכול לרדוף בבתי משפט אחר חברות סוררות. זה לא רק עניין של עצלנות.
תראה בלי לקרוא את חוק הגנת הצרכן ידעתי בסבירות של 95% שההסכם שלהם לא חוקי. ידעתי, אבל הזמן שלי יקר לי, לחברה שלי, למשפחה שלי.
אמרתי שבשביל 1000 שקלים אני מעדיף לנתק מגע ושיחנקו.
אני גם מכיר את הנוהג אצל שופטים בתביעות קטנות ובכלל, לרוב זה נגמר במינימום ובגלל זה שיטת מצליח כל כך נפוצה בארץ.
אם שופטים היו מענישים חברות פה על בזבוז זמן של התובע ושל בית המשפט זה היה מדרבן אותי להשיג צדק.

בכל מקרה אני זורם איתך, שלחתי להם מייל שהם לא חזרו אליי כבר חודש, הנה חוק הגנת הצרכן ודרישה לקבלת זיכוי.
בוא נראה מה הם יעשו בסדר? מבטיח לעדכן.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1000 ש"ח פה, 500 ש"ח שם, וכך הלאה, בסוף הדברים מצטברים, ולא נשארים על 1000 ש"ח.

בנוגע לפסיקות מינימום ופיצויים לדוגמה, אם יימצא במשפט שאתה צודק, זה לא חייב להיות מינימום, וגם לא יהיה 10000 ש"ח כל כך מהר.

בנוגע למייל ששלחת, דברים גם תלויים בנוסח שנכתב. עסקים לוקחים גם את זה החשבון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 שעות, Menro כתב:

כמו שציינתי כל תקופת הזמן הזו הייתה מלאה בחוסר ידיעה, ללא צפי, כל הזמן התשובות שהתקבלו זה "סבלנות" ו"אוטוטו זה קורה". בספטמבר אמרו אוקטובר, באוקטובר אמרו נובמבר, וכן הלאה... 

 

בתור אחד שמתקשה עם דחיית סיפוקים (לטובה ולרעה, בעיקר לרעה), קבל ח"ח היסטרי על כך שהיית מוכן להמתין כל כך הרבה זמן.

אין מצב בחיים שאני הולך לרכוש רכב חדש ומוכן לחכות לו יותר מחודש. אם זה המצב, כבר מעדיף לייצר אותו בעצמי בחצר הבניין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 11 דקות, mcaspi כתב:

1000 ש"ח פה, 500 ש"ח שם, וכך הלאה, בסוף הדברים מצטברים, ולא נשארים על 1000 ש"ח.

בנוגע לפסיקות מינימום ופיצויים לדוגמה, אם יימצא במשפט שאתה צודק, זה לא חייב להיות מינימום, וגם לא יהיה 10000 ש"ח כל כך מהר.

בנוגע למייל ששלחת, דברים גם תלויים בנוסח שנכתב. עסקים לוקחים גם את זה החשבון.

אני מוכן לשלוח לך את כל ההתכתבות ותגיד לי מה אתה חושב על הדרך שבה התנסחתי מולם ועל הטיפול שקיבלתי.
לדעתי אתה תקבל תחושה שדיברתי עם בוט על הספקטרום (מבלי להעליב אנשים על הספקטרום כמובן).
שלח מייל בפרטי ותקבל את כל התכתובת ותוכל להגיד מה אתה חושב.

לגבי המייל האחרון אני לא עו"ד ולקחת עו"ד כדי לנסח דרישה לזיכוי היה עולה לי חצי מאותם 1000 שקלים.
כתבתי שהם לא יצרו איתי קשר טלפוני כפי שביקשתי.
צירפתי את הקטע שהבאת מחוק הגנת הצרכן.
דרשתי לקבל זיכוי על דמי ההזמנה.


זהו.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מאמין לכל מה שאתה כותב, אתה לא צריך לשלוח או להוכיח דבר. אתה לא מחדש כאן לרבים בנוגע למה שקורה בארץ.

בנוגע לפניות לעסקים, לא לכל דבר צריך עו"ד. התכוונתי רק שצריך להשקיע קצת זמן בניסוח פניות. זה הכל.

עריכה אחרונה על ידי mcaspi
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כחלק מאותה תכתובת רשמתי מייל שמתחיל כך:
"בכל מקרה אני מחפש פתרון לבעיה לא צדק, ובפתרון אני לא מתכוון להחזר כספי אלה החזרת ההזמנה עם תאריך המסירה המקורי או זיכוי אל מול הזמנה חדשה."

