Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1126 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

פריקית של פולו... 

נוסעת בדגם משנת 2008.

האם יש דגם מומלץ/לא מומלץ בטווח השנים 2016 עד 2019?

חשוב לי מאד נושא בטיחות הרכב.

תודה לעונים!

 

פורסם

פולו/ איביזה/ פאביה ( אותם המנועים והגירים ) רכבים מומלצים בגדול. הם זריזים, חסכוניים, איכותיים ובטיחותיים. מנועים 1.2 או 1.0 מוצלחים. 

נקודה חלשה - הגיר הרובוטי DSG. והמצמדים. 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה!

אישית, לא נתקלתי בבעיות שאתה מתאר.. יש במשפחה 2 רכבי פולו מנוע 1.4 משנת 2008.

האם מדובר בבעיות בדגמים מאוחרים יותר?

 

פורסם

הגיר dsg מהיר ותורם לביצועים, אך מצמדים בעלות של 3 אלף בערך או שיפוץ מכטרוניק בעלות 4 אלף בערך נקודות החולשה.

אם כי חבר מחזיק באוקטביה אזור 2016 שנקנתה מליסינג עם 180אלף ק״מ, לפני 3 שנים בערך, היום לרכב 260 אלף וגיר מפגין אמינות טובה.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמו שאמרו פה, המחלה הפוטנציאלית של רכב כזה הוא הגיר, אבל אני יכול להגיד שאני מחזיק בפולו 2016 כשנתיים וחצי ועד היום הרכב לא ביקר בשום מוסך פרט לטיפולים שגרתיים פעם בשנה.

וגם כשקניתי את הרכב, קיבלתי היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה של היבואן ולא היו שום תקלות מהותיות, אז לפחות מהמקרה הספציפי של הרכב שלי, הרכב ממש אחלה.. אבל כמובן חשוב לומר שצריך לנהוג בו ולטפל בו כמו שצריך על מנת להגדיל את הסיכויים שלא יהיו בו תקלות כאלו ואחרות.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 36 דקות, the_m4n כתב:

כמו שאמרו פה, המחלה הפוטנציאלית של רכב כזה הוא הגיר, אבל אני יכול להגיד שאני מחזיק בפולו 2016 כשנתיים וחצי ועד היום הרכב לא ביקר בשום מוסך פרט לטיפולים שגרתיים פעם בשנה.

וגם כשקניתי את הרכב, קיבלתי היסטוריית טיפולים מלאה במוסך מורשה של היבואן ולא היו שום תקלות מהותיות, אז לפחות מהמקרה הספציפי של הרכב שלי, הרכב ממש אחלה.. אבל כמובן חשוב לומר שצריך לנהוג בו ולטפל בו כמו שצריך על מנת להגדיל את הסיכויים שלא יהיו בו תקלות כאלו ואחרות.

 

מסכימה לכל מילה! זה נכון לכל רכב...

 

×
×
  • תוכן חדש...