Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1545 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,
יש לי פיג׳ו 208 2015 עם מנוע טורבו (1.2), סביבות 70 אלף קילומטר, ויש לי בעיה שנמשכת כבר יותר משנה.
לפעמים בתאוצה, הרכב פתאום מאבד כוח ואז חוזר לעצמו.
זאת לא בעיה נוראית, אבל אמרו לי שכנראה מדובר בפיח שצריך לנקות.
כמו כן, אני מקבל התראה מהרכב כל כמה חודשים ספורים לגבי חוסר בשמן, וכל פעם אני הולך למלא במוסך.
בלי קשר, החלפתי לפני כשנה רצועת טיימינג אחרי שגילו לי בבדיקה שהרצועה התחילה להתפורר.
היום הייתי באחד מהמוסכים המורשים, מילאו לי שמן, שאלתי לגבי טיפול שאני צריך לעשות, אמרו שזה לא משהו רציני, אבל אחרי שהזכרתי את הבעיה של ההשתנקות והפיח, אמרו שזה יכול להגיע ל 5-6 אלף שקל (ניקוי הפיח מהמנוע), ושאני חייב לעשות את זה כי אחרת המנוע שלי יהרס.
האם באמת זאת העלות? קראתי שיש אנשים שבאים לבית ומנקים את המנוע מפיח עם מכונה כלשהי, זה יעזור?
האם האכילת שמן קשורה לזה?
תודה

פורסם

אכילת שמן נגרמה כניראה בגלל התפוררות הרצועה וסתימת הרשתית של משאבת השמן.

אם אתה מהמרכז הייתי נגש למוסך גבע או אורן שירותי רכב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 3 שעות, yulianx כתב:

אכילת שמן נגרמה כניראה בגלל התפוררות הרצועה וסתימת הרשתית של משאבת השמן.

אם אתה מהמרכז הייתי נגש למוסך גבע או אורן שירותי רכב.

החליפו לי רצועת טיימינג אצל אורן, ונראה לי גם ניקו את המנוע מכל הפירורים.. לא יודע לגבי הרשתית של משאבת השמן.
בכל מקרה הרכב עדיין אכל שמן מאז.
מה לגבי הבעיה של ההשתנקות והפיח?

פורסם

כנראה נוצר בלאי בדפנות הצילינדרים\רינגים עקב חוסר שימון מספק לאורך זמן

השמן שנעלם חודר לתא השריפה ומשנה את תערובת אויר\דלק ומרטיב את הפלגים

בהאצות זה יכול להיות יותר מורגש עקב  מיספייר

בשנות ה90 לפני עידן המחשבים החזקתי רכב שסבל מהתופעה

למרות כל השיכלולים של המנועים העכשויים מבנה  עקרוני מנוע שריפה פנימית לא השתנה כמעט

זו השערתי

פורסם

אני יודע שזה לא תורם לשרשור אבל כל פוסט כזה שעולה זה כאב לב . רק מוכיח שאין באמת פתרון לדרעאק הזה וכל כניסה למוסך באלפי שקלים רק דוחה את הקץ . 

אם היה לי מנוע כזה הייתי מתקן במינימום וזורק אותו בטרייד של איזה יבואן כדי שיהיה לי רכב נורמלי שאפשר לדעת בסבירות גבוהה שלא יפתיע אותי וירוקן לי את חשבון הבנק. 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם (נערך)
לפני כשעה, nepet כתב:

אני יודע שזה לא תורם לשרשור אבל כל פוסט כזה שעולה זה כאב לב . רק מוכיח שאין באמת פתרון לדרעאק הזה וכל כניסה למוסך באלפי שקלים רק דוחה את הקץ . 

אם היה לי מנוע כזה הייתי מתקן במינימום וזורק אותו בטרייד של איזה יבואן כדי שיהיה לי רכב נורמלי שאפשר לדעת בסבירות גבוהה שלא יפתיע אותי וירוקן לי את חשבון הבנק. 

שיט,ואם אספר לך על עוד דרעק (לא בהכרח קשור ל-PSA אבל בהמשך נדע את התופע אצל יצרנים אחרים בנסוע גבוה) מאז יורו 6b בדמות OPF/PPF/GPF....שזה SAME SHIT DIFFERENT NAME.
למה שרק בעלי דיזל יסבלו מ-DPF ;)....מונגש לבעלי "מנוע השנה" בציר 2019+
כבר יצא לי לראות פלט כמו זה,של אבחון של מוסך מורשה על מנוע 1.2 פיורטק


C4_6.2_1.thumb.png.99d53f9662a0459fc0c9a4188ccd99df.png

 

זה ספציפית של C4 PICASSO

C4_6.2.thumb.png.d51ea65eb931cb117742e40994dd2ba7.png

עולה "גרושים" התענוג הזה :D וגם צריך ציוד "נורמלי" כדי לבצע החלפה כמו שצריך,זה רכב אחר 3008 עם 120K אופייני לרכב שכור/ליסינג 

2022-04-01_23-47-02.thumb.png.3cb039c33f751e3c509b3c3e9f748463.png

 

מה שכן,לפחות בחירת הגיר מעולה,אכן צריך להיות כשרוני כדי להרוס אותו !

