Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות בין טסלה מודל 3 לאאודי A3


Acejin
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אני מודע לזה שיש הבדל משמעותי בין שני הרכבים, אבל אני מחפש בעיקר רכב עם חווית נסיעה טובה בשילוב עם ממשק משתמש נוח ומתקדם.

אני מתבלט בין שני הרכבים ומתקשה לבחור, אני לא נוסע הרבה אז צריכת הדלק לא כזאת קריטית מבחינתי, אני מאוד אוהב את העיצוב של האאודי ומצד שני מאוד מתחבר לחדשנות של הטסלה.

 

אני חושש בעיקר מנושא האמינות וירידת ערך מהירה בכל מה שקשור לטסלה, כמות ההיצע שיש לטסלה בשוק המשומשות פשוט עצום ואני מנסה להבין אם יש סיבה לזה שיש כ"כ הרבה טסלות למכירה? 

האם יש תקלות מסוימות בדגמים ספציפיים? אנשים קנו בלהט הרגע והתחרטו? למה השוק מוצף בטסלות?

מבחינת אמינות וחווית נסיעה איזה רכב עדיף? והאם יש אולי המלצה לרכב אחר בתקציב של 200K?

 

תודה לעוזרים!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, O.R. כתב:

חווית נסיעה זה דבר אישי לכל אחד. מלבד נושא החדשנות, מה עוד חשוב לך לתחושת החוויה?

תא נוסעים איכותי ונוח, איכות חומרים, נסיעה חלקה עם כמה שפחות חדירה של רעשים, אמינות לטווח רחוק ותחזוקה נורמלית.

אני לא יכול להתעלם מהעובדה שאני גם מאוד נמשך לחדשנות ולגאדג'טים שלהבנתי יש בשפע בטסלה.

 

 

לפני 23 דקות, פיגו107שנת2010 כתב:

ברגע שתנהג על חשמלית - לא תחזור לעולם לבנזין. 

 

 

 

מה מושך כ"כ ברכב חשמלי? אני באמת אשמח לדעת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, פיגו107שנת2010 כתב:

ברגע שתנהג על חשמלית - לא תחזור לעולם לבנזין. 

 

 

 

 

זה שטויות ממש.

נהגתי על טסלה 3 פרפורמנס מספר פעמים, שמחתי מאוד להחזיר את המפתחות שלה ולחזור לרכב שלי.

 

מי שבאמת אוהב לנהוג, לא מוצא כרגע אופציה נורמלית בחשמליות, מניח שבעתיד תגיע הבשורה.

  • רעיון גרוע 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר את ה a3, אבל אני בעלים של טסלה sr בהווה ונהגתי שבועיים בקיץ האחרון באאודי a4 ברחבי אירופה. (בעבר גם הייתה לי אאודי a6), אז אני יכול לעמוד על ההבדלים בינהן בתקווה שיעזור.

 

היתרון הברור של האאודי היא איכות ההרכבה. שום דבר לא מתפרק בטסלה אבל באאודי יש תחושת חוסן שלא קיים בתא נוסעים של הטסלה.

 

איכות חומרים - די דומה. בטסלה עד כמה שמפתיע חומרים קצת יותר נוחים איפה שמניחים את הידיים ובאאודי דווקא איפה שלא (דשבורד וקורת a).

 

תפעול - שתיהן לא מושלמות ומנוגדות בתפיסה. באאודי (גרסת s-line מאוד מאובזרת), יש עומס כפתורים לא הגיוני, העומס גורם להם להיות קטנים עד מעצבנים ודורש להוריד מבט כדי לוודא שאתה לוחץ על הכפתור הנכון. הטסלה היא תמונת מראה של האאודי עפ מיעוט כפתורים. אני יותר מתחבר לתפיסה של טסלה מהאאודי והתרגלתי לתפעול שלה והוא נוח לי (יש פעולה מעצבנת של מענה לטלפון שדורש לחיצת על המסך, אבל להבנתי עדכון בדרך), אני מנחש שגם לאאודי ניתן להתרגל.

 

נוחות - אין הבדל מהותי בין השתיים לכל אחת יתרונות וחסרונות. בנסיעות ארוכות שתיהן מרשימות, בטסלה אני יצאתי יותר רענן אבל זה יותר דברים סובייקטיבים כמו כסא קצת יותר נח וכו'.

 

מולטימדיה ומערכות מתקדמות - נוק אאוט מוחלט של טסלה. האאודי פשוט מרגישה כמו רכב מתקופה אחרת, טסלה מרגישה כמו רכב מודרני.

 

כח - כנ"ל. האאודי הייתה עם מעל 200 כס ואפס למאה של 6 ומשהו שניות וזה עדיין לא הרגיש אפילו דומה.

