Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחדשתי בפיג'ו 208 ידנית דיזל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, מלטבשי כתב:

ההנחיות למילוי אוריאה הם 10 ליטר לאחר שהופיעה התראה למפלס נמוך.

בהחלט לא למלא מיכל מלא.

לא מכיר כזאת הנחה, יש לך איזה מסמך בו זה רושום?

 

 

פורסם (נערך)

בספר רכב של 3008 זה מופיע.

אני חושב שלא כל האקדחי מילוי זהים מבחינת העצירה, מעדיף לשלוט בכמות שאני מכניס. 10 ליטר זה מיכל אחד וזה מתאים להנחיה מטה.

לא חושב שמישהו יקנה 2 מיכלים וימלא רק 13 ליטר.

image.thumb.png.9ef688bda4687be04a0d8b63e7d310ce.png

עריכה אחרונה על ידי מלטבשי
  • אהבתי 1

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

 

אם במועד ביצוע ריקול כבר יש לרכב 120 אלף, עושים ישר את השלב השני.

 

חייבים קודם כל לעשות את השלב הראשון - גם אם יש 200k ק"מ לצורך הדוגמא.

 

שלב שני יבוצע רק אם עשית את הראשון והרכב עבר מאז 60k או 4 שנים.

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, Adamm כתב:

חייבים קודם כל לעשות את השלב הראשון

רגע, יכול להיות שאני התבלבלתי.

 

שלב ראשון זה עם הפולים והשני ללא הפולוים?

 

 

פורסם

טוב משום מה חשבתי שזה הפוך, שאם הרכב הגיע לריקול ב 60 אלף עושים ללא הפולים וב 120 עם. 

 

 

אם השלב הראשון זה עם הפולים לא משנה הק"מ אז כן לפותח השירור ב 180 אלף או אמורים לעשות עוד פעם טיימניג במסגרת הריקול. 

  • אהבתי 1

 

 

פורסם
לפני 11 שעות, Buki כתב:

טוב משום מה חשבתי שזה הפוך, שאם הרכב הגיע לריקול ב 60 אלף עושים ללא הפולים וב 120 עם. 

 

 

אם השלב הראשון זה עם הפולים לא משנה הק"מ אז כן לפותח השירור ב 180 אלף או אמורים לעשות עוד פעם טיימניג במסגרת הריקול. 

משום מה מופיע לי שהחליפו כבר גג"ש (נשמע שגג"ש זה פולים לא?)

מצרף תמונה של הטיפול הכולל:

image.thumb.png.8e376354e9a52d632f3295e8032a671f.png

פורסם

כל מה שקשום לידו 100, זה חלק שהוחלף במסגרת הקריאת שירות.

 

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

  • ספונסר פורום
פורסם
בתאריך 1.8.2022 בשעה 15:01, dani666 כתב:

-- ^ -- לא מדויק.

 

ההתרעה אינה כאשר המיכל מתרוקן אלא הרבה לפני.  מרגע ההתרעה ניתן ליסוע עוד 2,400 ק'מ לפני שהמערכת מונעת התנעה נוספת של המכונית (בלי קשר האם עדין יש או כבר אין אוריאה במיכל).  נכון שאם לא תכבה מנוע לפני הסוף אולי תצליח לרוקן את מיכל האוריאה, אבל יש לך מספיק זמן כדי להוסיף אוריאה בלי לחץ בכלל.

אכן כך כתבתי, אבל בתגובה יותר למעלה:

בתאריך 31.7.2022 בשעה 13:35, הלוחש למכוניות כתב:

זהירות משפיכה של הנוזל על הצבע - הוא מאד מאכל (קורוזיבי). ממליץ להחזיק מיכל קטן (5ל') בבית ולמלא לבד כשהנורה הנ"ל נדלקת. אזהרה מגיעה לפחות 1000 ק"מ לפני שנגמר.

מערכת ה-SCR עם הזרקת אוריאה אומצה במקור במשאיות ורכב מסחרי כבד, ולכן אומצה השיטה שהרכב לא יכול להמשיך לנסוע ללא אוריאה (ואז לגרום לזיהום כבד בהרבה), אך כן יכול להמשיך לנסוע ללא אוריאה כל עוד המנוע עובד - ולהגיע לתחנת דלק.

 

בפרטיות, הרעיון המקורי היה ליצור מיכל אוריאה מספיק גדול שיספיק לכל המרחק בין טיפולים, ויחודש ע"י מוסך בטיפול התקופתי. מובן שזה לא תמיד עובד...  

  • אהבתי 1

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

×
×
  • תוכן חדש...