Jump to content

M3

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי M3

  1. תודה על ההערה/הארה - אני יודע שיש לנפח אותו בלחץ גבוה יותר (60PSI), ואכן מוודא שנבחר הלחץ הנכון בניפוח הגלגל החלופי.
  2. כתבתי תלונה אתמול, במערכת הפניות האינטרנטית של משרד התחבורה. נראה מה יעשו, ואם בכלל יגיבו. יש לי את הג'אנט, ויש לי את ערכת הכלים, צריך רק צמיג. השאלה היא אם יש לו במידה המתאימה, ומה המחיר. בנוסף - השאלה היא אם מדובר בצמיגים באיכות טובה, ולא כאלו שיתפוררו אחרי שנתיים בתא המטען, ולא יתפקדו במקרה הצורך, או גרוע מכך - יתפרקו במהלך נסיעה, ויהוו סכנת חיים ממשית.
  3. שלום לכולם. חיפשתי בפורום לפני פתיחת הנושא הזה, ולא מצאתי תשובה לשאלה. יש לי רכב שקיים בו צמיג חלופי מוקטן. הצמיג הגיע עם הרכב, בשנת 2009. הוא מעולם לא היה בשימוש, אבל תמיד נשמר מנופח למקרה הצורך. חיפשתי בכל מיני צמיגיות, וגם באתרי השוואת מחירים לצמיגים באינטרנט, אבל לא מצאתי בשום מקום צמיג במידות האלו. בחיפוש בפורום ראיתי שאנשים שאלו שאלות דומות, ואמרו להם שניתן להשתמש בצמיג שכזה בסביבות 10 שנים (שזו גם היתה ההערכה שלי, ולכן העניין לא הטריד אותי בעת החלפת הצמיגים הקודמת - לפני 6 שנים) השאלה היא - מה אפשר לעשות עכשיו, ואיפה אפשר למצוא צמיג במידות כאלו. תודה
×
×
  • תוכן חדש...