Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

אשמח לעזרה קצרה מהמכירים את הרכב.

יונדאי איוניק 2017 ליסינג לשעבר (לצערי כרגע לא יודע איזה "סוג" ליסינג, בבדיקה).

160K. 

האם בכלל כדאי בהתבסס על הקילומ' הגבוה?

מצ"ב טופס בדיקה - שהתקבל מחברת הטרייד. כמה אפשר לסמוך על הטופס? (מדובר בחברת טרייד מהגדולות בשוק, לא טרייד "מדרכה").

 

image.thumb.png.1d1473cea00bc8f5737fd7060486f0d7.png

פורסם

1. אם ברצונך לרכוש את הרכב, יש לקחת לבדיקת מטעמךץ הבדיקה מוצגת לא שווה את הנייר עליו היא מודפסת.

2. מאחר והרכב עבר יותר מ-150000 ק"מ אין אחריות יצרן על המערכת ההברידית. לפני הרכישה מומלץ לבדוק את המערכת במוסך מורשה יונדאי לוודא שניתן לרכוש הארכת אחריות לסוללה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אחי קנה מליסינג אחרי 3 שנים עם 130 אלף קילומטר, היום לאחר שנה וחצי האוטו כמעט ב150, נוסע מצוין לשים דלק ולנסוע. לא נלקח לבדיקה לפני הקניה מהמצלצה של מוסכניק

פורסם

תודה חברים, חיזקתם את מה שכבר ידעתי.

@תחבצ למרות שיש יוצא מן הכלל אני נוטה להיות בצד הפחות מסתכן של הסקלה ולחפש הרפתקאות במקומות אחרים.. עם כמה שזה מגרה, קשה לי לרכוש רכב שבעברו היה ליסינג מכל סוג ושאינני מכיר את ההיסטוריה שלו.

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 18 שעות, zvit כתב:

1. אם ברצונך לרכוש את הרכב, יש לקחת לבדיקת מטעמךץ הבדיקה מוצגת לא שווה את הנייר עליו היא מודפסת.

2. מאחר והרכב עבר יותר מ-150000 ק"מ אין אחריות יצרן על המערכת ההברידית. לפני הרכישה מומלץ לבדוק את המערכת במוסך מורשה יונדאי לוודא שניתן לרכוש הארכת אחריות לסוללה.

חד משמעית - ליסינג ממש לא מוסיף ביטחון כשקונים רכב משומש, בלשון המעטה...

 

ממליץ לפות"ש לקרא את הפוסט שלי בנושא רכישה מליסינג כדי להבין יותר איך התעשיה הזו עובדת.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

מי בדעתו השפויה יחשוב שליסינג מוסיף בטחון בקניית רכב משומש? הנקודות שלך ברורות וידועות לגמרי..

פורסם

לצערי כבר פגשתי אנשים שמאמינים לפרסומות של חברות הליסינג וחושבים שעדיף לקנות מליסינג מאשר מפרטי כי "בליסינג מקפידים על טיפולים", "הרכב עובר השבחה לפני המכירה" ו-"יש אחריות" (את האחרון אני עוד מוכן לקבל)

  • אהבתי 1

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני שעה, omricn כתב:

מי בדעתו השפויה יחשוב שליסינג מוסיף בטחון בקניית רכב משומש? הנקודות שלך ברורות וידועות לגמרי..

על ציניות שמעת?😉

לפני 30 דקות, motior כתב:

לצערי כבר פגשתי אנשים שמאמינים לפרסומות של חברות הליסינג וחושבים שעדיף לקנות מליסינג מאשר מפרטי כי "בליסינג מקפידים על טיפולים", "הרכב עובר השבחה לפני המכירה" ו-"יש אחריות" (את האחרון אני עוד מוכן לקבל)

צודק ב-100%.

לא מעט מלקוחותי מגיעים עם התפישה השגויה הזו -  אני רואה בכך הישג שיווקי ענק לחברות הליסינג, שהצליחו (לרוב בעזרת מצחיקן תורן) להפוך תהליך שצריך להדאיג כל אחד, לחגיגת מכירות עם צחוקים והרגשה שלקנות רכב משומש (הרבה פעמים) סוג ב' אמור לקחת פחות זמן מלקנות זוג ג'ינס חדש בקניון.

  • אהבתי 2

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 1 דקה, llaavvii כתב:

הפופולריות של קניה מיליסינג לדעתי נעוצה (בעיקר) במימון, זמינות של רכב, וחוסר צורך בהתרוצצות וטלפונים.

בקיצור נוחות.

בדיוק כך.

כל מה שביקשתי לעשות בפוסט שלי הוא להציג את מחיר הנוחות - ואז יעשה כל אחד את השיקול שלו.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם
לפני 18 שעות, motior כתב:

לצערי כבר פגשתי אנשים שמאמינים לפרסומות של חברות הליסינג וחושבים שעדיף לקנות מליסינג מאשר מפרטי כי "בליסינג מקפידים על טיפולים", "הרכב עובר השבחה לפני המכירה" ו-"יש אחריות" (את האחרון אני עוד מוכן לקבל)

כל מה שכתבת אבל אכן נכון.

הרכב שלי בליסינג של חברת המאגר - טיפולים כמו שעון, כל פיפס ישר מתוקן. השבחה (תיקוני צבע, ליקויים קטנים ושטיפה יסודית) לפני מכירה הם עושים ואחריות נותנים - אז מה פה השקר?

 

2 דברים שאני יכול לומר לשלילה בקנייה מליסינג זה באמת אותה השבחה שציינתי, לרוב נעשת ברמה מאוד נמוכה - צבע על הפלסטיקים, על הפנסים, הכל בספריי סקי אבל במגרש זה נראה כמו חדש.

הדבר השלילי השני והמהותי ביותר זה מה ש @הלוחש למכוניות כתב בפוסט שלו בפפיסבוק - הנהגים, בכל רכב פרטי שהיה לי  אם הייתי רואה בור הייתי מחפש כל דרך לברוח ממנו, לא עולה על מדרכות, לא מעביר הילוך עד שהרכב לא עומד, מרים בלם יד עם ניוטרל ורק אז מעביר לפרקינג ועוד מלא שטויות. אבל ברכב ליסינג, טפי על הכל מה שנקרא, פשוט נוהג ומה שקורה קורה.

  • אהבתי 2

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...