Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתחייב בבדיקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1217 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה אומר שהוא "מתחייב" שהרכב יעבור בדיקה בדרך כלל כולל "מנוע,גיר,שילדה".

מניסיון שלי לא שווה הרבה במקרה והוא משקר בקשר לתאונה שהרכב עבר הוא גם לא ישלם לך אחרי שבבדיקה יתברר שהוא כן עבר אחת.

מנוע וגיר במידה ונמצא משהו רציני והאדם נראה אמין סיכוי טוב שיחזיר לך את עלות הבדיקה או חלק ממנה במידה והתחייב.

 

פורסם

לא הבנתי הוא מתחייב שהרכב במצב טוב ויעבור את הבדיקה וכדי שאני יאמין לזה הוא מתחייב שאם הרכב לא יעבור הוא ישלם על הבדיקה?

ומה קורה אם הרכב עבר אני משלם?

כמה זה בכלל עולה הבדיקה הזו?

פורסם (נערך)

בדיקה עולה כ500 שח לרכב פרטי.

הוא מתחייב פשוט שבמקרה ובבדיקה יצא שיש תאונה או מנוע / גיר גמורים, אז הוא משלם את הבדיקה.

על פי רוב זה סתם מילים וזה נועד למשוך קונים שחושבים שאם בן אדם מוכן להתחייב על הרכב שלו מן הסתם שהרכב במצב פיקס

עריכה אחרונה על ידי המהיר הזהיר
  • אהבתי 1

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם
לפני 7 דקות, יהודה ו כתב:

לא הבנתי הוא מתחייב שהרכב במצב טוב ויעבור את הבדיקה וכדי שאני יאמין לזה הוא מתחייב שאם הרכב לא יעבור הוא ישלם על הבדיקה?

כן,אבל כמו שהסברתי במקרה והוא רמאי זה לא יעזור לך הרבה.

לפני 9 דקות, יהודה ו כתב:

ומה קורה אם הרכב עבר אני משלם?

כן אתה(הקונה) משלם על הבדיקה שאתה מבצע לפני קניה.

לפני 10 דקות, יהודה ו כתב:

כמה זה בכלל עולה הבדיקה הזו?

400 ל600 תלוי ברכב ובמכון הבדיקה

לפני 6 דקות, יהודה ו כתב:

השאלה אם זה מצביע על רמאי או על סתם שיטת מכירה מקובלת

שיטת מכירה מקובלת.

פורסם

יש רמאים ויש אנשים אמינים שיודעים את ההיסטוריה של הרכב ולכן אין בעיה להתחייב על השילדה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הם בודקים הכול, שילדה, בעיות שנראות לעין.

ויש כמובן גם כסתח.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעיקרון הבדיקה מאוד תלויה בשנה של הרכב.

לדוגמא, רכב שנת 2000 אין עינין לקחת לבדיקה כע"פ רוב יצא הכל איקס למרות שמצב הרכב יכול להיות מצוין ביחס לשנתון שלו.

לעומת זאת רכב שנת 2020 כן מומלץ לקחת לבדיקה כהוא לא אמור להיות עם בלאי כבר.

במילים אחרות: הרבה פעמים הבדיקה לא שווה את הניר שהיא כתובה עליו והרבה פעמים הבדיקה הצילה אנשים מליפול בפח..

אין עוד מלבדו!!!

אבא תודה על הכל!!!

פורסם

בעיות שהם לא באמת בעיות למשל רעש מהמנוע,בלאי דסקיות בגיר...

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כפי שכתבו פה, כנראה צריך לחשוש דווקא ממתחייבים.

לאחר שפעם אחת לקחו רכב שמכרתי לבדיקה, ובבדיקה קטלו ככה את הרכב, שלא היה מובן איך הוא נסע בכלל.

ותבין, זה רכב שאני הייתי יד ראשונה, מטופל במוסך יבואן, ומעולם לא חסכתי כלום עליו.

מאז, אני לא מתחייב על כלום, מספר הכל, מראה הכל, אבל לא מתחייב לכלום.

  • אהבתי 4
פורסם

@Ron Poh שת"פ בין המכון לבין המוכר\קונה? כנראה לא דבר נדיר.

 

אמנם לפני למעלה מ-30 שנה היה לי סיפור כזה - רכב שנמכר לי כבובה עם חותמת מכון בדיקה, וכשמכרתי הדו"ח הציג אותו כגרוטה מוחלטת ומכרתי בזול מאוד. סה"כ הפסדתי כמה אלפי שקלים (של תחילת שנות ה-90, וזה היה ביצים שהייתי בלחץ כלכלי גדול). אז האמת היא שהיה מדובר בנבלה מסוג מיוחד, אבל ברור לי שהיה שת"פ בין מכון הבדיקה לבין המוכר וכעבור שנתיים בינו לבין הקונה (ששבוע יותר מאוחר פרסמה את הרכב כמציאה נדירה).

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ייתכן...

הרכב היה בן 14, אני הייתי תמים והאמנתי שהרכב "שחוט".

מי שקנה ממני, מכר את הרכב תוך פחות משבועים.

הוא היא תושב העיר שלי, כך שראיתי את הרכב עם שלט מכירה ברחוב.

הסיפור הנ"ל מלפני כ 20 שנה.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh
×
×
  • תוכן חדש...