 

התנהגות כביש - שוב הטסלה. אין לי טענות לאאודי , זו הייתה גרסת s ליין קשיחה והכל היה בסדר. אבל הכל מרגיש בדיליי של חצי שניה ביחס למהירות תגובה של הטסלה. לוקח חצי שניה יותר כדי להגיב להפניית הגה, העברות משקל נעשות חצי שניה מאוחר יותר, האאודי רוכנת קצת יותר מהטסלה בסיבובים ולזה מצטרף גם הדליי בכוח מול הטסלה. המקום היחיד שלאאודי היה יתרון זה בבלימה (s ליין כמובן).

 

אמינות -  לא יכול להגיד על ה a4 אבל באאודי a6 לא היו לי בעיות, אבל הטיפולים מאוד יקרים. יכול להיות שב a3 ניתן להוריד עלויות בגלל חלקים משותפים לשאר דגמי vag. אבל עדיין עלויות ההאחזקה של טסלה הרבה יוץר זולות.

בטסלה אחרי שנתיים הופיעו לי "קמטים" בהגה. בעיה ידועה וטסלה מחליפים הגה בעקבות זה. אני חייב להודות שזה לא באמת מורגש או מפריע. אני יחליף את ההגה בסוף תקופת האחריות (4 שנים).

 

הסיבה שיש הרבה טסלות למכירה היום, כי רבות מהטסלות 3 נקנו לפני הגעת ה y שרבים בקהילה חיכו לה .ולפני שהיו אופציות חשמליות בכלל. הוזלת ה y ב 70 אלף שח והופעת ה y sr גורם לרבים לשדרג היום. 

עריכה אחרונה על ידי Uri-G
  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני גם ממליץ לחברים שמתלבטים בקניית רכב חדש לעבור לטסלה - המחיר שלה פתאום נשמע הגיוני 189,000 שח והטכנולוגיה, טווח, אמינות והנאה מתאוצות, כנראה עושה את זה. איכות ההרכבה בהחלט לא משהו, אבל צריך להתפשר על משהו כנראה.

 

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקיי, אני לקראת החלפת רכב ובמחיר הנוכחי אני פשוט לא יכול שלא לשאול:

1. איפה ניתן להתרשם מהמודל 3? (לשבת במושבים/ לשחק קצת עם מערכת המולטימדיה/ נסיעת מבחן)

2. יש היגיון ברכישת טסלה למי שאין עמדת הטענה אישית?

 

אני כרגע שוכר דירה לכם גם לא ארכוש עמדת טעינה אבל בעתיד הקרוב (שנה בערך) כנראה שארכוש צמוד קרקע. 

 

אשמח לשמוע על תחזוקת דגם הבסיס של המודל 3 מנקות מבט של טעינה וטווח למי שאין עמדת אישית בבית.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 54 דקות, Guy_25 כתב:

אוקיי, אני לקראת החלפת רכב ובמחיר הנוכחי אני פשוט לא יכול שלא לשאול:

1. איפה ניתן להתרשם מהמודל 3? (לשבת במושבים/ לשחק קצת עם מערכת המולטימדיה/ נסיעת מבחן)

 

2. יש היגיון ברכישת טסלה למי שאין עמדת הטענה אישית?

1. תיכנס לאתר שלהם, אני חושב שיש שם אפשרות לתאם נסיעת מבחן.

 

לגבי 2, זה קצת מורכב. כרגע ההמלצה באופן גורף היא שלמי שאין עמדת טעינה ביתית רכב חשמלי עדיין לא מתאים. השאלה היא מה המצב שלך. יש עמדת טעינה בעבודה? תוכל להטעין שם במהלך היום. יש עמדה איטית ציבורית במרחק הליכה מהבית שלך? אם כן- תוכל להשאיר את הרכב שם ללילה ולנתק בבוקר. לא מומלץ להסתמך על עמדות מהירות, זה שוחק את הסוללה בקצב מהיר יותר ולכן הן פיתרון לנסיעות ארוכות. אתה עוצר 10 דקות רבע שעה וממלא את ה-100 ק"מ שחסרים לך לחזור הביתה לעמדה איטית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש עמדות טעינה בעבודה, אבל אני מגיע לשם בערך פעם בשבוע, אולי פעמיים. שאר הזמן עובד מהבית.

אין עמדת טעינה במרחק הליכה, יש בסופר שבו שאני ואשתי עושים קניות.

 

כמה זמן לוקחת טעינה איטית? 

כמה זמן מהירה?

מה טווח הנסיעה האמיתי שיש ברכב? 

מה העלויות טעינה בעמדות לעומת בבית? (אשתי עובדת ליד ההורים שלה שגרים בבית פרטי)

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, Acejin כתב:

האם יש תקלות מסוימות בדגמים ספציפיים? אנשים קנו בלהט הרגע והתחרטו? למה השוק מוצף בטסלות?

לגבי זה - השוק מוצף בטסלות כי חלק קנו בגלל הייפ, וחלק מאוד גדול קנו בשביל לעשות קופה.

אם אתה קונה בשבילך עצמך, ומתכנן להחזיק ברכב כמה שנים לא רואה כמה זה אמור להשפיע עליך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...