Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, 
מחפשת רכב למשפחה בת 4 נפשות. אנשים בוגרים. לא ילדים.
נהג אחד (פנסיונר)
עיקר הנסיעות הן: לבדיקות רפואיות, קניות בסופר (חצי שעה נסיעה לעיר הקרובה) וגם לנסיעות ארוכות יותר של למעלה משעתיים, נסיעה בין עירונית.
(4-5 פעמים בשבוע). לרוב ייסעו ברכב רק הנהג / הנהג+ נוסע אחד. לעיתים רחוקות כולם.
 

חשוב לנו מאוד שהרכב יהיה אמין, שקט, בטיחותי, עם כריות אוויר לכל הנוסעים, חסכוני בדלק. 
רוצים שישרת אותנו למשך שנים רבות.
מעוניינים לרכוש יד 2.
רק רכב אוטומטי
 

צריכים בגאז' גדול ככל האפשר, בעיקר לאחסון קניות מהסופר אך גם מזוודות גדולות והעברת חפצים בעת הצורך.
חשוב מאוד שהנסיעה בו תהיה נוחה וחלקה, שלא ירגישו קפיצות וכד'. (עניין רפואי, אנשים רגישים וסובלים מבחילות).
שיהיה נוח לשבת גם מקדימה וגם מאחור שיהיה מרווח ככל האפשר, 
ושיהיה מזגן חזק ואיכותי (עניין בריאותי שחייבים אוויר קר וחזק בקיץ וחימום טוב בחורף).
תקציב עד 90,000 ש"ח.

 

אשמח לקבל המלצות מנסיונכם בהתאם למה שציינתי.

 

תודה מראש לעונים.

  • ספונסר פורום
פורסם

רכב כמו הקיה נירו יוכל לענות לכל הדרישות, הן הפיזיות והן הכלכליות והבטיחותיות.

התקציב הוא בגבולות מה שחייבים לשלם על רכב שמור עם ק"מ נמוך יחסית וללא עבר ליסינג שעלול לפגוע בנושא האמינות והבטיחות (מעורבות בתאונה שאינה מופיעה בדוחות הסליקה של חברות הביטוח.

יש לשים לב בהיברידיות לנושא האחריות על הסוללה, ע"מ שלא תופתעו בהוצאה גדולה לכשהמקורית תתקלקל.

מוזמנת לפנות אלי לפרטים נוספים בנוגע לתהליך הרכישה, החשוב לא פחות מההחלטה עצמה.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

קיה נירו לא עונה על באג'ז גדול ככל האפשר.

גם מאחורה הוא די צפוף ל 2 מבוגרים גדולים.

סונטה היברידית לפחות בסעיף של נוחות, גודל תא מטען יותר טובה.

לפי מה שאתם רושמים כמות הנסיעות גדולה מאוד.

אולי אפשר לשקול גם דיזל?

  • לא הבנתי... 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם

היי, 

תודה לכם על התשובות עד כה, אנסה להסביר קצת יותר טוב:
 

הנסיעות הן בדרך כלל לבדיקות רפואיות שהן כ- 4-5 פעמים בשבוע, לפעמים 3-4 פעמים בשבוע. כחצי שעה לעיר הקרובה.

לעיתים יש גם נסיעות ארוכות של שעה/שעתיים ומעלה לבי"ח אחרים באיזור אחר בארץ (פעם בכמה חודשים)

או נסיעות לתחנת רכבת . (כפעם , פעמיים בשבוע)

 

אם 4 בני הבית נוסעים אז ליד הנהג תשב תמיד האישה הפנסיונרית שחייבת מזגן איכותי וטוב בגלל בעיות בריאות
כשהאישה לא נוסעת, אז ליד הנהג יהיה אחד הילדים הבוגרים (גילאי 30-40)

 

אציין שזו הפעם הראשונה שאנחנו קונים רכב, אין לנו מושג בכלום ולכן כל עזרה והכוונה על איזה דגם מומלץ לנו תתקבל בברכה

בעיקרון אנחנו מחפשים לרכוש רכב , על פי מה שכתבתי, אך גם שיהיה מישהו שייקח את הרכב הישן והטרנטה שלנו.

 

 

  • ספונסר פורום
פורסם
לפני 15 דקות, לירון .ה. כתב:

קיה נירו לא עונה על באג'ז גדול ככל האפשר.

גם מאחורה הוא די צפוף ל 2 מבוגרים גדולים.

סונטה היברידית לפחות בסעיף של נוחות, גודל תא מטען יותר טובה.

לפי מה שאתם רושמים כמות הנסיעות גדולה מאוד.

אולי אפשר לשקול גם דיזל?

אתה טועה, ידידי.

לסונטה יש בסה"כ 40 ליטר יותר נפח בתא המטען (440 לעומת 400), ויש בעיה אמיתית עם מרווח לראש מאחור, לעומת הנירו שהרבה יותר זקופה ומרווחת מבחינה זו, גם אם מרחק הסרנים שלה אכן קצר מהסונטה ב-10 ס"מ. בנוסף, הסונטה איננה האצ'בק ולכן לא ניתן להגדיל בה את נפח המטען כמו בנירו - עד 1400 ליטר כשצריך.

