Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עובד בחברה גדולה. יש לי רכב ליסינג תפעולי. לא משלם דלק. יכול לקבל תוספת אם אני לא לוקח רכב.

כיום עם אוקטביה 1.5 אמבישיין שמסיימת חוזה וצריכה החלפה רק שאין רכבים נורמליים.

 

אין שום רכב אחר סביר באופק.

אין אלנטרה / קורולה היברידית.

יונדאי אקסנט עם מוביליאיי עולה יותר ממה שיש לי היום...

הרכב הכי נורמלי הבא מתחיל להיראות סקודה סקאלה או קאמיק, אבל הן עם מנוע 1 , ויותר יקרות ממה שאני מוסיף היום.

קיה נירו פלאג אין נראה לי טמטום בלי עמדת טעינה. כמו לסחוב ג'ריקן רק עם חול.

יש מאזדה 3 קומפורט סדאן 2 ליטר. לא זולה בכלל.

יש צפי לעתיד יותר טוב? 

פורסם

תבקש להאריך לשנה רביעית. 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

איך סקאלה עם מנוע 1 ליטר עולה יותר מאוקטביה עם מנוע 1.5? לא הגיוני בכלל. כנ"ל לגבי האקסנט, נשמע כמו שיטת מצליח.

 

האם יש ניסן סנטרה? ראיתי לא מעט לאחרונה.

 

האם יש לך אפשרות לרכוש את הרכב מהליסינג? האם הוא שמור ושווה קנייה?

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

כשיש מחסור ברכבים, חברת הליסינג יכולה לבקש תשלום חודשי גבוה יותר לעומת הסכום שנחתם בחוזה בתקופה לחא בעיות מלאי.

במצב הנוכחי, הסקאלה והקאמיק הן האופציות הכי סבירות.

הבחירה בהן אחרי אוקטביה 1.5 כרוכה בבעיקר בוויצור על קיפול חשמלי למראות וחיישני נסיעה לאחור עם יכולת בלימה אקטיבית.

לעומת אוקטביה דור 4, הוויתור כואב יותר וכולל גם וויתור על בחם ידהץ חשמלי ופתיחה והנעה ללא מפתח.

פורסם
לפני 7 שעות, Nemesis כתב:

 

אצלי לא הסכימו. או הזמנה חדשה או באים לקחת את הרכב. 

מבאס, אנחנו בפלונטר דומה רק שאצלנו החליטו להאריך לכולם.

ואני גם מבין אותך, כל הרכבים שציינת הם פחות טובים מהאוקטביה, למרות שסקאלה וקאמיק נחמדות מאוד מניסיון עם קולגות אבל זה לא שווה ערך לאוקטביה 1.5.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
לפני 7 שעות, פריג'י כתב:

איך סקאלה עם מנוע 1 ליטר עולה יותר מאוקטביה עם מנוע 1.5? לא הגיוני בכלל. כנ"ל לגבי האקסנט, נשמע כמו שיטת מצליח.

 

האם יש ניסן סנטרה? ראיתי לא מעט לאחרונה.

 

האם יש לך אפשרות לרכוש את הרכב מהליסינג? האם הוא שמור ושווה קנייה?

הכוונה שאני אצטרך להוסיף יותר וגם השווי מס גבוה יותר מהחוזה הנוכחי של האוקביה דור3 2020.

מניח שיש אפשרות לקנות, יהיה קשה כרגע כלכלית. הוא שמור מבפנים, מבחוץ סימני פתיחת דלתות שלא בשליטתי וסימני שטיפת מנהרות כי זה מה יש.

 

לפני 6 שעות, Nemesis כתב:

 

אצלי לא הסכימו. או הזמנה חדשה או באים לקחת את הרכב. 

מבאס.

 

לפני 10 שעות, discoTD5 כתב:

תבקש להאריך לשנה רביעית. 

 

יכול לנסות, בעקרון אפשר לסחוב, אבל אנשים שנגמר להם חוזה הרבה לפני, עוד מחכים לאיזה אלנטרה משפחומטית שלהם. כרגע לקצין רכב אין ממש מה להגיד לי.

אני מתלבט מתי לחתוך ולשים הזמנה חדשה, גם אם זה לרכב פחות טוב. לחלופין לסחוב ולקוות שיגיע משהו.

 

אולי אפשר להעביר לפורום רכב כללי, זה לא בדיוק דיון רכב חדש קלאסי. אני יותר אשמח לדעת מתי יגיע מלאי, יש פה כל מיני מומחי מלאי ואספקה...

 

 

פורסם

אם אתה מוכן להתפשר על ג'יפון אז יש כרגע סיאט אטקה 1.5. בטח יפתחו הזמנה ותגיע עוד כמה חודשים. עד אז תהיה עם האוקטביה או רכב גישור.

יש גם יונדאי קונה ומאזדות.

 

אתה יכול גם להכנס למשל לליסינג של "שלמה", ולקבל מושג כללי מה יש כרגע בהיצע.

 

בהצלחה 

 

 

פורסם

הסיאט אטקה תעלה לי עוד קרוב לאלפייה מהנטו, כ900 שח נוספים.

לא הולך. לא בתקופה הזאת.

אני אחדד את השאלה - יש צפי להגעת מלאי נוסף לא מכור של קורולה , אלנטרה או איזשהי משפחתית נורמלית?

בנוסף, מה סטטוס ההנחה בשווי מס? גם היברידי רגיל עדיין מקבל 500 שח הנחה?

פלאג אין מקבל יותר?

פורסם

גם אני עומד לסיים 3 שנים עם אוקטביה 1.5 נפלאה... כרגע הכיוון למשוך איתה כמה שיותר.

לפני כמה שבועות קצין הרכב שלנו אמר לי שהזמינות של מאזדה ופורד טובה יחסית.
מאזדה 3 היא רכב לא רע כבר בגרסת הבסיס, החיסרון העיקרי שלו הוא מבנה סדאן פחות שימושי.
פוקוס סטיישן היא גם אופציה לא רעה, אותות הגיל כבר ניכרים בה, אבל היא מציעה שימושיות טובה מאוד.

פורסם

אלנטרה סדאן - האם אפשרית ל3 כסאות בשורה אחורית? אחד בוסטר פשוט ושני בוסטרים עם חלק עליון ?

האם המושב יחסית שטוח באמצע וגם בקצוות?

צריך להכניס מה שנכנס היום באוקטביה.

×
×
  • תוכן חדש...