Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1596 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הולך חברה, אני נהג חדש ומחפש רכב ראשון בתקציב של עד 40000 שקל. 

השאלה מה לדעתכם יותר כדאי, רכב כמו הונדה סיוויק, מאזדה 3 בשנים 2010-2011 עם נתונים טובים לדוגמא או שאולי עדיף לי ללכת בתקציב הזה על רכב שאולי פחות נחשב כמו אופל אסטרה וכאלו בסגנון שכנראה שאצליח להוציא שנה יותר מתקדמת באותו הסכום?

מהם הסיכונים ובכללי החסרונות העיקריים של בחירת רכב בשנים ישנות כמו 2010 למשל?

תודה מראש👍

פורסם

40,000 שקל הם סכום לא מבוטל,לא חושב שיש סיבה כלשהי בכלל להסתכל על רכבים מאזור שנת 2010.

כדאי קודם שתפרט מה הדרישות שלך מהרכב כדי שיהיה אפשר לעזור לך יותר.

בגדול ככל שהרכב ישן יותר כך גדל הסיכוי שהוצאות התחזוקה עליו יהיו גבוהות יותר,והוא באופן כללי יהיה מועד ליותר תקלות ובלאי.

פורסם
לפני 1 דקה, somebodymazpeu כתב:

40,000 שקל הם סכום לא מבוטל,לא חושב שיש סיבה כלשהי בכלל להסתכל על רכבים מאזור שנת 2010.

כדאי קודם שתפרט מה הדרישות שלך מהרכב כדי שיהיה אפשר לעזור לך יותר.

בגדול ככל שהרכב ישן יותר כך גדל הסיכוי שהוצאות התחזוקה עליו יהיו גבוהות יותר,והוא באופן כללי יהיה מועד ליותר תקלות ובלאי.

תשמע את האמת שאני ממש רוצה הונדה סיוויק כי הבנתי שזה אחלה של רכב, ההורים שלי גם התלהבו ממנו בזמנו שהיה להם אולי לפני קצת יותר מעשור.

תראה אני לא מבין בכלל ברכבים אבל אני יודע שמה שבעיקר חשוב לי זו הנאה מנהיגה וביצועים של הרכב בכללי. לא יודע אם הונדה בתקציב כזה תספק את הסחורה מהבחינות האלו אבל הבנתי מחבר שכן.

מה אם הרכב שמצאתי הוא שנה 2010 לדוגמא אבל יד נמוכה וקילומטרז נמוך? עדיין לא שווה ללכת על זה?

פורסם

אפשרי לקנות רכב 2010 אך יש יותר סיכוי לבעיות מאשר רכב צעיר יותר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

רכב ישן כנראה ידרוש תחזוקת בלאי גבוהה יותר (תושבות מנוע, בולמים ועוד כל מיני) אבל לא חושב שיש חשש להחזיק רכב יחסית ישן ואמין שתוחזק כמו שצריך. מאזדה 3 וסיויק אלה דוגמאות טובות לרכבים שמזדקנים טוב אבל המחיר שלהם גבוה בהתאם. אתה יכול אולי לחפש משהו יותר זול ולא פחות אמין, אולי מיצובישי לנסר למשל, ודגם 1.8 ייתן קצת יותר ביצועים ביחס למנוע 1.5. מצד שני יש גם את הענין של כמה אתה מתכוון לנסוע עם הרכב שנתית כי גם עלויות דלק עשויות להיות חשובות.

 

שורה תחתונה - אם היה לי 40K והייתי מחפש ביצועים\כוח אז הייתי כנראה שוקל B4 או ניסאן אלטימה או מינימום לנסר 1.8 ספורטבק למשל ולא סיויק\3, בטח תצליח להשיג שנתון גבוה יותר בהשוואה, רכבים לא פחות אמינים משתי אלה, עם יותר כוח, אבל גם ישתו יותר דלק (שוב, כמה זה קריטי תלוי בכמה אתה מתכוון לנסוע).

 

ודרך אגב, לגבי החשש להחזיק רכב ישן, אז עד לפני כשנה החזקתי בשברולט אימפלה 2005 שעשתה בשנתיים וחצי האחרונות אצלי כ 60K ק"מ (עקרונית 25K שנתי אבל הייתה קורונה אז יצא קצת פחות), אמנם היו תקלות אבל לא משהו בהוצאות היסטריות... רכב שהיה אצלי 10.5 שנים ומכרתי בסוף ב 5K, עם מערכת גז, ועדיין נוסע.

עריכה אחרונה על ידי yonisi

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

פורסם (נערך)

אני מחזיק מאזדה 2 שנת 2010 ספיריט כ4 שנים כבר.

אמינות מופלאה והנאה בנהיגה הרבה יותר מכמה רכבים יותר חדשים שנהגתי עליהם.

מה שכן יש חסרונות בדמות צריכת דלק גבוהה ומחירון יחסית גבוה לגילו

עריכה אחרונה על ידי roy007
פורסם
לפני שעתיים, roy007 כתב:

אני מחזיק מאזדה 2 שנת 2010 ספיריט כ4 שנים כבר.

אמינות מופלאה והנאה בנהיגה הרבה יותר מכמה רכבים יותר חדשים שנהגתי עליהם.

מה שכן יש חסרונות בדמות צריכת דלק גבוהה ומחירון יחסית גבוה לגילו

מה אתה אומר כדאי ללכת על סיוויק סדאן 2010, 80 אלף קילומטר במחיר של 35000 אלף?

לפני 5 שעות, yonisi כתב:

רכב ישן כנראה ידרוש תחזוקת בלאי גבוהה יותר (תושבות מנוע, בולמים ועוד כל מיני) אבל לא חושב שיש חשש להחזיק רכב יחסית ישן ואמין שתוחזק כמו שצריך. מאזדה 3 וסיויק אלה דוגמאות טובות לרכבים שמזדקנים טוב אבל המחיר שלהם גבוה בהתאם. אתה יכול אולי לחפש משהו יותר זול ולא פחות אמין, אולי מיצובישי לנסר למשל, ודגם 1.8 ייתן קצת יותר ביצועים ביחס למנוע 1.5. מצד שני יש גם את הענין של כמה אתה מתכוון לנסוע עם הרכב שנתית כי גם עלויות דלק עשויות להיות חשובות.

 

שורה תחתונה - אם היה לי 40K והייתי מחפש ביצועים\כוח אז הייתי כנראה שוקל B4 או ניסאן אלטימה או מינימום לנסר 1.8 ספורטבק למשל ולא סיויק\3, בטח תצליח להשיג שנתון גבוה יותר בהשוואה, רכבים לא פחות אמינים משתי אלה, עם יותר כוח, אבל גם ישתו יותר דלק (שוב, כמה זה קריטי תלוי בכמה אתה מתכוון לנסוע).

 

ודרך אגב, לגבי החשש להחזיק רכב ישן, אז עד לפני כשנה החזקתי בשברולט אימפלה 2005 שעשתה בשנתיים וחצי האחרונות אצלי כ 60K ק"מ (עקרונית 25K שנתי אבל הייתה קורונה אז יצא קצת פחות), אמנם היו תקלות אבל לא משהו בהוצאות היסטריות... רכב שהיה אצלי 10.5 שנים ומכרתי בסוף ב 5K, עם מערכת גז, ועדיין נוסע.

תודה רבה על ההסבר המפורט אחי.

מה אתה אומר כדאי ללכת על סיוויק סדאן 2010, 80 אלף קילומטר במחיר של 35000 אלף?

×
×
  • תוכן חדש...