נתקלתי לאחרונה בפרסומים על הונדה ג'אז היברידיות משנים 2013 2014 עם קילומטראז' באיזור ה170 180 במחירים של איזור 35000 שח אשמח לשמוע מבעלי נסיון ומבינים מה המעלות והחסרונות של הדגם המדובר ועל מה אני צריך לשים דגש כשאני בודק אותם וכן האם המחיר הגיוני והוגן אציין שהרכב נחוץ לי לשימוש משפחתי (שכוללת אותי ואת אשתי רק אני נוהג) מעדיף רכב לא גדול כדי להקל עם חניה אני לא נוסע הרבה ולא קצת ההיברידי לא כזה חשוב לי אבל לא אכפת לי לחסוך בדלק התקציב שלי הוא עד 40000 שח כמובן שאני ישמח כמה שפחות מי שיש לו המלצה גם על רכב אחר אני ישמח תודה רבה