לא היו מוכנים לשמוע. רק ניסו להתחמק מכל מיני סיבות שהתגלו כבולשיט עד ששלפו לבקשתי את אותו הסכם לא חוקי.
בקיצור לא הייתה שם בעיה של התנסחות. לא הייתה שם דרישה מטורפת של הלקוח. היה שם נותן שירות דפוק זה הכל. פשוט מאוד.
לכן אני גם לא חושב שדרך הניסוח של המייל האחרון משנה מאוד. יש בצד השני גורם אטום שמתנהל בצורה דבילית אין מילה אחרת. לא חושב שהחוק מטריד אותו...

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, itsik170 כתב:

 

לבוא לקראת? הצחקת אותם.

תהיה בטוח שכבר התקשרו לכמה לקוחות שגם מחכים והודיעו להם "שיש איוניק הנעה כפולה שלקוח ביטל והם יכולים לשלם את ההפרש מהאיוניק שהזמינו ולקבל את הרכב באספקה מידית", תהיה בטוח שהרכב שלך כבר מכור ובמחיר יותר גבוה ממה שהיית אמור לשלם.


אל תהיה כזה בטוח. הדגם שהזמנתי זמין לקנייה מיידית באתר של יונדאי כבר שבועיים פלוס. 
פשוט המחיר שם 270K ש"ח, כשב279K ש"ח אפשר לקנות Y פרפורמנס. 
שנה שעברה אגב ההפרש ביניהן היה כ-130K ש"ח (!!!)

Volvo V40CC T3 Inscription 2019
Volvo S60 T5 R-Desing Plus 2015
Mazda 6 2.0L 2008
Mitsubishi Lancer Sportback 1.8L CVT 2011

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגרה של תביעה קטנה במקרה שלך היא 50 ש"ח. אתה לא צריך לעשות כלום חוץ מלמלא טופס באינטרנט ולחכות לתאריך של המשפט שכנראה בכלל לא יגיע כי הם יחזירו לך את הכסף כדי לא ליצור תקדים. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Menro כתב:


אל תהיה כזה בטוח. הדגם שהזמנתי זמין לקנייה מיידית באתר של יונדאי כבר שבועיים פלוס. 
פשוט המחיר שם 270K ש"ח, כשב279K ש"ח אפשר לקנות Y פרפורמנס. 
שנה שעברה אגב ההפרש ביניהן היה כ-130K ש"ח (!!!)


למרות חווית השירות הרעה שלי מולם שאני מאמין שהיא נובעת מאיש שירות אחד שנפלתי עליו במקרה והוא לא יודע להתנהל אני במקומך מזמין מודל Y.
אני מדבר באופן כללי על רכב חשמלי כן? הייתי שקט הרבה יותר לרכוש רכב שהמערכות שלו יוצרו בכמעט מיליון וחצי חתיכות.
 

 

לפני 3 דקות, MiniMiz3r כתב:

אגרה של תביעה קטנה במקרה שלך היא 50 ש"ח.

לאחר הגשת התביעה מישהו צריך למסור להם אותה לא? פיזית? רק זה חצי יום של טרטור...

בכל מקרה נחכה ונראה איך הם יגיבו למייל האחרון...

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאז שנכנסו הרכבים החשמליים חשיבות החלפת הנוזל בלמים, פילטר המזגן והנוזל למגבים מעולם לא הייתה גבוהה כ"כ. 

ההקפדה הזאת על נוזל הבלמים שבפועל ברכבי הבנזין חלק ניכר מהמוסכים לא היו עושים בכלל ומי שעושה גם עושה לא נכון - שזה נהיה מקור ההכנסה העיקרי שלהם רק מראה איזו בדיחה זאת "טיפול לרכב חשמלי". 

  • אהבתי 5
  • מצחיק 2
  • מבאס 1
  • רעיון טוב! 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 53 דקות, farkash7 כתב:

אני מוכן לשלוח לך את כל ההתכתבות ותגיד לי מה אתה חושב על הדרך שבה התנסחתי מולם ועל הטיפול שקיבלתי

תנסה להתקשר אליהם. מיילים בטסלה יכולים גם להגיע לאיש שירות בהולנד שקורא את המייל שלך דרך גוגל טרנסלייט ואין לו מושג לגבי חוקים ישראליים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם תשמע מה אמרו לי בטלפון אתה בכלל תצחק.
התקשרתי. ענה לי שם בחור נחמד. שמע את הסיפור ואמר "נו מה הבעיה תפתח הזמנה חדשה ושיזכו אותך".
אמרתי לו "כן זה מה שביקשתי אבל הבחור בתמיכה במייל מסרב".
"תשמע אני לא יודע מה להגיד לך, אני לא יכול לעזור לך כי רק הם מטפלים בזה, תנסה לשכנע אותו"

שוק, שכונה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 2

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 369 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...