Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי צמיג חדש בן חודש שכבר יש לו פנצ'ר בדופן בגודל של סיכה, וזה אחרי שהחלפתי צמיג שהיה לו פנצ'ר מעצם, רוב הפנצ'רים היו לי ברחוב אחרי התנעה בבוקר, וכבר נמאס לתקן/להחליף צמיגים, בא לי לקנות צמיג ללא אוויר...

יאוש

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

פורסם

שלום

גם בצמיג בלי אוויר או בשמו ראנפלט , יש פאנצ'רים שצריך לתקן,

ההבדל הוא שאתה יכול לינסוע איתו עד הפנצ'ריה , במידה והוא לא נקרע.

פורסם
לפני שעה, avi60769 כתב:

שלום

גם בצמיג בלי אוויר או בשמו ראנפלט , יש פאנצ'רים שצריך לתקן,

ההבדל הוא שאתה יכול לינסוע איתו עד הפנצ'ריה , במידה והוא לא נקרע.

 

בכל הrunflatים שאני מכיר יש אוויר, פשוט יש בהם עוד גומי בפנים שעוטף את הג'אנט ומגביה אותו למקרה ויצא לך האוויר שהג'אנט ישאר באוויר

10b-michelin-run-flat-tire.thumb.jpg.e57db7286e34a41764eacc87c51be8d2.jpg

 

לוקח קצת מהמקום של האוויר אז יש פחות אוויר, אבל עדיין יש וצריך אוויר בצמיגים האלה

פורסם (נערך)

@Sparrow420 @avi60769 לא לזה התכוונתי, יש צמיגים ללא אוויר כלל שמשתמשים בהם בניסוי בצבא אמריקה, אותם צמיגים משתמשים לרכבים בחלל.

 

בכל אופן נאלצתי להחליף את הצמיג בפנצ'רייה, העובד טען בדיוק מה שחשבתי, לדעתו מישהו פינצ'ר את הרכב, 2 פנצ'רים בהפרש של 8 ימים, מעצבן 

עריכה אחרונה על ידי yosilogen

 טויוטה פריוס 1.8 2009

 יונדאי גטס GLS 2006

 

×
×
  • תוכן חדש...