Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כלי עבודה


o_prime
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1076 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, hans כתב:

אני אחדד - לא יכולים או לא רוצים...

 

אלפיין זאת דוגמה מעולה למותג שרוצה ויכול, מקדחי העץ שלהם פשוט מעולים נקודה.

 

אין לי ניסיון עם מקדחים לעץ.  גבר אמיתי קודח רק בבטון מזויין.

  • מצחיק 1

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 8 שעות, ברווז כתב:

ההבדל היחיד הוא בקרת איכות.

אני כבר לא משוכנע שאפילו טיטקס (פרוטוטיפ? איך שלא קוראים להם בימינו) מייצרים מחוץ לסין. 

זה לא משנה איפה הוא מיוצר.

 

יש עדיין הבדלים בחומר הגלם, בהשחזות וכמובן בבקרת האיכות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 4 שעות, מרק10 כתב:

 

אין לי ניסיון עם מקדחים לעץ.  גבר אמיתי קודח רק בבטון מזויין.

ברור,   עם  האנטררררררר.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

מסי זה לא רק ליאו - אסקורט, טריומף, אלפאסוד, מטרו, אונו, פונטו, I30, קונה.

פורסם
לפני 15 שעות, Night Driver כתב:

זה לא משנה איפה הוא מיוצר.

 

יש עדיין הבדלים בחומר הגלם, בהשחזות וכמובן בבקרת האיכות.

בקרת האיכות משפיעה על כל הנ"ל. 

כאשר שמים דגש על איכות התוצרת, רוכשים חומ"ג יותר איכותי, משקיעים בהכשרת המשחיזים\ציוד טוב להשחזה וכדומה. 

כאשר שמים דגש על עלות... המצב שונה. 

לפני 7 שעות, FROGIE כתב:

איך הכלים של kasco בכלל ובוקסות בפרט? 

 

מקביל לסיגנט, לא רע למשתמש ביתי (אבל לא יותר מזה).

לא עברו דרכי הרבה כלים שלהם, אבל לא התרשמתי שמדובר על משהו איכותי במיוחד מאלו שכן עברו דרך הידיים שלי.

כמו שאמרתי, לטוב ולרע - בגדול מקביל לסיגנט. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני 3 דקות, ברווז כתב:

בקרת האיכות משפיעה על כל הנ"ל. 

כאשר שמים דגש על איכות התוצרת, רוכשים חומ"ג יותר איכותי, משקיעים בהכשרת המשחיזים\ציוד טוב להשחזה וכדומה. 

כאשר שמים דגש על עלות... המצב שונה. 

תבחין בין בקרת איכות לתכנון.

אם התכן קובע HSS מתוצרת ובעל תכונות מסויימות זה מה שבקרת האיכות תדרוש. כנ"ל גם לגבי זויות, טיב שטח והטולרנסים של ההשחזה.

 

תפקיד בקרת האיכות הוא לא שתקבל מוצר טוב אלא שתקבל את המוצר שרצית.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מקבל את ההערה עם סייג קטן. 

בעולם אידאלי, התקשורת בין כל המחלקות מאפשרת קבלת מוצר אופטימלי. 

תפקיד בקרת האיכות לטעמי קשור ישירות גם לטיב המוצר. 

אבל זה רק אני והאשליות שלי. 

 

פלוס (או מינוס, במקרה הזה), בקרת האיכות יכולה להגדיר טולרנס רחב מדיי ל"תקין" ואז קשה מאד להוציא משהו נורמלי מהמכונה.

אם נניח הטולרנס של כמות הקובלט\ניקל\וולפרום\WHATEVER רחב מדי בפלדה, בעיקר כלפי מטה, פלדה שתיחשב תת-תקנית יכולה להיות קבילה כמשהו תקין. 

פלדה כזו לא תשמור על חוד כמו שצריך, תייצר בעיות בהשחזה שמתוכננת עבור תכולה גדולה יותר של חומר X וכדומה. 

מצרף תמונה להמחשה של מקדח שאני משוכנע שכתוב על האריזה שלו "מקצועי".image.png.add395bcad95f0d1c9761bc1cc52f846.png

אם תתעקשו אוכל להעלות תמונה שאני צילמתי של מקדח שברשותי שגם כן קיבל עיקום קל, רק שיהיה קשה להבחין בזה- מקדח 2 ממ ועיקום קל מאד. מספיק כדי להיות לא שמיש, לא מספיק בולט כדי לראות טוב בצילום. 

 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...