Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1226 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, RBRB כתב:

 

אני מנחש שכל פעם שהחלפת זה היה לחלק סיני?

את האמת שאין לי מושג. אני מטפל במוסך מורשה הונדה בעיר שלי ואף פעם לא שאלתי אותו מה הוא שם 🥺

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם (נערך)

אני מחזיק כבר שנה קשקאי פלוס 2 2013 קנית אם 200 אלף אוחז כבר ב214 בינתיים בלי תקלות טפו טפו חוץ מממיר שהלך בינתיים טופל רק במורשה

עריכה אחרונה על ידי שלוסמם תחש
  • אהבתי 1
פורסם
לפני שעתיים, שלוסמם תחש כתב:

אני מחזיק כבר שנה קשקאי פלוס 2 2013 קנית אם 200 אלף אוחז כבר ב214 בינתיים בלי תקלות טפו טפו חוץ מממיר שהלך בינתיים טופל רק במורשה

כיף לך, שלא יהיה לך תקלות ב''ה אף פעם!!

  • רעיון טוב! 1

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם

אצלי שנת 2011  100k חוץ מרעש מהגיר בהאטה( מאוד מעצבן). הרכב דיי אמין( החלפתי בטסט האחרון צירייה, בלאי סביר). 

 חשבתי לעבור לגפמ של Jgas אבל עכשיו הורדת אותי קצת מזה, כמה בערך עולה התקנה ומה התחזוקה? 

פורסם

אני קניתי עם גפ''מ שכבר היה מותקן של גיי גז ככה שאין לי מושג על עלות התקנה. תחזוקה שוטפת ועם מחירי הגז היום (אם אתה לא גר ליד בית דגן) זה יוצא בערך חיסכון של כ30%/35% מבנזין. אם אתה נוסע הרבה זה שווה אם לא תחליף רכב. כי הוא שתיין לא קטן

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם
לפני כשעה, נתנאל1 כתב:

אני קניתי עם גפ''מ שכבר היה מותקן של גיי גז ככה שאין לי מושג על עלות התקנה. תחזוקה שוטפת ועם מחירי הגז היום (אם אתה לא גר ליד בית דגן) זה יוצא בערך חיסכון של כ30%/35% מבנזין. אם אתה נוסע הרבה זה שווה אם לא תחליף רכב. כי הוא שתיין לא קטן

לא צריך לגור ליד בית דגן אניגר באשדוד יש לי כמה תחנות שהיקרה שבהם 2.85 לליטר וזה הרבה יותר מ30% חיסכון

לפני שעתיים, oxblood כתב:

 חשבתי לעבור לגפמ של Jgas

מומלץ מאוד

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 5 שעות, איש שמח כתב:

לא צריך לגור ליד בית דגן אניגר באשדוד יש לי כמה תחנות שהיקרה שבהם 2.85 לליטר וזה הרבה יותר מ30% חיסכון

מומלץ מאוד

אני חושב שהוא לקח בחשבון שהצריכת גז גבוהה פר קילומטר בהשוואה לבנזין.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אני התקנתי מערכת בגיי גז אחלה שרות!!

אם זה מנוע 4 צילנדרים זה 5500 להתקין את המערכת 

ואם אתה צריך גם משמנת זה עוד 2300 בערך

תלוי כמה קילומטר אתה נוסע וסוג המנוע

פורסם
לפני כשעה, redroze כתב:

אני חושב שהוא לקח בחשבון שהצריכת גז גבוהה פר קילומטר בהשוואה לבנזין.

אבל זה לא נכון

הרכב שלי ליטר ל11 ק''מ

גם בדלק גם בגז

לפני כשעה, דידי zz כתב:

אני התקנתי מערכת בגיי גז אחלה שרות!!

