Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפול ואז טסט או טסט ואז טיפול?


mrmiki1234
שימו לב! השרשור הזה בן 781 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה כולל הטיפול?

אני עושה 3000 ק"מ בשנה בלחץ {תודה לאופניים חשמליים\רכבת קלה}

אז לפני הטסט אני מחליף לבד שמן מנוע ומסנן שמן ומסנן אוויר וכל שנתיים שמן ברקס וכל שנתיים םילטר מזגן

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 דקה, eladns כתב:

מה כולל הטיפול?

אני עושה 3000 ק"מ בשנה בלחץ {תודה לאופניים חשמליים\רכבת קלה}

אז לפני הטסט אני מחליף לבד שמן מנוע ומסנן שמן ומסנן אוויר וכל שנתיים שמן ברקס וכל שנתיים םילטר מזגן

 

 

טיפול סטנדרטי, רכב צרפתי, לא חושב שהייתי רוצה לטפל בו. לבד (חדיש ויקר יחסית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תראה, ניסיון החיים שלי מראה שהכל תלוי איך ישן בלילה,הטסטר שהגיע לעבוד בבוקר במכון.

 

לפעמים סתם מחפשים שטויות ולפעמים אין להם כוח לכלום {מצולם! העבירו אותי לפני שנים רבות עם משולש שבור}.

 

הייתי נותן במצבך למוסך לעשות טיפול ושהוא יעביר את הרכב טסט בעוד כמה זוזים. לרוב יש יחסים טובים בין המוסכים הקרובים למכון הטסט לטסטרים, גם אם זה רק מדובר בקפה של בוקר.

 

אני חושב שעד היום עשיתי מעל 30 טסטים לרכבים. 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש את הסבלנות ללכת בעצמי למכון הטסטים

כך אני יודע בוודאות על מה ולמה פסלו.

לבת שלי אין זמן וסבלנות לכך ולכן בעצתי היא נותנת למוסך את התפקיד.

בינתיים לא ראיתי שהוא המציא משהו

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מבצע טיפול ואז הולך לטסט.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי קודם הטסט לעשות טיפול.

גם מבחינה טכנית וגם מבחינה נפשית זה כדאי, כי כמו שהוזכר לעיל' שזה יכול למנוע אי נעימות אם ימצאו איזה משהו קטן,

אז אתה תתחיל להטרטר ממקום למקום טסט/מוסך+אישור מוסך/טסט, ואני מאמין שאין לך זמן לזה.

תעשה את הטיפול הקטן הזה וסיים איתו ואז תלך לטסט בראש שקט.

בהצלחה והמשך יום טוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בדיוק להפך.

את הטיפול צריך לעשות בכל מקרה.

את הטסט צריך לעשות בכל מקרה.

אם תעשה טיפול, ואחר כך מוצאים בטסט ליקוי (דמיוני או אמיתי, לא משנה כרגע), תצטרך ללכת לאחר מכן שוב למוסך ושוב לטסט חוזר.

סה"כ 4 ביקורים.

התחלת בטסט, נמצא ליקוי, אתה ניגש למוסך ומבקש טיפול+תיקון הליקוי, עושה טסט חוזר. סה"כ 3 ביקורים.

לצערינו, ברוב המוסכים לא עוברים על כל הנקודות שנבדקות בטסט, ואם תבקש במיוחד לבדוק את זה יחייבו אותך בנוסף על "הכנה לטסט".

 

אין הדברים אמורים במי שמשלם למוסך על העברת הטסט, או מי שנזקק לאישור בלמים/רכב מיושן.

 

 

  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אצלי ברכב השני בבית הטסט והטיפול יוצא יחד

כיוון שלא עושה לפי קילומטר אלא פעם בשנה (לא עובר 7,000 8,000 בשנה).

מטפל אצל מכונאי קבוע, מה שנקרא פה "מוסך מדרכה" שאני בטוח שמקצועי יותר מלא מעט מוסכים מורשים.

תמיד מבקש ממנו להעביר את האוטו טסט, שווה לי את ה200 שקל "שירות".

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 שעות, amosbmw כתב:

בדיוק להפך.

את הטיפול צריך לעשות בכל מקרה.

את הטסט צריך לעשות בכל מקרה.

אם תעשה טיפול, ואחר כך מוצאים בטסט ליקוי (דמיוני או אמיתי, לא משנה כרגע), תצטרך ללכת לאחר מכן שוב למוסך ושוב לטסט חוזר.

סה"כ 4 ביקורים.

התחלת בטסט, נמצא ליקוי, אתה ניגש למוסך ומבקש טיפול+תיקון הליקוי, עושה טסט חוזר. סה"כ 3 ביקורים.

לצערינו, ברוב המוסכים לא עוברים על כל הנקודות שנבדקות בטסט, ואם תבקש במיוחד לבדוק את זה יחייבו אותך בנוסף על "הכנה לטסט".

 

אין הדברים אמורים במי שמשלם למוסך על העברת הטסט, או מי שנזקק לאישור בלמים/רכב מיושן.

 

 

צודק!

עכשיו אחזתי את הכוונה שלך בחישוב ביקורים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא מעדיף טיפול ואז טסט מהסיבה שזה נותן אינדקציה על מקצועיות המוסך, אם הוא בודק כמו שצריך את הרכב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קודם טסט. אחרי זה טיפול.

היה פעם שבטסט. שלא גילו בולמים אחוריים נוזלים. בטיפול בבדיקה גילו.

הסיבה שאני מעביר ליפני. זה  בגלל. בדיקת זהום אויר.

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיפול ואז טסט, ככה אני תמיד הייתי 

שנה שעברה שילמתי עוד 250 שקל למוסכניק שלי שיעביר את האוטו טסט בעצמו 

חסך לי כאב ראש של פי 10 

עריכה אחרונה על ידי Kobi25
  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 781 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...