Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1308 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה כולל הטיפול?

אני עושה 3000 ק"מ בשנה בלחץ {תודה לאופניים חשמליים\רכבת קלה}

אז לפני הטסט אני מחליף לבד שמן מנוע ומסנן שמן ומסנן אוויר וכל שנתיים שמן ברקס וכל שנתיים םילטר מזגן

 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם
לפני 1 דקה, eladns כתב:

מה כולל הטיפול?

אני עושה 3000 ק"מ בשנה בלחץ {תודה לאופניים חשמליים\רכבת קלה}

אז לפני הטסט אני מחליף לבד שמן מנוע ומסנן שמן ומסנן אוויר וכל שנתיים שמן ברקס וכל שנתיים םילטר מזגן

 

 

טיפול סטנדרטי, רכב צרפתי, לא חושב שהייתי רוצה לטפל בו. לבד (חדיש ויקר יחסית)

פורסם

תראה, ניסיון החיים שלי מראה שהכל תלוי איך ישן בלילה,הטסטר שהגיע לעבוד בבוקר במכון.

 

לפעמים סתם מחפשים שטויות ולפעמים אין להם כוח לכלום {מצולם! העבירו אותי לפני שנים רבות עם משולש שבור}.

 

הייתי נותן במצבך למוסך לעשות טיפול ושהוא יעביר את הרכב טסט בעוד כמה זוזים. לרוב יש יחסים טובים בין המוסכים הקרובים למכון הטסט לטסטרים, גם אם זה רק מדובר בקפה של בוקר.

 

אני חושב שעד היום עשיתי מעל 30 טסטים לרכבים. 

BMW E36 M40 year of 1992

Autobianchi A112 year of 1979

פורסם

לי יש את הסבלנות ללכת בעצמי למכון הטסטים

כך אני יודע בוודאות על מה ולמה פסלו.

לבת שלי אין זמן וסבלנות לכך ולכן בעצתי היא נותנת למוסך את התפקיד.

בינתיים לא ראיתי שהוא המציא משהו

 

פורסם

אני מבצע טיפול ואז הולך לטסט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כדאי קודם הטסט לעשות טיפול.

גם מבחינה טכנית וגם מבחינה נפשית זה כדאי, כי כמו שהוזכר לעיל' שזה יכול למנוע אי נעימות אם ימצאו איזה משהו קטן,

אז אתה תתחיל להטרטר ממקום למקום טסט/מוסך+אישור מוסך/טסט, ואני מאמין שאין לך זמן לזה.

תעשה את הטיפול הקטן הזה וסיים איתו ואז תלך לטסט בראש שקט.

בהצלחה והמשך יום טוב.

פורסם

בדיוק להפך.

את הטיפול צריך לעשות בכל מקרה.

את הטסט צריך לעשות בכל מקרה.

אם תעשה טיפול, ואחר כך מוצאים בטסט ליקוי (דמיוני או אמיתי, לא משנה כרגע), תצטרך ללכת לאחר מכן שוב למוסך ושוב לטסט חוזר.

סה"כ 4 ביקורים.

התחלת בטסט, נמצא ליקוי, אתה ניגש למוסך ומבקש טיפול+תיקון הליקוי, עושה טסט חוזר. סה"כ 3 ביקורים.

לצערינו, ברוב המוסכים לא עוברים על כל הנקודות שנבדקות בטסט, ואם תבקש במיוחד לבדוק את זה יחייבו אותך בנוסף על "הכנה לטסט".

 

אין הדברים אמורים במי שמשלם למוסך על העברת הטסט, או מי שנזקק לאישור בלמים/רכב מיושן.

 

 

  • רעיון טוב! 3

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

גם אצלי ברכב השני בבית הטסט והטיפול יוצא יחד

כיוון שלא עושה לפי קילומטר אלא פעם בשנה (לא עובר 7,000 8,000 בשנה).

מטפל אצל מכונאי קבוע, מה שנקרא פה "מוסך מדרכה" שאני בטוח שמקצועי יותר מלא מעט מוסכים מורשים.

תמיד מבקש ממנו להעביר את האוטו טסט, שווה לי את ה200 שקל "שירות".

 

פורסם
לפני 23 שעות, amosbmw כתב:

בדיוק להפך.

את הטיפול צריך לעשות בכל מקרה.

את הטסט צריך לעשות בכל מקרה.

אם תעשה טיפול, ואחר כך מוצאים בטסט ליקוי (דמיוני או אמיתי, לא משנה כרגע), תצטרך ללכת לאחר מכן שוב למוסך ושוב לטסט חוזר.

סה"כ 4 ביקורים.

התחלת בטסט, נמצא ליקוי, אתה ניגש למוסך ומבקש טיפול+תיקון הליקוי, עושה טסט חוזר. סה"כ 3 ביקורים.

לצערינו, ברוב המוסכים לא עוברים על כל הנקודות שנבדקות בטסט, ואם תבקש במיוחד לבדוק את זה יחייבו אותך בנוסף על "הכנה לטסט".

 

אין הדברים אמורים במי שמשלם למוסך על העברת הטסט, או מי שנזקק לאישור בלמים/רכב מיושן.

 

 

צודק!

עכשיו אחזתי את הכוונה שלך בחישוב ביקורים.

פורסם

אני דווקא מעדיף טיפול ואז טסט מהסיבה שזה נותן אינדקציה על מקצועיות המוסך, אם הוא בודק כמו שצריך את הרכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אני קודם טסט. אחרי זה טיפול.

היה פעם שבטסט. שלא גילו בולמים אחוריים נוזלים. בטיפול בבדיקה גילו.

הסיבה שאני מעביר ליפני. זה  בגלל. בדיקת זהום אויר.

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)

טיפול ואז טסט, ככה אני תמיד הייתי 

שנה שעברה שילמתי עוד 250 שקל למוסכניק שלי שיעביר את האוטו טסט בעצמו 

חסך לי כאב ראש של פי 10 

עריכה אחרונה על ידי Kobi25
  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...