עריכה אחרונה על ידי קיורטוש אוטומוטיב
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 1.4.2022 בשעה 18:43, nit_zan כתב:

כנראה נוצר בלאי בדפנות הצילינדרים\רינגים עקב חוסר שימון מספק לאורך זמן

השמן שנעלם חודר לתא השריפה ומשנה את תערובת אויר\דלק ומרטיב את הפלגים

בהאצות זה יכול להיות יותר מורגש עקב  מיספייר

בשנות ה90 לפני עידן המחשבים החזקתי רכב שסבל מהתופעה

למרות כל השיכלולים של המנועים העכשויים מבנה  עקרוני מנוע שריפה פנימית לא השתנה כמעט

זו השערתי


מה זה אומר בעצם? שיש למנוע נזק בלתי הפיך? איך מטפלים בזה?

בתאריך 1.4.2022 בשעה 22:56, nepet כתב:

אני יודע שזה לא תורם לשרשור אבל כל פוסט כזה שעולה זה כאב לב . רק מוכיח שאין באמת פתרון לדרעאק הזה וכל כניסה למוסך באלפי שקלים רק דוחה את הקץ . 

אם היה לי מנוע כזה הייתי מתקן במינימום וזורק אותו בטרייד של איזה יבואן כדי שיהיה לי רכב נורמלי שאפשר לדעת בסבירות גבוהה שלא יפתיע אותי וירוקן לי את חשבון הבנק. 


לא הבנתי, זאת בעיה שיש למנוע הזה באופן כללי? זה לא יכול לקרות בכל רכב?

פורסם

זה לא קורה לכולם, השאלה האם הרצועה הוחלפה לפני ההתפוררות.

לי יש קקטוס ללא צריכת שמן ויש הרבה בעלים שלא סובלים מצריכת שמן.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני 8 שעות, Piposh כתב:


מה זה אומר בעצם? שיש למנוע נזק בלתי הפיך? איך מטפלים בזה?


לא הבנתי, זאת בעיה שיש למנוע הזה באופן כללי? זה לא יכול לקרות בכל רכב?

 

זו בעיה שיש למנוע הזה באופן כללי . יש שיגידו שמדובר רק ברצועת תזמון מתפוררת בין שנים מסוימות , השרשורים שעולים מהפורום מעלים שיש גם רכבים חדשים יותר עם בעיות במנוי פיורטק . 

כל אחד שיאמין למה שבא לו . 

צצו פה בשנים האחרונות לא מעט שרשורים על המנוע הזה , באחד מהם כתב מישהו שחיפש רכב בטרייד של לובינסקי ונתקל שם בהרבה רכבי 308 שעברו החלפת מנוע . 

שיהיה בהצלחה לכל מי שמתפתה לרכוש . אני מקווה בשבילו שלא יהיה חלק מהסטטיסטיקה . 

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

במגרשים הרכבים היו עם רצועה ראשונה, אך בעיקר החלפת טיימינג הייתה לפי הוראת יצרן, כמו שראינו הרצועה לא מחזיקה מעמד עד אז.

וכמו שאורן אמר סביר להניח גם הדור השני ושלישי לא יחזיקו מעמד 6 שנים או 100 אלף, לכן ההמלצה שלו שונה.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אז יש לזה פתרון? או שהמנועים שסובלים מהבעיה הזאת יסבלו ממנה עד שימותו?
החלפתי את הרצועה כאמור, אבל היתה כבר התחלה של התפוררות.
אגב הבעיה של השמן וההשתנקות היתה עוד לפני ההחלפה.

פורסם

לגבי פיתרון, הייתי מתייעץ עם מוסך גבע או אורן.

 

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הפתרון הכי טוב לרכב שלך לדעתי זה פרסום מודעה ביד2..

ולצערי אני לא צוחק. 

אני חושש שסתם תשרוף את זמנך ואת כספך על הרכב וזה רק יישאר אותו דבר או יחמיר.

 

×
×
  • תוכן חדש...