Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1086 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש המון שרותים ברשת, במחירים שונים, לא ברור מה ההבדל ואם כדאי באמת לשלם 170 שח לאחד מהם כשיש כאלה בפחות.

 

אני רוצה לקבל פרטים הרי לפני מכירה,שיעבודים,אובדן להלכה/טוטלוס,שמאי וכו, שאין בעיה קריטית עוד לפני בדיקה במוסך.

 

מה השירות שכדאי להשתמש בו ביחס של מחיר ותמורה?

מעוניין לבדוק על רכבים בשנתונים של 2008-2011

פורסם

היה על זה דיון (או דיונים) בעבר.

בשורה התחתונה, השרותים האלה כנראה לא נותנים לך מידע שאתה לא יכול למצוא לבד בהרבה פחות כסף, אבל הם נותנים לך הכל במקום אחד ובצורה יפה.

אם אתה מכיר את המידעים, כנראה שעדיף לך למצוא לבד ולחסוך את רוב העלות.

 

אולי זה יועיל לך:

 

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 15.6.2023 בשעה 12:59, itzik123 כתב:

היה על זה דיון (או דיונים) בעבר.

בשורה התחתונה, השרותים האלה כנראה לא נותנים לך מידע שאתה לא יכול למצוא לבד בהרבה פחות כסף, אבל הם נותנים לך הכל במקום אחד ובצורה יפה.

אם אתה מכיר את המידעים, כנראה שעדיף לך למצוא לבד ולחסוך את רוב העלות.

 

אולי זה יועיל לך:

 

אז הכי כדאי זה לשלם 10 שקל לאתר infocar?

פורסם

אם אתה בודק את שאר הנתנונים לבד אז לדעתי כן (משומשת אחד המקורות החשובים). גם בדיקה ברשם המשכונות ב-11 ש"ח שככל הנראה אפשר לראות גם באיזור האישי הממשלתי של המוכר.

×
×
  • תוכן חדש...