Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

ברשותי משחזת זווית 125 MM בוש כחולה

 

החלטתי לבנות שולחן ריתוך קטן בשביל לבנות סורגים לדירה שלי.

 

צריך לחתוך פרופילים לא גדולים ופלאחים עם זווית של 45.

 

שקלתי לרכוש משור שורף יד2\חדש ואז ראיתי שיש בדוד עלי\אמזון סטנדים למשחזות זווית.

 

כדאי? לא בטיחותי? כדאי משור שורף?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

כל קומבינה עם משחזת זוית זה סכנה ממשית.

זה הכלי עבודה חשמלי הכי מסוכן שיש ורצוי להמנע בכלל מלעבוד איתו ככל הניתן ואפילו להתייחס בחיתוך ברזל רק ככלי שיוף ולא חיתוך

לא מומלץ להלביש על התבריג שלו שום דבר שאינו דיסק חיתוך ולא לחבר לו שום דבר לגוף.

תאונת עבודה עם דיסק לרוב מסתיימת בפגיעת גוף לא קלה

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

זה לא שלא עבדתי עם דיק, מכיר, יודע ותמיד ממוגן כמו שצריך.

 

המלצה למסור שורף? הסינים העלומים לא מסוכנים? למרות שמדובר בכלי פשוט מכנית (לא חושב על איזשהו הבדל בין האנטר לבוש)?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

בגדול, כלי ייעודי תמיד עדיף על פני אילתור. 

עבור עבודה קטנה בלבד, סטנד יספיק- אבל כשמדובר בדיסק זה מאד מאד לא מומלץ. יש לי כלי אחד שמפחיד אותי וזה הדיסק. 

פידבק ששמעתי על משור של האנטר היה גרוע בלשון המעטה. הכל היה רופף והמילה "דיוק" נאמרה רק בהקשר שלילי :lol:

בתור כלי זול לעבודה אחת גדולה וזהו, אפשרי בהחלט בתנאי שהציפיות בהתאם. 

 

YATO זה ייבוא של אלמוג כלים. תוצרת סינית זולה-עברו דרכי הרבה מאד מוצרים גרועים של חברה זו (לא אישיים שלי, אלא ברכש עבור מקום עבודה). ממליץ להתרחק מהם, האנטר עדיפים. אישית גם אני אקנה האנטר ולא YATO, אם כבר אחליט להתעלל בעצמי עם משהו סיני.

 

סטנד יהיה לא נוח לעבודה עם פרופילים גדולים, לעומת שורף שמיועד לזה. למיטב ידיעתי לשורף יש גם עוד פונקציות שלסטנד אין (אאל"ט גרונג\פנדל).

 

אישית אם הייתי נמצא בסיטואצייה שלך, הייתי מתארגן על שורף בסיסי אבל של חברה טובה, אם אתה בונה שולחן ריתוך סביר מאד להניח שיהיו לך עוד פרוייקטים בעתיד :lol:

קח בחשבון דבר אחד: מניסיוני האישי, כל פעם שקניתי "כלי" חשמלי סיני, גיליתי שהכלי (סגנון הכלי) מתאים לי מאד, אבל התוצרת גרועה ואני רוצה להחליף אותו לאחד טוב. כל דאקינג פעם. כך שאני קונה כלי חשמלי זול ואחרי זה משקיע וקונה איכותי, שעושה את העבודה שהזול אמור לעשות, כמו שצריך, ומתבאס שקניתי גם את הזול קודם...

 

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם (נערך)
ציטוט

 

פידבק ששמעתי על משור של האנטר

 

 

 

 

איזה? שורף?

 

אני מסכים ולא מסכים

יש כלים סינים ממש טובים

אימפקט של האנטר - מצויינת

משור עגול של האנטר - מצוין

רתכת 160A של דקו - מצויינת (אחרי החלפת כבלים)

לעומת זאת, מקדחה רוטטת של דקו נשברה פשוט ככה אחרי כמה שימושים.

כלים מסוכנים אני מעדיף רק חברות מוכרות, לדוגמא, דיסק יש לי בוש כחול.

 

מסור שורף זה כלי שהוא יחסית פשוט מכנית, ראיתי סינים זולים סביב ה 500 שקל. לעומת זאת מטאבו הוא כבר סביב ה 850 שח. מקיטה בוש ודהוולט כבר לכיוון ה1000.

עריכה אחרונה על ידי Shaike.Zam

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
לפני 51 דקות, Shaike.Zam כתב:

 

איזה? שורף?

כן, שורף. אחרת אין שום היגיון לגבי למה אני מציין את זה :lol:

לפני 51 דקות, Shaike.Zam כתב:

אני מסכים ולא מסכים

יש כלים סינים ממש טובים

אימפקט של האנטר - מצויינת

משור עגול של האנטר - מצוין

אתה רוצה להגיד לי שאתה מעדיף את אלו על פני מקיטה\בוש\דהוולט\מילווקי?

אם התשובה היא לא, אז כנראה שהן לא מצויינות כמו שאתה חושב...

לפני 51 דקות, Shaike.Zam כתב:

רתכת 160A של דקו - מצויינת (אחרי החלפת כבלים)

אין לי ניסיון עם רתכות, כך שאין לי דיעה.

לפני 51 דקות, Shaike.Zam כתב:

מסור שורף זה כלי שהוא יחסית פשוט מכנית, ראיתי סינים זולים סביב ה 500 שקל. לעומת זאת מטאבו הוא כבר סביב ה 850 שח. מקיטה בוש ודהוולט כבר לכיוון ה1000.

גם מטאבו לדעתי האישית זה לא הכי להיט בעולם. מה שיסביר את המחיר היחסית נמוך שלו.

על כל מברגת בוש כחולה שעברה דרכי לתיקון, עברו אצלי 5 מטאבו. זה די קיבע אצלי דיעה לגביהם. 

ועדיין מטאבו עדיף על האנטר\YATO\סיני אחר.

  • אהבתי 1

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

×
×
  • תוכן חדש...