Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1191 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, אני מטפל שנים אצל מוסכניק פרטי שאני סומך עליו בעיניים עצומות, עובד לבד, לוקח את האוטו ומחזיר אחרי הטיפול.

כשהגיע זמן הטיפול הקודם המוסכניק היה בחופשת מחלה ארוכה ונאלצתי ללכת למוסך אחר, מוסך מדרכה שקיבלתי המלצות על האמינות שלו, סה"כ טיפול 10K אז אין מה לחשוש.

עכשיו הגיע זמן הטיפול הבא, חזרתי למוסכניק הותיק, דקות אחרי שהוא לוקח את האוטו מתקשר אלי ושואל אם האוטו עבר תאונה או טיפול חריג אחרי הטיפול הקודם, לא היה משהו למיטב ידיעתי.

ואז הוא שולח לי תמונה של בורג ריקון בקרטר שמן, הכניסו את הבורג עקום, הלכה ההברגה, ושמו חומר איטום כלשהוא סביב הבורג.

ואז אני מקשר שתמיד האוטו אכל בערך 600-800 מ"ל שמן בין טיפולים, ועכשיו לקח משהו כמו 2.5 ליטר בין טיפול קודם לנוכחי, הייתי בטוח שהמנוע מאותת על קיצו, ומתברר שהרוג עם הדבק הוא זה שניסה לאותת.

רק להבין מה יכל לקרוא בגלל הרשלנות הזאת, אני מתחיל לבדוק שמן בד"כ החל מ-5000 ק"מ אחרי טיפול, ובד"כ לא חסר אז עדיין כמעט כלום, והפעם כשבדקתי לראשונהאת המפלס - המדיד לא הראה בכלל שמן, היה הרבה מתחת למינימום, אם הייתי ממשיך עוד כמה ימים ככה הייתי מאבד את המנוע בגלל המוסך ההוא.

למזלי המוסכניק כרגע מצא בורג תואם ארוך יותר שעובר את החלק הפגום בהברגה וכך לא יצאתי בנזק מהנושא (למעט ג'ריקן שמן)

  • מבאס 5
פורסם
לפני שעה, אורח לרגע כתב:

"הלכתי למוסך מדרכה שאני לא מכיר והבריגו את הבורג עקום".

לא הבנתי את מי ציטטת, כי זה לא מה שאני כתבתי

 

לפני שעה, nadav20 כתב:

אם היה נזילה מהפקק היית צריך לראות סימני שמן בחניה בדרך כלל.

בחניה שלי יש כמה כתמי שמן ישנים מתקופה שהיתה לי נזילת שמן הגה, אז גם אם יש כתמים חדשים קשה להבחין בהם, ובכל מקרה פחות מ-2 ליטר לאורך 10000 ק"מ אני לא בטוח שזה מופיע כדליפה שמשאירה כתם בחניה, יתכן שזה דוקא בנסיעה כשהלחץ שמן עולה

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 3 שעות, אורח לרגע כתב:

"כמה אי אפשר לסמוך על מוסכים"

"הלכתי למוסך מדרכה שאני לא מכיר והבריגו את הבורג עקום".

 

אתה לא רואה את הסתירה בדבריך?

"שקיבלתי המלצות על האמינות שלו," הציטוט שלך לא נכון וזה פייק ניוז ידידי

  • רעיון טוב! 1

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

אצלי באוקטביה לא ייאמן  פעמיים שהחלפתי קבלים למצתים שני מוסכים שונים שניהם מורשה חיברו לא נכון וחזרתי אליהם אחרי חמש דקות שהאוטו לא סחב וסידרו את החיבור.

לפעמים לא יודעים אבל מנסים ולפעמים זה עובד חדש פלוס רשלנות של המנהל שלא בדק.

בקיצור חיים קשים לא רק ברכב בכל דבר אי אפשר לסמוך על אף אחד.

פורסם

סליחה אבל גם המכונאי שלך חאפר.

 

לא שמים בורג ארוך שיתפוס על חצי כריכה אלה מבריזים ושמים הליקויל.

 

הליקויל עולה 5 שקלים ודורש10 דקות עבודה 

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

ושמים הליקויל.

 

נאמר לי שיש מקרים שהליקויל לא תמיד מתאים לברגי ניקוז שמן כי לא תהיה אטימה.

למרות זאת אצלי באופנוע זה בדיוק מה שעשיתי והכל בסדר.

פורסם
לפני שעה, Night Driver כתב:

סליחה אבל גם המכונאי שלך חאפר.

 

לא שמים בורג ארוך שיתפוס על חצי כריכה אלה מבריזים ושמים הליקויל.

 

הליקויל עולה 5 שקלים ודורש10 דקות עבודה 

להבריז לא מייצר שבבי מתכת זעירים?

כי אם כן, זה אומר שצריך לפרק קרטר שמן, וזה יותר מ 10 דקות עבודה

פורסם

פחות שבבים ממה שיש בדרך כלל ואם עובדים נכון הם בכלל נופלים החוצה.

לפני 18 דקות, RBRB כתב:

 

נאמר לי שיש מקרים שהליקויל לא תמיד מתאים לברגי ניקוז שמן כי לא תהיה אטימה.

למרות זאת אצלי באופנוע זה בדיוק מה שעשיתי והכל בסדר.

האטימה היא על פני השטח. חשוב שההליקויל לא יבלוט 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

כואב הלב לשמוע שגם מוסכי המדרכה אינם אותם מוסכים אמינים וישרים כמו שהיו בעבר.

לפחות המדרכה שהוא עבד ממנה הייתה מרווחת  ונקיה?

והמוסכניק שזחל מתחת לרכב לבש חלוק לבן?

וברצינות:

לפעם הבאה:

ברגע שבדקת שמן ולא ראית כלום על המדיד, היית צריך לגשת למוסך אמיתי, כדי לבדוק מה קורה.

ולא לחכות עד מועד הטיפול הבא.

 

תודה על הלקח שחלקת איתנו,

טוב לשמוע שהבעיה סודרה והאוטו ניצל.

עריכה אחרונה על ידי IsraCar
  • מצחיק 1
×
×
  • תוכן חדש...