Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכולם , להלן מקרה שקרה לי :

 

לאבי יש דלקן של פז מטעם העבודה שמקנה לו 34 אגורות הנחה בכל תדלוק בתחנות פז (תדלוק עצמי או רגיל). כאשר נכנסתי לתחנת דלק פז בלוד על מנת לתדלק תדלוק עצמי (שמקנה 12 אג' הנחה) . כששאלתי את בעל התחנה האם אקבל את מלוא ההנחה כלומר 55 אגורות הוא אמר לי : "אין כפל מבצעים" ולכן קיבלתי רק 34 אגורות הנחה. השאלה היא האם ההנחה על תדלוק עצמי אינה אמורה להתקבל מעצם כך שאני זה שעושה את העבודה וכביכול חוסך עלויות לחברה ?? האם זה הגיוני שכזה מצב יוגדר ככפל מבצעים ??

 

תודה , ירון.

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

פורסם

בכל מוצר שהוא אין כפל הנחות!!!

 

תאר לך מצב שיש מבצע,נאמר בהום-סנטר ואתה מגיע עם כרטיס קבלן(שנותן הנחות גבוהות)אתה חושב שתקבל כפל הנחה???

חוץ מזה שאם זו באמת הנחת הבנזין שאתם מקבלים היא מאד מאד גבוהה...

אני כמנהל תחנת דלק של פז לא מכיר הנחה כזו!!!

ואתה רוצה עוד הנחה:roll:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
בכל מוצר שהוא אין כפל הנחות!!!

ג'ורג' אתה טועה

2 דוגמאות

1. חבר מועדון CAL בדרכים - מקבל הנחה 5 אחוז על תדלוק במעמד החיוב בנוסף להנחת תדלוק עצמי.

2. חבר מועדון CAL SAKAL מקבל 5 אחוז הנחה בנוסף להנחות ומבצעים אחרים.

בדוק.

פורסם
ג'ורג' אתה טועה

2 דוגמאות

1. חבר מועדון CAL בדרכים - מקבל הנחה 5 אחוז על תדלוק במעמד החיוב בנוסף להנחת תדלוק עצמי.

2. חבר מועדון CAL SAKAL מקבל 5 אחוז הנחה בנוסף להנחות ומבצעים אחרים.

בדוק.

היי

1.יכול להיות שהכללתי מדי:wink:

2.לגבי חבר מועדון CAL ההנחת תדלוק עצמי יורדת מחברת הדלק וההנחה במעמד החיוב יורדת מחברתCAL,כך שגם אם אתה מקבל הנחה כפולה היא לא פוגעת באותה חברה פעמיים...

בכל מקרה אני בטוח שהכוונה מובנת.

הנחה של 34 אג' בבנזין היא גדולה! ולי היא נשמעת אפילו מוגזמת(אני כמנהל תחנה רחוק מלקנות דלק במחיר כזה:shock: ).

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

[quote=pasparto

הנחה של 34 אג' בבנזין היא גדולה! ולי היא נשמעת אפילו מוגזמת(אני כמנהל תחנה רחוק מלקנות דלק במחיר כזה:shock: ).

ג.

אז אולי תעשה פזומט אצל הבחור:-)

 

(ואני מתכנן על האקטיבה שלך:idea: )

פורסם

אולי אני אקנה דרכו את כל מלאי הדלק שלי...אני מקווה שהוא יכול למכור לי 1500000 ליטר כל חודש:hihi:

 

לגבי האקטיבה,כדאי למהר כי אוטוטו היא מתפרסמת לה בעיתונות הארצית ויוצאת מאלמוניות קארספורום :tongue:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם

א. קיימת הנחה כזו , זהו פזומט של תעשייה אוירית.

ב. אני חבר במועדון "הוט" ולא חשוב כמה הנחה קיבלתי בתדלוק העצמי (בדר"כ 15 אגורות) כל פעם יורד לי עוד 3 אחוזים נוספים מהחיוב בחיוב האשראי (3 אחוזים הנחה זה יותר מ 15 אגורות לליטר). כלומר סה"כ 30 אגורות הנחה.

 

לדעתי תדלוק עצמי אינו מבצע , אתה עובד בשביל 15 האגורות לליטר האלו וחוסך בכך כוח אדם לתחנה שלא נדבר על תחנות שפועלות על תדלוק עצמי בלבד קרי "פז".

 

תודה ושבת שלום.

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

פורסם

שלום רב

האם הכרטיס הוא של תעשיה אווירית כי אז התשלום הוא דרך המשכורת ויש חישוב של מס

( במקרה גם אני עובד שם ) אני מתדלק בדור אלון בתדלוק העצמי

בברכה זיסו יוסי

פורסם

כן הכרטיס של תעשייה אוירית , הכרטיס אינו בבעלותי אלא אבי מתדלק איתו כך שאני לא יודע איך ההתחשבנות בתלוש משכורת . מה הכוונה חישוב מס ? כמה הנחה זה יוצא אחרי חישובי המס למינהם ?

בכל יום שהאוטו נוסע יורדת ההסתברות שהוא ייסע מחר

×
×
  • תוכן חדש...