אם זה מנוע 4 צילנדרים זה 5500 להתקין את המערכת 

ואם אתה צריך גם משמנת זה עוד 2300 בערך

תלוי כמה קילומטר אתה נוסע וסוג המנוע

לא מדוייק 

תלוי גם בתצורת מנוע שלי 4 צילינדר אבל מנוע בוקסר שהמזרקים יושבים שניים בכל צד 

לקחו לי 5700

וגם משמנת לא חייבים לעשות אפשר לעשות שילוב של בנזין בעומס וזה אותה פעולה

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 21 דקות, איש שמח כתב:

אבל זה לא נכון

הרכב שלי ליטר ל11 ק''מ

גם בדלק גם בגז

לא מדוייק 

תלוי גם בתצורת מנוע שלי 4 צילינדר אבל מנוע בוקסר שהמזרקים יושבים שניים בכל צד 

לקחו לי 5700

וגם משמנת לא חייבים לעשות אפשר לעשות שילוב של בנזין בעומס וזה אותה פעולה

אני שמתי על ניסאן טידה ואני נוסע 30000 בשנה עז הוא המליץ לי לשים משמנת 

לעומת זאת עכשיו התקנתי על הונדה סיוויק 2007 מנוע 1800 והוא אמר לי שברכב הזה לא צריך משמנת

פורסם
לפני 16 דקות, דידי zz כתב:

אני שמתי על ניסאן טידה ואני נוסע 30000 בשנה עז הוא המליץ לי לשים משמנת 

לעומת זאת עכשיו התקנתי על הונדה סיוויק 2007 מנוע 1800 והוא אמר לי שברכב הזה לא צריך משמנת

אין הבדל

משמנת לא צריך ברכבים שהם עם מנוע V

כל השאר מומלץ משמנת 

רק שההתקנה של המשמנת היא יותר עבודה ללא רווח

ולכן הם אומרים שלא צריך ומשלבים בנזין בעומס

ככה אמר לי ערן וויס

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם
לפני 8 שעות, איש שמח כתב:

לא צריך לגור ליד בית דגן אניגר באשדוד יש לי כמה תחנות שהיקרה שבהם 2.85 לליטר וזה הרבה יותר מ30% חיסכון

מומלץ מאוד

אז ככה, אני בצפון באזור שלי אין פחות מ 3.90 לליטר גז. אז אני עם ספידומט ומקבל 40 אג' הנחה ממחירון ככה שיוצא לי בסביבות 3.70 כיום. נקסט

 

בנזין לוקח לי ממוצע 1:9.5 ובגז 1:8. נקסט.

 

לוקח גם עם הגז בנזין? ברור. אצלי בערך כל 2500/3000 ק''מ צריך למלא מיכל בנזין כמעט 60 ליטר. נקסט

 

יש טיפולים? משמנת? פילטרים? מזרקים שנדפקים פעם ביה? 

 

עכשיו תגיד עם הגזמתי או שאפילו הייתי סלחן יתר על המידה... מי שגר באזור עם מחירים טובים זה עוד בסדר, בלי זה חייב לנסוע מלא שתהיה שווה ההתקנה

הקבוצה שלי לפרסום מוצרים מאלי אקספרס https://chat.whatsapp.com/HFkGjqQd22jG4tz2wxiylp

 
פורסם
לפני 9 שעות, נתנאל1 כתב:

אז ככה, אני בצפון באזור שלי אין פחות מ 3.90 לליטר גז. אז אני עם ספידומט ומקבל 40 אג' הנחה ממחירון ככה שיוצא לי בסביבות 3.70 כיום. נקסט

 

בנזין לוקח לי ממוצע 1:9.5 ובגז 1:8. נקסט.

 

לוקח גם עם הגז בנזין? ברור. אצלי בערך כל 2500/3000 ק''מ צריך למלא מיכל בנזין כמעט 60 ליטר. נקסט

 

יש טיפולים? משמנת? פילטרים? מזרקים שנדפקים פעם ביה? 

 

עכשיו תגיד עם הגזמתי או שאפילו הייתי סלחן יתר על המידה... מי שגר באזור עם מחירים טובים זה עוד בסדר, בלי זה חייב לנסוע מלא שתהיה שווה ההתקנה

בהחלט

אני בלי משמנת

עם מחירים מאוד טובים של גז

אני גם נוסע ממש הרבה 80-120 ק''מ ביום

ממלא פעמיים בשבוע 28 ליטר

  • רעיון טוב! 1

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

×
×
  • תוכן חדש...