Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

בבלימה התחלתי לשמוע קול של נגיעת ברזל בברזל מהגלגל השמאלי.

יאריס, 130 אלף ק''מ, דיסקים ורפידות הוחלפו ב40 אלף ק''מ.. 

האם יש ק''מ סביר שלאחריו יש להחליף? נשמע הגיוני אחרי 90 אלף ק''מ לא?

הבנתי שיש חריטה או החלפה של הדיסק, מה מומלץ?

כמו כן, האם לקחת מקורי או חליפי?

ומה סדר גודל של עבודה קומפלט (החלפה לא חריטה)

 

תודה!

 

פורסם

בהחלט יכול להיות תלוי באופי הנהג ותנאי המסלול.

אם הדיסקים הוחלפו, אולי צריך רק רפידות, עניין של 300 שקל בערך.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

אם ב40 הוחלפו אז החשבון אומר שהזמן הגיע.

בעניין חריטה/החלפה צריך שיראו בעניים/כלי מדידה. אבל יתכן שמוסכניק יעדיף להחליף.

עריכה אחרונה על ידי FROGIE
פורסם

אחרי 90 אלף קילומטר רוב הסיכוים שכן וגם אם לא אז לבדוק את הרעש שאתה מתאר.

אבל אתה יכול להציץ בעצמך מהגאנט ולהסתכל אם לרפידות עדיין יש בשר ולגעת בדיסק ולהרגיש אם יש פס מורגש בהיקף שלו. זה כמובן רק לקבל איזשהי אינדיקציה כללית ולא סתם לנסוע כדי שיגידו לך שלא צריך.

 

חריטה לדעתי פחות מומלץ כי ההבדל לא גדול במחיר מדיסק חדש ואתה תקבל יותר שקט וחיים ממנו.

רפידות ודיסקים לא חייב מקורי כי "מקורי" וה"תחליפי" של הספק שמייצר לחברה זה אותו המוצר רק פי 2-3 מחיר

אבל כן עדיף חברות טובות ומוכרות כמו brembo ferodo trw שהם הספקות של הרבה חברות רכב ויש גם חברה שנוטים להמליץ פה בפורום שלא הכרתי כל כך שהיא high q והיא הספקית של יונדאי קיה

רק לא לקנות רפידות סיניות גנריות ולגבי דיסקים אפשר לקנות משהו זול אבל גם פחות מומלץ שהם לא יהיו זולים מדי ויתעוותו בהמשך החיים שלהם.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

אכן יש פאזה/מדרגה קטנה בדיסק..מורגשת לגמרי עם האצבע..

 

מה סדר גודל עלויות למקורי וכמה לחליפי עליי לצפות? לדיסקים ורפידות

עריכה אחרונה על ידי BigMac
פורסם

אכן תמונות קשות...

תודה לכולם על העזרה, עבודה מקצועית להחלפת רפידות וצלחות בוצעה במוסך ברוך בנס ציונה.

IMG_20220325_092331.jpg

IMG_20220325_092316.jpg

IMG_20220325_091409.jpg

פורסם

זה מה שנקרא ניצול החומר.

כמובן לשאלתך אני גם אציין שסט רפידות וצלחות ליאריס של HIGH Q צריך לעלות סביב ה500 שח.

  • מעניין 1
פורסם

בטויוטה אוריס שלי סט רפידות וצלחות hi q כולל עבודה ומעמ עלה 1500 , בטח ביאריס יעלה קצת פחות

  • רעיון טוב! 1

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

×
×
  • תוכן חדש...