Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבוע שעבר שלחתי את הפקידה לשלם ביטוח  חובה לאחד הרכבים

שילמה את הביטוח בדואר וראיתי אותו בעצמי מונח על השולחן שלי בבוקר

בצהריים חזרתי ורציתי לצלם אותו לחברת ביטוח והוא לא היה. כנראה בטעות התערבב עם מסמכים שהיו מיועדים לגריסה.

 

התקשרתי לחברת ביטוח, אמרו שעדיין לא מופיע להם ששולם. פעם אחת אמרו שזה לוקח 3 ימים עד שמופיע, אחר כך אמרו 14 יום. שלחו אותי לדואר

הפקידה הלכה לדואר, מכירים אותה שם, אמרו לה שאין להם אפשרות לשחזר ביטוח חובה ששולם דרכם, רק דרך פתיחת חקירה של בנק הדואר.

 

אני מנסה להבין איך בשנת 2022 שילמתי סכום כסף לגוף כזה גדול ואין שום תיעוד לזה בשום מקום.

פורסם

האמת - אני לא זוכר שבשנים האחרונות שילמתי משהו בדואר. משלמים באינטרנט (או בטלפון, אם זו סוכנות קטנה) ויש תיעוד של כל דבר. ספציפית לגבי ביטוח - התעודה מגיעה בדואל וכל מה שצריך הוא למשוך אותה מהג'ימייל - בדיוק מה שעשיתי לפני שעה כשהכנתי את החומר לדוח התקופתי למע"מ.

  • אהבתי 2
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

פעם הייתי עושה ככה עד שקרה לי שאחד הרכבים שולם ומבחינת החברה "החיוב לא עבר"

רק אחרי שעירבתי את ויזה החברה בדקה ומצאה שעבר אבל לא נקלט וכל מיני סיפורים שלהם. לא מעוניין

מאז אני משלם לבד.

כל מה שקשור לביטוחים, דוחות וכו'

 

ושוב

שילמתי כסף לדואר ישראל, 

איך יכול להיות שלא מצליחים להוציא תיעוד של זה? מה אני אמור לעשות?

  • רעיון גרוע 1
פורסם

יש תיעוד.

גרסת את התיעוד בצד שלך, ואת התיעוד מהצד השני תוכל לקבל עוד שלושה/שבועיים ימים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני כשעה, David32 כתב:

יש תיעוד.

גרסת את התיעוד בצד שלך, ואת התיעוד מהצד השני תוכל לקבל עוד שלושה/שבועיים ימים.

 

תודה רבה

לא מבין החברת ביטוח והדואר לא יודעים להגיד את זה

ממי אני מקבל את התיעוד?

פורסם

בחברת הביטוח. הדואר אינו צד לעניין, הוא רק צינור להעברת הכסף.

 

אם שילמת בצ'ק - תוך יום יומיים צילום שלו, כולל תיעוד ההפקדה על צידו האחורי, יופיע באתר הבנק. אם שילמת בכ"א יתכן שיופיע כבר כעת באתר חברת האשראי כפעולה בתהליך קליטה, ותוך יום - יומיים כפעולה שנקלטה.

 

דרך אגב, זו סיבה לשלם את הביטוח מוקדם, אז, אם יש תקלה, יש זמן לקבל מחברת הביטוח העתק התעודה (ולשלם 40 ש"ח). 

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

החברה לא רואה שהביטוח שולם איך יתנו לי העתק?

לפני 3 שעות, sperial כתב:

בחברת הביטוח. הדואר אינו צד לעניין, הוא רק צינור להעברת הכסף.

 

מה זה "רק צינור" ? הוא לא מתעד שקיבל כסף?

אם הפקידה תחליט מחר לקחת את הכסף ששילמתי ולהכחיש ששילמתי את הביטוח, אין תיעוד שהדואר קיבל כסף ?

פורסם

תנסה להכנס לאתר של חברת הביטוח, אני הצלחתי ככה לקבל עותק אלקטרוני של ביטוח חובה שאיבדתי (של איילון).

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
לפני 34 דקות, Transporter כתב:

 הוא לא מתעד שקיבל כסף?
אם הפקידה תחליט מחר לקחת את הכסף ששילמתי ולהכחיש ששילמתי את הביטוח, אין תיעוד שהדואר קיבל כסף ?

יש לך קבלה מהדואר. גרסת אותה.

 

לפני 35 דקות, Transporter כתב:

החברה לא רואה שהביטוח שולם איך יתנו לי העתק?

החברה *עוד* לא רואה. אמרו לך שיקח כמה ימים.

