Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבעלי רשיון נשק:

ע"פ אתר משרד הבט"פ התהליך הוא - לאחר קבלת האישור המותנה עלי לגשת למטווח ולבצע הכשרה בת 4.5 שעות. לאחר העברת בעלות על נשק יישלח אלי הרשיון הקבוע הדואר.

מבולבל.. מספר שאלות:

1. עם איזה כלי נשק אני מבצע את ההכשרה?

2. באיזה שלב אני רוכש כלי נשק?

3. האם אני מחוייב לרכוש כלי נשק בטווח זמן מסויים מהשלמת ההכשרה?

פורסם

הכל כתוב באתר הבט"פ
https://www.gov.il/he/service/issue_firearms_license_to_a_private_individual

 

אתה עושה את ההכשרה עם נשק זהה לזה שאתה רוצה לרכוש, המטווח מספק אותו.
אחרי שסיימת את ההכשרה אתה יכול לרכוש את הנשק.
לא כתוב שיש על זה מגבלת זמן.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

זה מה שלא מובן:

 

image.png.7cc654927fc54340eaa1d84777d0ec20.png

 

מה הקשר בין רכישת נשק לרישיון מגנטי.. לפי המשפט הזה הם מתנים את קבלת הרישיון ברכישת נשק.

פורסם

אם לא יהיה לך נשק, לא תקבל רישיון. לא מחלקים סתם רישיונות, זה לא רישיון לתיווך נדלן

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 16 דקות, omricn כתב:

מה הקשר בין רכישת נשק לרישיון מגנטי

כמו כל חידוש רישיון אני מניח, אתה מסתובב עם טופס מנייר ותוך כך וכך ימים אתה מקבל את הרישיון הקבוע, כרטיס פלאסטיק כמו רישיון נהיגה.

פורסם
לפני 20 דקות, Fazer כתב:

כמו כל חידוש רישיון אני מניח, אתה מסתובב עם טופס מנייר ותוך כך וכך ימים אתה מקבל את הרישיון הקבוע, כרטיס פלאסטיק כמו רישיון נהיגה.

 

אז זהו שלא. לפי המצויין באתר לא תקבל רשיון פלסטיק אם לא תקנה נשק.

 

לפני 29 דקות, DareDevil כתב:

אם לא יהיה לך נשק, לא תקבל רישיון. לא מחלקים סתם רישיונות, זה לא רישיון לתיווך נדלן

 

לא הבנתי את ההקבלה. רשיון רכב ניתן לקבל ולהנפיק ללא קניית רכב. מדוע ההתניה לרכוש אקדח כדי לקבל רשיון פלסטיק? הרי כל התבחינים כבר אושרו והתקבל אישור מותנה במעבר הכשרה. 

פורסם (נערך)

זה מקביל. לא תקבל רשיון רכב בלי בעלות על הרכב. הרשיון לפי מספר רישוי.

כמובן שאתה מדבר על רישיון נהיגה, זה סיפור נפרד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

או, תשובה מובנת. אז - רשיון הנשק מוצמד למספר הסידורי של כלי הנשק? את זה לא ידעתי וזה מסביר את הכל.

פורסם

זה מה שהבנתי מהתהליך, כולל של חידוש הרישיון.

בסופו של דבר, אתה לא רוצה שכלי נשק יסתובבו בשוק כשהבעלות לא רשומה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ברישיון נשק מופיע המספר הסידורי של הנשק שבבעלותך, בגלל זה לא ניתן לקבל רישיון בלי לקנות אחד.

יהיה לך רק אישור על ביצוע מטווח ואישור על קניית נשק.

עריכה אחרונה על ידי CartMan2oo5
פורסם
לפני שעה, omricn כתב:

רשיון הנשק מוצמד למספר הסידורי של כלי הנשק?

כן

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, omricn כתב:

מה הקשר בין רכישת נשק לרישיון מגנטי.

לא רק המספר הסידורי כפי שנכתב כבר, אלא גם הדגם המדויק והקוטר.

פורסם
לפני 9 שעות, omricn כתב:

האם אני מחוייב לרכוש כלי נשק בטווח זמן מסויים מהשלמת ההכשרה?

 

אתה מחויב לרכוש נשק תוך חצי שנה מקבלת הרשיון המותנה 

פורסם

עוד אנלוגיה לרכב (וזה מקריאה, כי איני נושא נשק) - מתברר כי בחידוש הרישיון צריך להופיע למטווח, ובין הפרוצדורות והאימון מנהל המטווח עושה טסט לנשק ולתחמושת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 10 שעות, sperial כתב:

מנהל המטווח עושה טסט לנשק ולתחמושת.

מעולם לא נתקלתי בזה.

 

מנהל המטווח רק מוודא שהנשק איתו אני מגיע הוא אכן הנשק הרשום ברישיון.  ולגבי התחמושת - איזה טסט יעשה?  ולגבי איזו תחמושת?

×
×
  • תוכן חדש...