Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8479 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז סוף סוף החלטתי לקנות את היאריס אבל....נותרו מכוניות אחדות בצבעים שלא מתאימים לי ( זהב, שחור וכחול ) הדגמים החדשים אמורים להגיע תוך חודשיים שלושה...לחכות להם או להתפשר על סי 3 או פיג'ו ?

מישהו יודע מה ישתנה בדגמי 2004 של היאריס ?

תודה

מירב

פורסם

יש לך כרגע רכב? אם כן אז אני אומר להמתין. חבל לקנות משהו שפחות אוהבים (אני אישית יותר אוהב את ה C3 אבל לא אני קונה :wink: )

 

השינוים יהיו דש בורד שונה בצורותו, לא יהיה לוח מכוונים דיגיטלי וזהו.. לא הבדלים

גדולים במיוחד. מבחינת מראה חיצוני הבדלים קלילים אם בכלל.

 

בכל מקרה לא גם לא הייתי קונה צבע שאני לא אוהב... (בטח שמדובר בחדש)

 

ותהייה, איזה צבע את רוצה?

פורסם

השינויים ליאריס החדשה:

 

תא נוסעים משופר עם חומרים אכותיים יותר, שינויי עיצוב קלים בחזית ובאחורי המכונית, שינויי כיול מתלים לשיפור נוחות הנסיעה.

 

אגב גיא - לוח השעונים הדיגיטלי ממשיך גם אחרי מתיחת הפנים.

 

אני בעד לחכות ליאריס, אלא אם את ממש לחוצה כבר לקנות אוטו ואז אולי שווה להתפשר על C3.

פורסם

אני בעד לחכות ליאריס, אלא אם את ממש לחוצה כבר לקנות אוטו ואז אולי שווה להתפשר על C3.

 

רועי ממתי C3 היא פשרה?

 

לדעיתי זה רכב מעולה שאני אישית מעדיף על היאריס עם כי רק בתצורה 1.6 גיר רגיל עם מדובר על אוטומט אז C3 1.4 היא באמת פשרה (פשוט חלשה)

אך ה1.6 אוטומט לדעתי בסדר גמור לעומת היאריס.

 

בקשר לפג'ו כנראה תיבת ההילוכים האוטומטית הAL4 לא אהוד על כולם עם כי אין לי מספיק אינפורמציה למסור (כנראה את מתכוונת ל 206)

 

מקווה שעזרתי.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

מכיוון שהיא מדברת על C3 עם 1.4 ואוטומטית - אז זו פשרה, הביצועים שלה גובלים בבושה.

כמו כן, היא לא נבחנה עדיין בניסויי ריסוק ואכות החומרים\ההרכבה בתא הנוסעים לא מבריקים.

(ואם מתעקשים, ליאריס שלוש שנות אחריות מלאות הכוללות הכל ללא סייגים, לC3 ארבע שנים שבשנה הראשונה כלול הכל ובשלושת השנים האחרות כלול הרבה מאוד פחות, שלא לדבר על השרות של יוניון מוטורס ורשת המוסכים אל מול זו של לובינסקי :roll: ).

פורסם
מכיוון שהיא מדברת על C3 עם 1.4 ואוטומטית - אז זו פשרה, הביצועים שלה גובלים בבושה.

כמו כן, היא לא נבחנה עדיין בניסויי ריסוק ואכות החומרים\ההרכבה בתא הנוסעים לא מבריקים.

(ואם מתעקשים, ליאריס שלוש שנות אחריות מלאות הכוללות הכל ללא סייגים, לC3 ארבע שנים שבשנה הראשונה כלול הכל ובשלושת השנים האחרות כלול הרבה מאוד פחות, שלא לדבר על השרות של יוניון מוטורס ורשת המוסכים אל מול זו של לובינסקי :roll: ).

לגאי... אני אוהבת את הסי 3 היא מדליקה אבל לפי מה שהבנתי היאריס טובה יותר ...לא כל כך משנה לי הצבע אבל נותרו להם צבעים שהם לא לטעמי בכלל ( כחול כהה, זהב , שחור ) ...השאלה כמה זמן אצטרך לחכות...

 

xs 106 - בסוכנות נאמר לי שלא כדאי ללכת על הסי 3 עם מנוע 1600 לדעתם

( המוזרה יש לציין ) זה מנוע גדול מדי לרכב קטן יחסית. אם שמעת עליה דברים טובים ...ספר לי.

 

רועי - לסי 3 אחריות יצרן שנתיים ( ולא שנה +3 )

 

תודה לכולם אם יש לכם מה להוסיף אשמח לשמוע

פורסם
מכיוון שהיא מדברת על C3 עם 1.4 ואוטומטית - אז זו פשרה, הביצועים שלה גובלים בבושה.

כמו כן, היא לא נבחנה עדיין בניסויי ריסוק ואכות החומרים\ההרכבה בתא הנוסעים לא מבריקים.

(ואם מתעקשים, ליאריס שלוש שנות אחריות מלאות הכוללות הכל ללא סייגים, לC3 ארבע שנים שבשנה הראשונה כלול הכל ובשלושת השנים האחרות כלול הרבה מאוד פחות, שלא לדבר על השרות של יוניון מוטורס ורשת המוסכים אל מול זו של לובינסקי :roll: ).