 

בכול אופן הפשלה פה היא שלך.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, David32 כתב:

יש לך קבלה מהדואר. גרסת אותה.

 

החברה *עוד* לא רואה. אמרו לך שיקח כמה ימים.

 

בכול אופן הפשלה פה היא שלך.

 

הם צריכים לשמור אצלהם אסמכתאות לכל תקבול, גם אם התעצבנתי וזרקתי את הקבלה לפח מול הפקידה ולמחרת אני רוצה שוב קבלה הם צריכים לספק אותה ולא רק הם, כל  מי שמקבל תקבול כלשהו

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

טרנספורטר - אתה איש עסקים. שמעת פעם על ביורוקרטיה? עקבת פעם אחרי חשבון הבנק שלך באינטרנט? אתה לא מכיר עיכובים טכניים ודומים להם?

 

לא כל דבר מתעדכן אינסטנט, בודאי כאשר זה הולך דרך הדואר. אילו שילמת במרשתת היה לך עותק בג'ימייל, והעדכון באתר חברת הביטוח היה מיידי. אבל אם אתה פישלת יהיה עליך לתת לחברת הביטוח את הזמן שלה לתקן את הטעות שלך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

טרנספורטר - אתה איש עסקים. שמעת פעם על ביורוקרטיה? עקבת פעם אחרי חשבון הבנק שלך באינטרנט? אתה לא מכיר עיכובים טכניים ודומים להם?

 

לא כל דבר מתעדכן אינסטנט, בודאי כאשר זה הולך דרך הדואר. אילו שילמת במרשתת היה לך עותק בג'ימייל, והעדכון באתר חברת הביטוח היה מיידי. אבל אם אתה פישלת יהיה עליך לתת לחברת הביטוח את הזמן שלה לתקן את הטעות שלך.

 

מה זה קשור לאיש עסקים?

חברת ביטוח קיימת לא מהיום וכנראה עוד מלפני שאני איש עסקים

הם לא יודעים שזה יקח זמן ? הם לא יודעים כמה זמן ? אני הלקוח הראשון שמבטח?

פורסם
לפני 3 דקות, Transporter כתב:

 

מה זה קשור לאיש עסקים?

חברת ביטוח קיימת לא מהיום וכנראה עוד מלפני שאני איש עסקים

הם לא יודעים שזה יקח זמן ? הם לא יודעים כמה זמן ? אני הלקוח הראשון שמבטח?

 

בתור איש עסקים אתה אמור לדעת כיצד זה עובד.

למה שהם ידעו שזה לוקח זמן?כיצד הם ידעו כמה זמן?אתה לא הראשון ולא האחרון. בגלל שאתה לא הראשון הם מבקשים ממך את זה על מנת לא להעקץ.

אבל עזוב שטויות, חברות ביטוח זה אנשים שחיים על ביטוח לאומי ואוכל כנפיים בדרום ב"ש, לא ואיגו במרפסת בקומה ה50 במגדל בתל אביב.

 

פורסם (נערך)

קשור לכך שאתה אמור לדעת איך מערכות עובדות, ואיזה דיליי יש בהרבה מקומות. תחשוב על לקוח שלך שיזקק להעתק חשבונית או הצעת מחיר - הוא לא יצטרך להמתין יום - יומיים עד שהמזכירה או הנה"ח שלך יפיקו לו את המסמך?

 

בכל מקרה אם שילמת, ואם אין תקלה חריגה, תקבל תעודה חדשה. יותר מזה - אם תתקשר לסוכן או לחברה המבטחת סביר שתקבל העתק בפקס כדי שיהיה לך נייר להציג לשוטר\מכון רישוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אישתי עבדה בדואר.

את התשלומים במזומן (וגם אלו שלא) נרשמים במחשב אך כסניף אין כמעט אפשרות לשלוף אותם. זה רק ברמת בנק הדואר שלא קיים בכל סניף קטן.

 

את הספחים שיש עליהם תיעוד פיזי של הפעולה. שולחים בסוף כל יום לבנק הדואר (כולל צ'קים וכו') ושם הם (כנראה) מוקלדים וכך עובר הכסף והאסמכתא על תשלום לחברה שעבורה שולם.

 

ודרך אגב 

שלא תחשוב שלשלם בדואר זה בטוח.

שמעתי ממנה על איך סוכנים רימו את כולם ושילשלו כספים אצלם לכיס תוך מצג שווא ללקוח שהוא שילם. 

תשלום דרך כרטיס אשראי (ומעקב שזה יורד בחשבון) הרבה יותר בטוח 

 

 

 

.

×
×
  • תוכן חדש...