Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

חיפשתי בפורום לפני פתיחת הנושא הזה, ולא מצאתי תשובה לשאלה.

יש לי רכב שקיים בו צמיג חלופי מוקטן.

הצמיג הגיע עם הרכב, בשנת 2009.

הוא מעולם לא היה בשימוש, אבל תמיד נשמר מנופח למקרה הצורך.

 

חיפשתי בכל מיני צמיגיות, וגם באתרי השוואת מחירים לצמיגים באינטרנט,

אבל לא מצאתי בשום מקום צמיג במידות האלו.

 

בחיפוש בפורום ראיתי שאנשים שאלו שאלות דומות, ואמרו להם שניתן להשתמש בצמיג שכזה בסביבות 10 שנים

(שזו גם היתה ההערכה שלי, ולכן העניין לא הטריד אותי בעת החלפת הצמיגים הקודמת - לפני 6 שנים)

 

השאלה היא - מה אפשר לעשות עכשיו, ואיפה אפשר למצוא צמיג במידות כאלו.

 

תודה

פורסם

יש יבואן שהביא השנה קונטיינר של גלגלים רזרבים. המחירים מופקעים. אבל קיים. 

סתם לדוגמא, גלגל (צמיג+גנט) לטויוטה יאריס (שמגיעות משום מה בלי גלגל רזרבי) מחירו כ-1800 שח.

פורסם
לפני 8 שעות, mcaspi כתב:

עוד אפשרות היא להתלונן על הנושא באתר משרד התחבורה.

כתבתי תלונה אתמול, במערכת הפניות האינטרנטית של משרד התחבורה.

 

נראה מה יעשו, ואם בכלל יגיבו.

לפני שעה, צ'ופצ'יק כתב:

יש יבואן שהביא השנה קונטיינר של גלגלים רזרבים. המחירים מופקעים. אבל קיים. 

סתם לדוגמא, גלגל (צמיג+גנט) לטויוטה יאריס (שמגיעות משום מה בלי גלגל רזרבי) מחירו כ-1800 שח.

יש לי את הג'אנט, ויש לי את ערכת הכלים, צריך רק צמיג.

השאלה היא אם יש לו במידה המתאימה, ומה המחיר.

בנוסף - השאלה היא אם מדובר בצמיגים באיכות טובה, ולא כאלו שיתפוררו אחרי שנתיים בתא המטען, ולא יתפקדו במקרה הצורך,

או גרוע מכך - יתפרקו במהלך נסיעה, ויהוו סכנת חיים ממשית.

 

פורסם (נערך)

המחיר כמו שכתבתי-יקר מאוד.

צמיגים לא מתפוררים בבגאז׳ אחרי שנתיים. (מותגים מוכרים בוודאי שלא)

אנסה מחר לבדוק לך, אם אצליח אשלח ה״פ.

עריכה:

לא נתקלתי בצמיג רזרבי של יצרן סיני עלום שם, תמיד מחברות מוכרות, מקסיס/קנדה/דנלופ/ברידסטון וכו

עריכה אחרונה על ידי צ'ופצ'יק
פורסם (נערך)

תבדוק אצל יבואן הרכב.  אני מניח כי הוא מוכר גלגל קומפלט (צמיג + ג'אנט).

צמיג לבד - אין כמעט ביקוש, אז לא מביאים

עריכה אחרונה על ידי guya72
פורסם

ממליץ לך לקנות ג'נט משומש רגיל לרכב שלך מפירוק.

ואז תשמור את אחד הצמיגים הרגילים שאתה מחליף בכל מחזור חידוש צמיגים בחינם.

גם הרבה יותר זול וגם הרבה יותר שימושי (הנסיעה לא מוגבלת ומסוכנת בזמן השימוש בחליפי, וגם הוא מתרענן אחד לכמה שנים.)

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

אבל אז לא יוכל להחזיר את השטיח של תא המטען למקום, גלגל בגודל הרגיל יבלוט ויצמצם משמעותת את נפת תא מהטען, לא יראה אסטתית כי הוא יהיה מכוסה עם איזה שמיכה ישנה ולא עם השטיח המקורי. אני לא חושב שזה שווה את היתרון שהגלגל הרגיל נותן. 

 

 

 

 

 

פורסם
לפני 5 שעות, Buki כתב:

אבל אז לא יוכל להחזיר את השטיח של תא המטען למקום, גלגל בגודל הרגיל יבלוט ויצמצם משמעותת את נפת תא מהטען, לא יראה אסטתית כי הוא יהיה מכוסה עם איזה שמיכה ישנה ולא עם השטיח המקורי. אני לא חושב שזה שווה את היתרון שהגלגל הרגיל נותן. 

 

 

 

החסרונות של הצמיג הקטן, הרבה יותר משמעותיים, מעבר לזה שהוא יקר, ולכן בדרך כלל ישן.

תעשה סיבוב עם צמיג קטן בציר הקדמי, ותראה איך הבקרת יציבות צריכה להתערב בכל פניה רגילה. שלא לדבר על בלימה. סכנת נפשות הדבר הזה.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

בכל שנות הנהיגה שלי השתמשתי בגלגל ספייר קטן משהו כמו נגיד 4-5 פעמים. אני חושב שלנסיעה של כמה ק"מ עד לפנצ'ריה כשנוהגים רוגע ולקחים בחשבון שמותקן גלגל צר, זה בסדר.

 

בתא המטען לעומת זאת אני משתמש כל הזמן. היה לנו את אותו רכב (פוקוס הצ'בק דור 2) ברמת איבזור נמוכה עם גלגל ספייר קטן ובהמשך דגם מאובזר עם גלגל ספייר בגודל מלא. בזה המאובזר, תא נמטען היה משמעותית יותר קטן (הגבהה וסידור מקורי של היצרן עם הוספת קלקרים בשביל להכיל את הגלגל הגדול) וזה הגבילי את השימושיות ברכב, כל הזמן ולא פעם בכמה שנים שצריך להשתמש בגלגל ספייר. 

לכן לדעתי, זה לא שווה. 

 

 

פורסם

טוב מאוד שאתה שומר עליו נפוח. נסיעה על צמיג לא נפוח גורמת להתחממות מהירה והתפרקות הגלגל, אל תשאלו אותי איך אני יודע.

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם

וחשוב לשים לב ללחץ הניפוח - הוא משמעותית גבוה מזה של הגלגלים הקבועים. על החישוק יש סימון בולט של הלחץ (ברכב שלי 60PSI) ושל המהירות המרבית המותרת כאשר הוא מותקן (80 קמ"ש).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 13.10.2022 בשעה 20:16, sperial כתב:

וחשוב לשים לב ללחץ הניפוח - הוא משמעותית גבוה מזה של הגלגלים הקבועים. על החישוק יש סימון בולט של הלחץ (ברכב שלי 60PSI) ושל המהירות המרבית המותרת כאשר הוא מותקן (80 קמ"ש).

תודה על ההערה/הארה - 

אני יודע שיש לנפח אותו בלחץ גבוה יותר (60PSI), ואכן מוודא שנבחר הלחץ הנכון בניפוח הגלגל החלופי.

עריכה אחרונה על ידי M3
×
×
  • תוכן חדש...