Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלכו לי 2 מראות צד מתקפלות.

כשהן מחוברות בצמה הן מרעישות, בניתוק הן שקטות אך נהפכות ל"ידניות" בקיפול וכיוון.

 

יש דרך לתקן כזה דבר?

כבר כחודש שאני מנסה לאתר את מראות הצד ואני לא מצליח, אין מלאי.

 

מאיפה ניתן להשיג אותן, במידה ולא ניתן לתקן

פורסם

עוסקים בתיקון מראות לרכב אצל "הרקולס מראות" שבדרך סלמה 13 יפו

טל' 03-6828265.

ואצל סער ב"גנים חלפים לרכב" שברח' האורגים 7 א.ת חולון, 

טל' 0545552787 או 073-7373336.

בברכה  -  רפי לין

פורסם
בתאריך 16.12.2022 בשעה 20:58, Buki כתב:

אני ביונדאי I20 ניתקתי את החוט שמשפיע על הקיפול,

עד שיהיה זמן לטפל בגלגל,

אחלה מדריך.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם

אם יש לך ביטוח פנסים ומראות אז תוכל לתקן את זה דרך הביטוח עם השתתפות עצמית של כ250₪ מבלי לפגוע בפרמיה 

 

פורסם
לפני 23 שעות, WE988244 כתב:

אני ביונדאי I20 ניתקתי את החוט שמשפיע על הקיפול,

עד שיהיה זמן לטפל בגלגל,

אחלה מדריך.

איזה חוט ניתקת? מה הצבע שלו?

פורסם

נראה לי הירוק,

תחפש בשרשור שהעלתי בנושא מישהו הפנה אותי לשרשור, ששם ראיתי איזה חוט לנתק.

  • רעיון טוב! 1
אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
פורסם
בתאריך 18.12.2022 בשעה 19:43, אסף22 כתב:

אם יש לך ביטוח פנסים ומראות אז תוכל לתקן את זה דרך הביטוח עם השתתפות עצמית של כ250₪ מבלי לפגוע בפרמיה 

 

יש לנו, הם סירבו לכסות את זה בגלל שזה לא "תאונה" אלא בלאי/קלקול מכאני

בתאריך 19.12.2022 בשעה 00:11, avnerak כתב:

איזה חוט ניתקת? מה הצבע שלו?

בI35  יש צמה של 6 פינים. משיכה החוצה, ומפסיק לעבוד

פורסם

משיכה החוצה, מנתקת גם את המנגנון קיפול של המראה, וגם את המנגנון הכיונון,

הרעש מגיע מגלגל השיניים של מנגנון הקיפול,

אך מנגנון הכיון הפנימי נשאר פעיל.

אל תגיד אין לי כוח, תגיד תן לי כוח! 
ואם התחלת ב"אין" תמשיך אין עוד מלבדו.
×
×
  • תוכן חדש...