Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן
בחיפושי אחרי מחליפה לרכב של האישה,הגעתי לשתי המועמדות הסופיות.(I10 מנוע 1200)

את הספארק אני מכיר די טוב יש לי אחת כרכב צמוד,אני מופתע כל פעם מחדש מהמנוע ,הרכב זריז מאוד,הרכב שלי הוא 21 ,האם יש הבדל בינו לבין השנתונים המוקדמים יותר?

בידוד רעשים לוקה בחסר,הגיר הרציף קצת מעצבן,אחיזת כביש סבירה מינוס.

את הI10 אני לא מכיר בכלל.

מה יהיה עדיף מבחינת אמינות ועלות אחזקה? אני מעריך שהספארק תיהיה יקרה יותר לאחזקה,אבל כנראה שהצריכת דלק שלה תהיה טובה יותר.

מחלות מוכרות של הרכבים? נתקלתי לא במודעה אחת וגם לא 2 שהוחלפו מנועים בI10 במנוע 1200,יש סיבה לחשוש?

תודה

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

בתחילת 2019 הספארק עברה מתיחת פנים, קיבלה מערכות בטיחות ו10 כריות אוויר.

מבחינת אחזקה, למה שהספארק תהיה יקרה יותר?

אם אתה גר באזור הררי, וביצועים פחות טובים, נוחות נסיעה טובה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כי בספארק יש מלבד הטיפולים הרגילים גם טיפולים לגיר הרציף,ואני גם מכיר את המחירים של UMI😅.
אגב איך הגיר הרציף מבחינת אמינות?

 

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הספארק עדיפה חד משמעית. ב2019 נוספו גם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.

התיבה הרציפה סה"כ מגלה אמינות טובה אם מקפידים על החלפת שמנים בזמן.

אגב אם הרכב כבר לא באחריות מה הבעיה לעבור למוסך מורשה רגיל ולהוריד עלויות? זה רכב קל לתחזוקה.

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 17 שעות, ArikC כתב:

כי בספארק יש מלבד הטיפולים הרגילים גם טיפולים לגיר הרציף,ואני גם מכיר את המחירים של UMI😅.
אגב איך הגיר הרציף מבחינת אמינות?

 

אין סיבה לחשוש דוקא מגיר רציף.
לכל סוג גיר ישנן הבעיות והמחלות האופייניות לו, בכל סוג של גיר נהג רגוע גורם למעט מאוד בלאי ונהג פחות רגוע הורס אותו מהר, וכל גיר יגיע לסוף ימיו ובדרך לשם לבעיות משמעותיות בקילומטראז' מספיק מתקדם.

יש כל מיני אנשים ששמעו ממישהו שהיה לו גיר מסוג X והיתה לו בעיה כזאת וכזאת והם תקועים בעמדה נגד אותו גיר, אין צורך להתייחס לזה ברצינות.

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

פורסם

הגיר בספארק הוא גם מתוצרת JATCO ויש להם דגמים בעיתיים.

מספיק בעייתים כדי להגיע לרמה של תביעות ייצוגיות בארץ ובחול.

ניסאן היא בעלת השליטה בJATCO והגירים נמצאים גם במיצובישי, סוזוקי, שברולט.

 

פורסם

אם כי לאורך השנים לא שמענו על בעיות בספייס למשל, והאמת גם בספארק לא שמעתי על בעיות ברשתות או עיתונות.

  • אהבתי 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...