Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אישתי הותקפה ברחוב. הגשנו תלונה במשטרה. נפתח תיק. להבנתי האדם שתקף - תוחקר. לאחר זמן מה התיק נסגר כי "נסיבות העניין אינן מצדיקות העמדה לדין".

אנחנו כמובן לא מרוצים מזה. מה ניתן לעשות?

פורסם

במקרים כאלה   הדרך הטובה הבדוקה שיכולה לאפשר פתיחת התיק היא הבאת סרטון ו או עדות תומכת בגירסה שלכם.

ללא חומר תומך הסיכויים מאוד נמוכים לראות משהו זז

פורסם
לפני שעה, raiden כתב:

תודה. יש סרטונים, מסמכים רפואיים. הכל הוגש יחד עם התלונה.

אין מה לצפות ליותר מידי מהמשטרה.

אם כל ההוכחות קיימות, זה הזמן להגיש תביעה אזרחית

  • רעיון טוב! 4

יום טוב גם לך

פורסם

או לערב עיתונות. הם יכוליםצלהתניע את המשטרה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

@Igalz

רוצים לעשות גם את זה,אבל לא ברור איך להגיש תלונה אם אין לנו את פרטי הבן אדם שביצע את העבירה.

 

@sperial

ניסינו. כרגע ללא הצלחה

 

@Nakamichi@ch2856

ניסינו כאמור לפנות לעיתונות וגם רשתות חברתיות. לא עזר יותר מידי בנתיים

פורסם
לפני 5 שעות, raiden כתב:

רוצים לעשות גם את זה,אבל לא ברור איך להגיש תלונה אם אין לנו את פרטי הבן אדם שביצע את העבירה.

למטב ידעתי אתם זכאים לקבל את פרטיו. הוא זוהה בתור האדם המעורב בארוע. כך שגם אם הוחלט שלא להגיש כתב אישום, זיהויו אינו חסוי.

זה הזמן להתייעץ עם עו״ד.

×
×
  • תוכן חדש...