Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלנו בבניין יש מצלמה שמשקיפה על הכניסה הראשית לבניין ותיבות הדואר. בגלל זווית הראיה היא רואה גם חלק מהרחוב.
כפי  ש be roo כתבה, ברחוב אף אחד לא יכול לצפות פרטיות.

כמו כן, המשטרה בעצמה נעזרה לפחות פעמיים בצילומים של הבניין, כדי להעזר בפתרת פשעים שבוצעו ברחוב.

פורסם

הבנתי. תודה רבה! :)

 

חיפשתי ביוטיוב ובKSP לגבי מצלמות אלחוטיות, כולל דגמים שכתבו פה, ואני רואה שהרוב הן לא באמת אלחוטיות אלא דורשות חיבור לחשמל.

האם אני לא מחפש נכון? או שאכן צריך חשמל לרובם?

קרובת המשפחה מעדיפה כמה שפחות להתעסק עם חשמל וחוטים וכו'. נטו לקדוח, לחבר, ושהאפליקציה של המצלמה תתריע שחסר סוללה אז לבוא עם מטען נייד או משהו דומה.

Ford Fiesta 2014 Manual

פורסם

Ring - יש לי את הפעמון והמצלמה שלהם כבר מעל ל-6 שנים ומחזיקים מעמד יפה מאוד. אחלה של מוצרים, הם חברת בת של אמאזון

  • רעיון טוב! 1
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 25.8.2022 בשעה 08:02, avargel כתב:

אם זה רק בשביל הדלת, יש מצלמה שמחליפה את העינית

חפש בksp

 

בתאריך 25.8.2022 בשעה 11:51, iEminem כתב:

תודה לכולם על התגובות.

@avargel

בגדול קרובת המשפחה שלי רוצה גם לקומה שלה וגם לכניסה. אני מאמין שמצלמה לעינית תעזור, אבל מצלמה לעינית תהיה סמויה, לדעתי (אני צריך לשאול אותה) היא רוצה דווקא שכן יראו את המצלמה כדי להרתיע גנבים. 

 

יש לי כזה.

 

היא גם מתחברת ל-WIFI של הבית ואתה יכול לראות מי נמצא ליד הדלת כל הזמן, יש לה גם PIR ככה שאם יש תזוזה ליד הדלת שלך אתה מקבל התראה לפלאפון כולל תמונה.

היא מצד אחד לא בולטת מאוד, ככה שאנשים שסתם עוברים במסדרון לא ישימו לב אליה, אבל היא גם לא סמויה בכלל, החלק החיצוני בולט למדי ועם כפתור פעמון, ככה שמי שמתקרב לדלת שלך יש סיכוי סביר שישים לב

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...