Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, חושב טוב כתב:

ביקשתי ממנו שישלח לי את הפוליסה שלו הוא כתב לי שקודם אני ישלח את פוליסה ורישיון רכב ורשיון נהיגה

זה תקין ? 

מוזר...

למה בעצם ביקשת ממנו שישלח את הפוליסה אם סיכמת איתו שהוא פשוט ישלם על הנזק? אלא אם כן התחרטת והחלטת לתבוע את חברת הביטוח שלו?


אתמול כתבת כאן: "הנהג הפוגע אמר שישלם לי צילמתי תז שלו ואת הפגיעה החלפנו טלפונים "

היית אמור רק להתקשר אליו אחרי שהיית במוסך ולבקש ממנו שישלם את עלות הנזק כמו שהוא אמר.

עכשיו הוא מבקש שתשלח לו ראשון את הפוליסה? למה? הוא מבקש לתבוע את הפוליסה שלך על נזק שאתה גרמת לו?

לא ברור.

 

מקווה שדיברת היום עם הסוכן/חברת ביטוח שלך.

אם לא, אז תדבר איתם מחר בבוקר. אתה ועוד כמעט 99% מהאנשים בארץ לא מבינים בדיני ביטוח, תביעות, בתי משפט, נזקים וכו'

בשביל זה יש סוכן או חברת ביטוח, הם עוסקים בזה לפרנסתם, בשביל זה אתה משלם פרמייה, תשאיר להם לשבור את הראש

אם הוא רוצה דרך חברות ביטוח, שהחברות ביטוח ידברו ביניהם.

 

 

פורסם
לפני 25 דקות, boli19 כתב:

למה בעצם ביקשת ממנו שישלח את הפוליסה אם סיכמת איתו שהוא פשוט ישלם על הנזק? אלא אם כן התחרטת והחלטת לתבוע את חברת הביטוח שלו?

הוא הסכים לשלם כל עוד מדובר בסדר גודל של300 שקל בעוד שבמוסך העריכו את הנזק קרוב ל5000 בנוסף לזה שיש לו מקיף 

אגב מדובר באחד מהבני דודים שלנו מבית חנינה כך שאני חושד יותר 

לפני 31 דקות, boli19 כתב:

מקווה שדיברת היום עם הסוכן/חברת ביטוח שלך.

דיברתי עם נציגה שאמרה שסוכן יחזור אלי 

פורסם

300 שקל? איזה פחח יעשה את התיקון בשביל 300 שקל? אולי בסין :-)

 

אני במקומך - כל הדיבורים, המסמכים, הניירת - רק דרך סוכן ביטוח! לא הייתי מדבר עם הנהג יותר.

 

גם אם אין לך סוכן ואתה באחת מהחברות ביטוח הישירות, הן ודעות לדבר אחת עם השנייה, תן להם לעשות את העבודה.

אם יש לך סוכן, עוד יותר טוב, הוא בטוח מבין הרבה יותר.

 

פורסם
לפני 21 דקות, boli19 כתב:

300 שקל? איזה פחח יעשה את התיקון בשביל 300 שקל? אולי בסין

אצל הערבים

 

לפני 22 דקות, boli19 כתב:

אם יש לך סוכן, עוד יותר טוב, הוא בטוח מבין הרבה יותר.

אני מבוטח בהפניקס ישירות ללא סוכן

×
×
  • תוכן חדש...