Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר לפירוק והסרה קבועה של מגן חום לטורבו, יש לי אבארט 595 ,כל התא מנוע שם צפוף ורותח ....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 990 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

השאלה שלי האם מותר להסיר באופן קבוע את המגן חום על הטורבו? האם זה יוריד את החום באזור שלו וע''י כך יפחית את הטמפ' בתא מנוע? או שיעשה נזק כי ישחרר חום לחלקים אחרים בסביבה של הטורבו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, tokame כתב:

או שיעשה נזק כי ישחרר חום לחלקים אחרים בסביבה של הטורבו?

זה.

המגן חום שם בשביל להוריד את הטמפ׳ בתא מנוע.

הטורבו בנוי לעבוד בטמפ׳ עבודה גבוהות - שאר התא מנוע לא. במיוחד בתא מנוע סופר צפוף כמו של האברט שהטורבו לזכרוני מקדימה.

רדיאטור , מודולי הצתה (ובכלליות אלקטרוניקה) , צינורות מים , מערכת יניקה - כל אלו יסבלו מחום פי כמה וכמה מאשר טורבו שאמור לעבוד בטמפ׳ האלו.

בקיצר - לא ברור לי בדיוק מה אתה מנסה להשיג - אבל כנראה להוריד את המגן חום ישיג תוצאות דיי הפוכות. הוא לא סתם שם.

 

אתה צריך לדאוג קודם לטמפ׳ תקינות של מערכת הקירור , טמפ׳ טובות של השמן וטמפ׳ נמוכות במערכת היניקה. אם אתה מחפש מה לשפר כדי לשפר את הכח שהאוטו מוציא בצורה קבועה ואת האמינות של הרכיבים - זה מה שאתה צריך להסתכל עליו. לא כמה חם לטורבו. ואת כל אלו משיגים בתור התחלה מתא מנוע כמה שיותר קר (דבר מאתגר ככל שתא המנוע צפוף יותר)

 

במאמר מוסגר - לכן שיפור נפוץ הוא שמיכות טורבו שמבודדות את החום של הטורבו מהתא מנוע - במיוחד ברכבים שבהם המגן חום המדובר לא עושה עבודה מספיק טובה או בערכות טורבו אפטרמרקט שבהם זה פתרון יותר פשוט להתקנה מאשר לתכנן מגן חום מ0.

  • אהבתי 2

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכללי ממליץ להיות קצת יותר עדין בקיץ עם הרגל על הדוושה בחום הזה, תא המנוע שם רותח, החום שלנו לא עוזר.

בלילה זה בסדר. לא יודע מה גודל האינטרקולר ברכב אבל כמדומני שהסטנדרטי הוא דיי קטן.

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.7.2022 בשעה 15:46, liav12 כתב:

ובכללי ממליץ להיות קצת יותר עדין בקיץ עם הרגל על הדוושה בחום הזה, תא המנוע שם רותח, החום שלנו לא עוזר.

בלילה זה בסדר. לא יודע מה גודל האינטרקולר ברכב אבל כמדומני שהסטנדרטי הוא דיי קטן.

שני קולרים קטנים - אחד בכל בצד, לפני הגלגלים הקדמיים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 3 חודשים מאוחר יותר...

באבארט המגן חום של הטורבו הוא לא באמת מבודד חום אלא רק מגן חום(והוא אפילו מחורץ) למגע שלא תקבל כוויה בטעות את תיגע בטורבו חשוף
אז ככה שלפרק אותו לא יתן לך כלום. 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

על סמך מה אתה אומר את זה ?

מדדת טמפ עם ובלי זה ? שווה תמיד להעיף מבט על טמפ יניקה (לרוב 2 חיישנים) במיוחד אבל גם על נוזל קירור ושמן (להם לוקח קצת יותר זמן לזוז)

 

(מאוד מציע גם לא לגעת בו. הוא בהחלט לא שם למטרה הזו)

 

גם הבדל של טמפ בודדות משמעותי, חברות גם לא ישימו אחד סתם

עריכה אחרונה על ידי Liviur

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...