 

מבחינת רכב דיזל - בהחלט אינני פוסל, אך בנסועה המתוארת יהיה כנראה עדיף ללכת על הנירו ההיברידית שתצליח להגיע לחיסכון משמעותי יותר מאשר, נניח, 3008 דיזל.

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 2

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם
לפני 11 דקות, מישהי111 כתב:

היי, 

תודה לכם על התשובות עד כה, אנסה להסביר קצת יותר טוב:
 

הנסיעות הן בדרך כלל לבדיקות רפואיות שהן כ- 4-5 פעמים בשבוע, לפעמים 3-4 פעמים בשבוע. כחצי שעה לעיר הקרובה.

לעיתים יש גם נסיעות ארוכות של שעה/שעתיים ומעלה לבי"ח אחרים באיזור אחר בארץ (פעם בכמה חודשים)

או נסיעות לתחנת רכבת . (כפעם , פעמיים בשבוע)

 

אם 4 בני הבית נוסעים אז ליד הנהג תשב תמיד האישה הפנסיונרית שחייבת מזגן איכותי וטוב בגלל בעיות בריאות
כשהאישה לא נוסעת, אז ליד הנהג יהיה אחד הילדים הבוגרים (גילאי 30-40)

 

אציין שזו הפעם הראשונה שאנחנו קונים רכב, אין לנו מושג בכלום ולכן כל עזרה והכוונה על איזה דגם מומלץ לנו תתקבל בברכה

בעיקרון אנחנו מחפשים לרכוש רכב , על פי מה שכתבתי, אך גם שיהיה מישהו שייקח את הרכב הישן והטרנטה שלנו.

 

 

אז בהחלט מציע לכם להעזר בלוחש למכוניות

אתם זקוקים לרכב הכי טוב שתמצאו.

  • רעיון טוב! 1

פורד פומה 2021, כריזמה אייר 2002 

יאריס 2005

?Is it just me, or is it getting crazier out there

 

פורסם
לפני 29 דקות, הלוחש למכוניות כתב:

מבחינת רכב דיזל - בהחלט אינני פוסל, אך בנסועה המתוארת יהיה כנראה עדיף ללכת על הנירו ההיברידית שתצליח להגיע לחיסכון משמעותי יותר מאשר, נניח, 3008 דיזל.


אני לא חושב שזה המקרה.
פות"ש מתאר טוואי נסיעות בינעירוני בעיקרו (נסיעה לעיר הקרובה + נסיעות של שעתיים מחוץ לעיר) בטוואי נסיעה כזה בדר"כ ידו של הדיזל על העליונה.
גם אם הם מתכוונים להחזיק ברכב שנים רבות ומחפשים משהו אמין אני לא יודע כמה הייתי מכוון לרכב היברידי ולנירו בפרט, לא מעט רכבים היברידיים עוברים החלפת סוללה אחרי 200K ו+-10 שנים זאת הוצאה לא קטנה למי שמתכוון להחזיק ברכב לשנים רבות והרחבת האחריות לא תתאים לכולם (הגבלה של 15 אלף קילומטר בשנה ו200\160 אלף קילומטר בכללי) ואם לדבר על הנירו בפרט אז יש לך עוד גיר רובוטי דו מצמדי שיש לי ספקות לגבי אמינותו לשנים רבות ובעיה סדרתית ברכיב EGR.
על הסונטה בכלל לא הייתי מסתכל בגלל בעיה במנועים והרבה עדויות למנועים שמתפגרים עוד לפני 100K.

אם כבר היברידי אני הייתי מסתכל על טויוטה, למשל פריוס + שבו אפשר לקבל את כל מה שפותח השרשור מבקש + תא מטען ענק (784 ליטר) ויחידת הנעה ללא שום מחלות או סיכונים כמו גירים רובוטיים דו מצמדיים, או טויוטה אוריס סטיישן.

אבל אם נחזור לדיזל אפשר לקבל כמה אופציות שלדעתי יתאימו מצויין לדרישות של פות"ש, למשל C4 פיקאסו דיזל רכב מאוד נוח, מאוד מרווח, נסיעה זקופה, יחידת הנעה אמינה מאוד שתעבור גם 300 וגם 400 אלף קילומטר, תא מטען גדול בגרסה הקצרה (630 ליטרים) וענק בגרסה הארוכה (793 ליטר) המינוס היחיד שאני רואה הוא מערכת האוריאה שעושה בעיות אבל ניתן לבטל אותה בעלות של 1000 ש"ח.
 

פורסם (נערך)

אכן לנסיעות בין עירוניות, וגם כמובן בתוך העיר הקרובה אלינו. 

ואם בנזין על מה הייתם ממליצים לנו? 

 

תודה, מאוד מעריכה את הפירוט וההסברים. 

