Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה על מצלמות מהירות ש''נעלמו''


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום. 

במשך תקופה הייתי נוסע בציר רמות בירושלים וכן ב 443.

שמתי לב ש-שני מצלמות מהירות נעלמו מהנוף.

האחת- בירידה מהר חוצבים לצומת רמות, היה מצלמה על הצומת שאוכפת נסיעה עד 50 קמ''ש ( שדורשת נסיעה בירידה במהירות נמוכה)

והשניה היתה בעליות של 443 לכיוון ירושלים ע''י אגן האיילות- גבעת זאב שאפה נסיעה עד 90 קמ''ש. גם היא נעלמה.

רציתי לשאול: א. מה הסיפור כאן? נשבר ולא רצו לתקן?

ב. אני נוסע זהיר ובכל אופן רציתי לדעת האם אכן עדיין יש אכיפה שם או איזשהיא מצלמה.

משתדל לעזור

פורסם

זאת של הר החוצבים, נראה לי פשוט שפירקו אותה בשל העבודות בכביש שנעשות שם.

בכל אופן שתיהן אכפו מהירות שאינה מתאימה לתנאי הדרך. נהג ממוצע ייסע יותר מהר מהמהירות המותרת במקומות האלה, וכל מטרתן הייתה להרוויח כסף (כמו רוב המצלמות).

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

זאת ב443 הייתה בלי פסים על הכביש. שמעתי שהיא הייתה לצורכי ביטחון

 

זותי בצומת רמות גרמה תאונות לנהג שמפחד מצילום באדום ודופק ברקס וזה אחריו ניתקע

גם לפניה היו המון תאונות ואיתה עוד יותר והיא הייתה מספר 1 בארץ בצילומים

כבר חשבתי עם חבר אך להוריד אותה אבל ירדנו מזה כדי לא להסתבך בפלילי

ואז החבר שולח לי תמונה אותו ניכנס בה כחלק מסדרת התאונות ובא לציון גואל

התמונה איפה שהוא אצלי אם זה חשוב לך אני יפרסם לך

כיום פחות תאונות בין הייתר הורידו מ4 נתיבים ל3   כיום אין אכיפת מצלמה בשתי המקומות שציינת

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני שעתיים, דובצע כתב:

כבר חשבתי עם חבר אך להוריד אותה אבל ירדנו מזה כדי לא להסתבך בפלילי

אהבתי

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
לפני 6 שעות, דובצע כתב:

זאת ב443 הייתה בלי פסים על הכביש. שמעתי שהיא הייתה לצורכי ביטחון

 

 

מה זה 'פסים על הכביש' בהקשר של מצלמות מהירות?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
לפני 22 דקות, Froyne כתב:

 

מה זה 'פסים על הכביש' בהקשר של מצלמות מהירות?

קצת אחרי המצלמה יש כמה חריצים לרוחב ששמה שמים משקולת ראשונה ואחריה שניה ברגע שהגעת מהר מדי ממשקולת 1 למישקולת 2 המצלמה מצלמת ויודעים את המהירות לפי הזמן שהגעת ממישקולת 1 ל2

  • מעניין 1
פורסם
לפני 7 שעות, דובצע כתב:

קצת אחרי המצלמה יש כמה חריצים לרוחב ששמה שמים משקולת ראשונה ואחריה שניה ברגע שהגעת מהר מדי ממשקולת 1 למישקולת 2 המצלמה מצלמת ויודעים את המהירות לפי הזמן שהגעת ממישקולת 1 ל2

לא משקולת אלא פסי דריכה -> מזהים מעבר של רכב.

להבנתי הזיהוי נעשה ע"י שינוי שדה אלקטרו-מגנטי בפס הדריכה.

  • אהבתי 1
פורסם

בצומת רמות נהג נכנס בה, כל החברים בירכו על זה.

באגן האיילות גם כן מצלמה הזויה, שים לב שיש מצלמה חדשה כמה מטרים אחריה על העמוד, לא חושב שזו מצלמת מהירות.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם
לפני 7 שעות, guya72 כתב:

לא משקולת אלא פסי דריכה -> מזהים מעבר של רכב.

להבנתי הזיהוי נעשה ע"י שינוי שדה אלקטרו-מגנטי בפס הדריכה.

 

אכן

השם פסי דריכה אמנם נשאר אבל לא באמת נכון למצלמות א3, שם מדובר על לולאות השראה מגנטיות.

אבל העקרון זהה. שני פסים, במרחק ידוע, כשהגלגל/ים הקדמי/ים עולים על הראשון, מופעל טיימר, כשהם עולים על השני, הטיימר מופסק, ומחשבים את המהירות לפי הנוסחה העתיקה של V = S / T.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...