Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חי ממפגש למפגש.

שבוע אחד בלי מפגש ואני מרגיש חסר אונים.(למרות שזה עוזר לדלק.)

 

תבין איך זה הולך:

חמישי מגיעים לרידינג בעשר וצריכים לחזור הביתה בשעה שלוש בלילה נגיד.

עכשיו------> בשביל מה לחזור הביתה אם במילא אני צריך להגיע למפגש בארבע ברמת גן.

 

אנחנו מעדיפים לחסוך בדלק.

ותאמין לי האוטו מאודדדדדדד נוח כשאתה לומד את השיטה הנכונה איפה לשים את הרגליים והראש.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין ספק טלאור אין ספק...

מה גם שיש אנשים שלא עובדים יום שישי אז הם עושים את זה..

תחשוב על זה אנחנו הולכים לישון ב 3 בערך באוטו .. קמים בסבבה ב 11 בבוקר

אוכלים משהו משחקים שש בש בחניון של רידינג

וב 4 אנחנו ברמת גן...

תנסה גם תראה איזה כייף זה..

פורסם

תראה, אל תבין אותי לא נכון...

ברור שיש אנשים עם בעיות כלכליות ואני האחרון שיצחק עליהם...אבל!

אף אחד פה לא נראה לי כזה. אם כן - מצטער.

ונכון, אין בושה....וזה לא שאני זה איזה רוטשילד קטן שקונה מה שבא לו...

 

אני באמת לא יודע איך להגיב עכשיו....

מצד אחד, נראה לי שאתם מדברים בצחוק....מצד שני, אתה מתחיל להישמע רציני, ואם כן באמת שאין בעיה, אבל חשבתי שאתה מדבר בצחוק.....אז לא יודע עד כמה דביל יצאתי עכשיו אבל לא משנה.... :roll:

 

חוץ מזה

אני לא צריך לנסות את זה

אני גר קרוב בתל אביב....אז אין לי בעיה של מרחק. אם הייתי גר במקום מרוחק אז מילא....אגב, איפה אתם כבר נמצאים בארץ שזה כזה משפיע? בצפון?

Back to the original - NC again.

פורסם

גבר אין מה לעשות.

יש כאלה שיש להם.

ויש כאלה שחסר להם.

 

 

אתה צוחק עלי????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

פורסם

אני גר בחדרה.

 

יש עוד אנשים שיושנים שם בגלל שהם גרים בצפון- בנהריה ויש אחד מקרית שמונה עם הונדה פרלוד.

פורסם
גבר אין מה לעשות.

יש כאלה שיש להם.

ויש כאלה שחסר להם.

 

 

אתה צוחק עלי????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

 

הלו הלו להירגע.....!!!

אתה יודע יפה מאוד למה התכוונתי אז דיי לשחק אותה.....חשבתי שאתה מסתלבט בהתחלה, לא בגלל שדלק זה עניין יקר, כי זה באמת יקר...אלא פשוט כי לא חשבתי שאתה מאזור מרוחק....זהו.

Back to the original - NC again.

פורסם

:shock::shock::shock::shock::shock:

 

חשבתי שאתה מתחיל לצחוק עלינו.

תאחלס זה דיי מהנה לקום בבוקר עם כל החברה.

פורסם
גבר אין מה לעשות.

יש כאלה שיש להם.

ויש כאלה שחסר להם.

 

 

אתה צוחק עלי????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

 

הלו הלו להירגע.....!!!

אתה יודע יפה מאוד למה התכוונתי אז דיי לשחק אותה.....

 

 

ממש לא מכובד ולא יפה מה שכתבת

אבקש ממך לא להגיב יותר!

:evil:

פורסם

מה לא מכובד?

נעשה סדר בבלאגן..

לא צחקתי או ירדתי על אף אחד!

 

אבל אמרתי לו להירגע כי הוא דיבר כאילו אני צוחק עליו ולא צחקתי על אף אחד, אז אמרתי לו שירגע כי הוא יודע יפה מאוד למה התכוונתי....מה הבעיה פה אלוהים יודע!

Back to the original - NC again.

פורסם
מה לא מכובד?

נעשה סדר בבלאגן..

לא צחקתי או ירדתי על אף אחד!

 

אבל אמרתי לו להירגע כי הוא דיבר כאילו אני צוחק עליו ולא צחקתי על אף אחד, אז אמרתי לו שירגע כי הוא יודע יפה מאוד למה התכוונתי....מה הבעיה פה אלוהים יודע!

 

 

 

:wink::wink::D:D

:D8):lol::lol:

 

 

 

אני רואה שאכלת את זה .... מה זה אכלת בלעת!!

:wink:

פורסם

מכירים את המושג כפה על טיפשות?

זה מה שמגיע לי עכשיו....

 

כי בהתחלה לא האמנתי....אבל אחרי זה כל כך לקחתם ללב....אמרתי מי יודע...

Back to the original - NC again.

פורסם
מכירים את המושג כפה על טיפשות?

זה מה שמגיע לי עכשיו....

 

כי בהתחלה לא האמנתי....אבל אחרי זה כל כך לקחתם ללב....אמרתי מי יודע...

 

:hihi:

כאפה על טיפשות?

אני מציע, שלמפגש הבא תבוא עם צוואר מכופף, ותיתן לכל אחד מאיתנו

להלביש לך אחת טובה :wink:

Rikshanoam-R

פורסם

תבוא נשחק "טיול כפות".

 

(מכירים? אולי איריאל יודע. אריאל מכיר "טיול כפות"?).

משחק אכזרי בנתניה.

פורסם

מה טיבי היקר !!

 

אני לא יודע מה הגיחוך שהעלת על בדל שפתיך ... המצב במשק קשה אך אנו מנסים עדיין להצית ניצוץ של שמחה בלבנו ... אין לך איזה זיק של אושר מבצבץ בליבי להתעורר ולראות את כל רעי ישני עימי ורכבינו האהובים עלינו איתנו ...

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!


×
×
  • תוכן חדש...