עריכה אחרונה על ידי מישהי111
שכחתי להוסיף משפט
  • ספונסר פורום
פורסם
לפני שעתיים, Gavrik כתב:


אני לא חושב שזה המקרה.
פות"ש מתאר טוואי נסיעות בינעירוני בעיקרו (נסיעה לעיר הקרובה + נסיעות של שעתיים מחוץ לעיר) בטוואי נסיעה כזה בדר"כ ידו של הדיזל על העליונה.
גם אם הם מתכוונים להחזיק ברכב שנים רבות ומחפשים משהו אמין אני לא יודע כמה הייתי מכוון לרכב היברידי ולנירו בפרט, לא מעט רכבים היברידיים עוברים החלפת סוללה אחרי 200K ו+-10 שנים זאת הוצאה לא קטנה למי שמתכוון להחזיק ברכב לשנים רבות והרחבת האחריות לא תתאים לכולם (הגבלה של 15 אלף קילומטר בשנה ו200\160 אלף קילומטר בכללי) ואם לדבר על הנירו בפרט אז יש לך עוד גיר רובוטי דו מצמדי שיש לי ספקות לגבי אמינותו לשנים רבות ובעיה סדרתית ברכיב EGR.
על הסונטה בכלל לא הייתי מסתכל בגלל בעיה במנועים והרבה עדויות למנועים שמתפגרים עוד לפני 100K.

אם כבר היברידי אני הייתי מסתכל על טויוטה, למשל פריוס + שבו אפשר לקבל את כל מה שפותח השרשור מבקש + תא מטען ענק (784 ליטר) ויחידת הנעה ללא שום מחלות או סיכונים כמו גירים רובוטיים דו מצמדיים, או טויוטה אוריס סטיישן.

אבל אם נחזור לדיזל אפשר לקבל כמה אופציות שלדעתי יתאימו מצויין לדרישות של פות"ש, למשל C4 פיקאסו דיזל רכב מאוד נוח, מאוד מרווח, נסיעה זקופה, יחידת הנעה אמינה מאוד שתעבור גם 300 וגם 400 אלף קילומטר, תא מטען גדול בגרסה הקצרה (630 ליטרים) וענק בגרסה הארוכה (793 ליטר) המינוס היחיד שאני רואה הוא מערכת האוריאה שעושה בעיות אבל ניתן לבטל אותה בעלות של 1000 ש"ח.
 

הנירו בהחלט מוכיחה עמידות ואמינות, כולל בגיר הדו מצמדי, והפריוס היא בחירה מצויינת גם - רק שקשה מאד להשיג דוגמא טובה ונקייה ב-90,000 ש"ח.

מסכים גם לגבי ה-C4 פיקאסו דיזל (בייחוד עם מנוע ה-2 ליטר), רכב פשוט פנטסטי מבחינת נוחות, ומרווח מאד ב-2 גירסאות המרכב שלו. יצא לי לעזור לא מעט למצא פיקאסו, ואין ספק שהוא מהווה את התמורה הטובה ביותר לכסף ב-90K.

צריך לבדוק לפרטים את אופי הנסועה של פות"ש כדי לראות האם הדיזל אכן לא יסבול מבעיות של סתימת מכלול DPF שלו, שאופיינית לרכבים שלא נוסעים מספיק מחוץ לעיר.

אני גם תמיד מוודא שלקוחותי יהיו במצב לטפל ב-C4 במוסך מעולה שאני מכיר וממליץ (לפי מיקום ג"ג)  ולא בסתם מוסך מורשה אגבי, ובכך משלים את המעגל של בעלות ללא בעיות מיוחדות.

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

פורסם

היי , 

* מעדכנת לגבי המחיר, אבל מדובר בסכום של עד 80000 ש"ח. 

סליחה על הבלאגן, אשמח לשמוע מה אתם ממליצים במחיר זה עם כל מה שציינתי קודם.

🌻

 

פורסם

היית ממליץ על יונדאי אייוניק מרווחת מספיק שימושית מאוד בגלל סוג המרכב (הצורה בא הוא בנוי ) אמין וטוב 

זה הרכב היחידי שכרגע עולה לי לראש הייתי בוחר בו בעצמי כרכב משפחה .

 

 

 

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

את המזדה 6 אני מכיר מקרוב רכב מדהים אבל לפעמים לא כיף לך להסתובב עם כל האורך הזה ולחפש חניות מה גם שרכב צריך להיות שימושי .

אם גם היום היו מייצרים את ה6 עם דלת חמישי כמו במודלים 08-012 זה היה רכב באמת שווה .

עדיף כיום כבר רכב חסכוני 

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

רכב שאני לא חושב שיצא לי להמליץ עליו - הונדה HRV. הוא לא זול אבל אמין, מרווח, חסכוני, תא מטען לא רע ובמקרה הצורך מושבים מתקפלים בקלות ובכל מיני צורות. הבונוס של ג'יפונים לאנשים מבוגרים הוא שקל יותר להתיישב ברכב ולצאת ממנו וזה משמעותי. בתקציב שלכם HRV מ-2017-18.

×
×
  • תוכן חדש...