Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטענת רכב פלאג אין (קיה נירו)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במכוניות היברידיות של טויוטה (ומן הסתם גם של יצרנים אחרים) שאינן פלאג אין הנסיעה על חשמל בלבד מוגבלת מאוד בטווח. באוריס שהייתה לי לפי ספר הרכב היה טווח של 2 ק"מ.

פעם אחת ניסיתי לנסוע על חשמל בלבד (כפתור EV) והרכב עבר למנוע הבנזין אחרי כמה מאות מטרים (לא בטוח אם בגלל המרחק או המהירות).


בעיקרון מנוע הבנזין נכנס לפעולה כשנדרש יותר כוח. זאת לא בהכרח מגבלת מהירות - אם הרכב משייט במישור (או בירידה) במהירות של 80 קמ"ש לדוגמא אליה הגיע עם הבנזין, הוא יוכל להמשיך לשמור על המהירות זמן מה עם המנוע החשמלי בלבד.

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם

מוטי, השאלה היא האם אחרי שהגעתי למשל בכביש פתוח, למהירות 70 קמ"ש , האם האם אוכל לגרום לרכב לעבור לחשמל בלבד?

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בהיברידי "רגיל" (לא נטען) מניסיוני תוכל לנסוע רק זמן קצר מאוד על חשמל. הרכב יעבור בין חשמל ובנזין או ישלב את שניהם

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

פורסם
בתאריך 25.2.2022 בשעה 17:35, עידו2772 כתב:

וגם כי כרגע אין במלאי קיה נירו היברידית.

ויש פלאג-אין במלאי?

פורסם
לפני 6 שעות, zaf כתב:

מוטי, השאלה היא האם אחרי שהגעתי למשל בכביש פתוח, למהירות 70 קמ"ש , האם האם אוכל לגרום לרכב לעבור לחשמל בלבד?

לא.

אולי בשיוט שלא מצריך אנרגיה, ברגע שקצת תלחץ על הגז מנוע הבנזין יתעורר.

פורסם

ברכב היברדי רגיל לרוב זה איננו נתון לשיקול דעתך, הרכב יפעיל את מנוע הבנזיןכתלוי מהירות ומצב סוללה, לך אין שליטה עליו (לפחות לא בנירו\איוניק),
בנירו כן אתה יכול לשייט במהירויות גבוהת (יחסית) על חשמל בלבד אבל לזמנים קצרים מאוד, בקיצור אל תבנה על זה.

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...