Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התייעצות לגבי רכב חדש עד 150k


TomerSH17
 שיתוף

פוסטים מומלצים

שלום לכולם :)

 

אנחנו מתלבטים לגבי קניית רכב חדש והכיוון הוא ג׳יפון / SUV / קרוסאובר עד 150k.

 

הדרישות הן נוחות, רכב טוב לנהיגה, ותא מטען בנפח מכובד (נניח 370+).

מבחינת שימוש, בעיקר עירוני, אבל ישמש גם כרכב ראשון של משפחה וסביר שיישאר ברשותנו גם אחרי תקופת האחריות.

 

דגמים שנבדקו:

- טויוטה יאריס קרוס היברידית (urban)

- סיאט אטקה (רמת כניסה)

- יונדאי קונה היברידית / בנזין (prestige)

 

על הטויוטה קראנו ביקורות לא טובות לגבי זה שהיא מאוד רועשת והביצועים שלה מאוד חלשים

על סיאט ויונדאי קראנו כמובן ביקורות על הגיר הידוע לשמצה.

קצת חוששים עדיין מפג׳ו בגלל ההיסטוריה, אבל אולי שווה לחזור להסתכל עליהם?

 

קצת הלכנו לאיבוד וממש נשמח להמלצות.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לי יש טויוטה יאריס קרוס היברידית URBAN ולדעתי היא שקטה למדי והביצועים שלה טובים - אבל אני משווה ליאריס 2013 (לא היברידית) וטויוטה אוריס היברידית 2015 
אני לא בטוח שמבחינתך היא נוחה מספיק - כדאי לדעתי לעשות נהיגת מבחן

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי motior

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע כמה אפשר להשוות אטקה ליאריס קרוס.

 

אם אתם מחפשים משהוא בגודל של האטקה אז התקציב שלכם נמוך מידי.

אם אתם מחפשים משהוא בגודל של היאריס (וכנראה יותר גדול) אז יש:

* 2008, לאחי יש כזו והרכב סופר מרשים ומרווח אבל כבר ניפתחו כמה שירשורים על בעיית רצועה מתפוררת. לא יודע מה קורה עם זה היום.

* CX3, רכב מיושן אבל לדעתי הכי אמין מכל רכב אחר בקטגוריה ולמעשה זה מאזדה 2 מוגבהת עם מנוע חזק יותר.

 

לאחי הקטן המלצתי לקנות את ה 2008, כרגע הוא מאד נהנה עם הרכב אבל יש את הסיפור של הרצועה.

 

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו בעיקר משווים עלות/תועלת מול התקציב שיש לנו.

ברור שקשה להשוות אטקה ליאריס קרוס... זו אחת הסיבות שקצת הלכנו לאיבוד.

 

בקשר ליאריס קרוס, קשה לי להאמין שבנסיעת מבחן אני אוכל להבחין בחסרונות שלה מבחינת ביצועים, ולכן אני נסמך בעיקר על התגובות כאן.

זה משהו שבסוף אתה מרגיש כשאתה נוסע לצפון / ירושלים, לא ב 10 דק מסביב לעצמך :)

 

ראיתי את ה cx30 של מזדה, שגרסת הקומפורט שלה קצת יותר מהתקציב שלנו (155k כולל אגרה). האם שווה להשקיע עוד קצת מעבר לתקציב בשבילה? היא שווה את זה?

עריכה אחרונה על ידי TomerSH17
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעולם לא נסעתי על היאריס קרוס וכמו שכתבו כל מה שקשור לנוחות וביצועים זה מאד אישי.

יש פה בפורום אנשים עם רכבים של +200 כוחות סוס שבוכים שהרכב חלש לעומת חברה עם פונטו שמאד מאושרים.

 

לכן אני ממליץ לעשות נסיעת מבחן על היאריס ואז על ה 2008/CX30 ואני מאמין שמהר מאד תבינו מה ההבדלים.

האם משהוא שווה זה רק אתם יכולים להחליט, הפורום יכול להציע רכבים ולציין בעיות ידועות.

פיג'ו 3008 GT, שנת 2018

יונדאי איוניק, שנת 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביונדאי קונה הייברידית יש גיר כפול מצמדים שונה מבקונה הרגילה. בנוסף, תחילת נסיעה ברכב הייברידי נעשית בעזרת המנוע החשמלי ולכן העומס על הגיר בקונה הייברידי נמוך מאשר בדגם הרגיל. לא אמורה להיות בעיה בגיר בדגם ההיברידי. הגיר זהה לנירו ולאיוניק ושם יש רכבים רבים עם מעל 200,000 ק"מ ללא בעיות מיוחדות.

  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם ישבתם בתוך יאריס קרוס - היא מאד מאד צפופה והגיר הרציף שלה גם לא מדהים, מאד רועש גם בשיוט...בקיצור תמורה גרועה ביחס למחיר. 

סיאט אטקה זו אופציה טובה, נמצאת בסגמנט של קיה ספורטאז׳, יונדאי טוסון וכו׳

מבחינת גיר יש מעבר של הרוב המוחלט של היצרניות לכפול מצמד, גם בקוריאניות. לא נראה שתמצא הרבה גירים פלנטריים.

שווה לך לבדוק את סקודה קאמיק, גם בקטגוריה של הג׳יפונים אבל קטן כמובן מהאטקה (נמצא בסגמנט של קיה סטוניק, סיאט ארונה, יונדאי קונה).

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישבתי ביאריס קרוס 6000 ק"מ... היא לא מאוד צפופה. כמובן בהתייחס לסגמנט (ואני גם לא אדם מאוד גדול) ולא מאוד רועשת. בטח לא בשיוט על המנוע החשמלי.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אטקה נותנת תמורה מעולה למחיר וזולה ממרבית המתחרים. לא הכי גדולה בסגמנט אבל מרווחת במושב האחורי וגם בתא המטען.

בטויוטה אולי שווה לכם לשקול את CHR שמרווח ונוח מהיאריס קרוס. לחובתו מושב האחורי מעט קלסטרופובי וביצועים מעט נרפים.

לקונה יש תא נוסעים בסיסי ופלסטיקי, מאכזב ביחס למחיר, בעיקר בדגם ההיברידי היקר. אין לה בקרת שיוט אדפטיבית שקיימת במרבית הדגמים במחירים דומים.

אפשר לבדוק גם את קיה סלטוס שיהיה מרווח ונוח, פחות חסכוני מההיברידיים כמובן אבל גדול מהם ומציע תמורה טובה למחיר.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה לכולם!

 

חשמלי כנראה שלא רלוונטי כי אמנם יש חנייה פרטית בבניין משותף אבל כנראה שאי אפשר להתקין עמדה. 

 

 תודה על המידע לגבי הגיר של הקונה ההיברידית..:)

 

אבדוק גם את הקאמיק והסלטוס.

 

מה בקשר ל מזדהcx30? אתם חושבים שיש תמורה בעד האגרה? ;) 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי, כן יש תמורה ל CX30, הרכב מרגיש בפנים איכותי ומושקע יותר. צפוי להיות אמין מאוד ולשמור טוב על הערך.

אבל צריך לשבת בו ולהזמין נסיעת מבחן. 

זהו רכב ללא טורבו, לכן הביצועים פחות טובים מאשר לסיאט אטקה. גם מרחב הפנים יותר מצומצם.

אבל גם קיה סלטוס לא טורבו.

למאזדה גיר אוטומטי פלנטרי,  לקיה רציף לסיאט רובוטי כפול מצמדי.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...