כתבתי תלונה אתמול, במערכת הפניות האינטרנטית של משרד התחבורה.
נראה מה יעשו, ואם בכלל יגיבו.
יש לי את הג'אנט, ויש לי את ערכת הכלים, צריך רק צמיג.
השאלה היא אם יש לו במידה המתאימה, ומה המחיר.
בנוסף - השאלה היא אם מדובר בצמיגים באיכות טובה, ולא כאלו שיתפוררו אחרי שנתיים בתא המטען, ולא יתפקדו במקרה הצורך,
או גרוע מכך - יתפרקו במהלך נסיעה, ויהוו סכנת חיים ממשית.