לגאי... אני אוהבת את הסי 3 היא מדליקה אבל לפי מה שהבנתי היאריס טובה יותר ...לא כל כך משנה לי הצבע אבל נותרו להם צבעים שהם לא לטעמי בכלל ( כחול כהה, זהב , שחור ) ...השאלה כמה זמן אצטרך לחכות...

 

xs 106 - בסוכנות נאמר לי שלא כדאי ללכת על הסי 3 עם מנוע 1600 לדעתם

( המוזרה יש לציין ) זה מנוע גדול מדי לרכב קטן יחסית. אם שמעת עליה דברים טובים ...ספר לי.

 

רועי - לסי 3 אחריות יצרן שנתיים ( ולא שנה +3 )

 

תודה לכולם אם יש לכם מה להוסיף אשמח לשמוע

 

תלמדי כלל, לא מקשיבים לאנשים שיושבים בסוכנות .

 

באמת, רוב מה שהם אומרים זה בעיקר בהתאם למלאי שיש להם ולבורות שלהם בעניין.

 

ה C3 1.6 היא מכונית מעולה, בכל פרמטר.

 

יש כאלה שיאהבו את היאריס יותר ויש כאלה שיאהבו את ה C3 יותר, תלוי מה ההעדפות של כל אחד.

 

הכי טוב, קחי נסיעת מבחן ותחליטי, זה ממש פשוט.

פורסם
מכיוון שהיא מדברת על C3 עם 1.4 ואוטומטית - אז זו פשרה, הביצועים שלה גובלים בבושה.

כמו כן, היא לא נבחנה עדיין בניסויי ריסוק ואכות החומרים\ההרכבה בתא הנוסעים לא מבריקים.

(ואם מתעקשים, ליאריס שלוש שנות אחריות מלאות הכוללות הכל ללא סייגים, לC3 ארבע שנים שבשנה הראשונה כלול הכל ובשלושת השנים האחרות כלול הרבה מאוד פחות, שלא לדבר על השרות של יוניון מוטורס ורשת המוסכים אל מול זו של לובינסקי :roll: ).

לגאי... אני אוהבת את הסי 3 היא מדליקה אבל לפי מה שהבנתי היאריס טובה יותר ...לא כל כך משנה לי הצבע אבל נותרו להם צבעים שהם לא לטעמי בכלל ( כחול כהה, זהב , שחור ) ...השאלה כמה זמן אצטרך לחכות...

 

xs 106 - בסוכנות נאמר לי שלא כדאי ללכת על הסי 3 עם מנוע 1600 לדעתם

( המוזרה יש לציין ) זה מנוע גדול מדי לרכב קטן יחסית. אם שמעת עליה דברים טובים ...ספר לי.

 

רועי - לסי 3 אחריות יצרן שנתיים ( ולא שנה +3 )

 

תודה לכולם אם יש לכם מה להוסיף אשמח לשמוע

 

תלמדי כלל, לא מקשיבים לאנשים שיושבים בסוכנות .

 

באמת, רוב מה שהם אומרים זה בעיקר בהתאם למלאי שיש להם ולבורות שלהם בעניין.

 

ה C3 1.6 היא מכונית מעולה, בכל פרמטר.

 

יש כאלה שיאהבו את היאריס יותר ויש כאלה שיאהבו את ה C3 יותר, תלוי מה ההעדפות של כל אחד.

 

הכי טוב, קחי נסיעת מבחן ותחליטי, זה ממש פשוט.

 

 

מצטרף לשלומי שהצטרף לדעתי ה 1.6 אוטומט ממש מעולה.

 

ולא, המנוע שלה לא יותר מדי חזק הוא בדיוק לאקלים של הארץ (מזגן=נפילת כח) וה 1.4 שגם כך עצלה פשוט לא תאוהב את זה שבראש שלך להדליק מזגן.

 

תנסי לבוא בראש פתוח לסוכנות עם זאת על תתני לסוכנים ל"סבן" אותך.

 

מילה אחרונה:

אין כמו נסיעת מבחן

 

שיהיה בהצלחה ותעדכני.

 

הרמן. :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אני לא יודע מה איתכם,

אבל באחד התוכניות האחרוננות של ההילוך החמישי די קטלו את ה C3 ואת הביצועים שלה.

במיוחד בסיבובים.

 

אני בעצמי מחכה, כבר כמעט חצי שנה (לרכב אחר). לא שווה להתפשר.

סה"כ חודשיים ויש לך את המכונית שרצית, בצבע שרצית.

 

הסבלנות משתלמת. :lol:

מועדון הרודסטרים, אין עוד מועדון כזה.

http://www.roadster.co.il/

פורסם
אני לא יודע מה איתכם,

אבל באחד התוכניות האחרוננות של ההילוך החמישי די קטלו את ה C3 ואת הביצועים שלה.

במיוחד בסיבובים.

 

אני בעצמי מחכה, כבר כמעט חצי שנה (לרכב אחר). לא שווה להתפשר.

סה"כ חודשיים ויש לך את המכונית שרצית, בצבע שרצית.

 

הסבלנות משתלמת. :lol:

 

צודק. ואני לא זוכר איפה אבל פירקו גם את הדשבורד של ה C3 , הם פירקו הכל ממש לגורמים ואמרו שההרכבה לא איכותית.

פורסם

כל מי שכתב כאן שבחים על C3 לא ישב דקה במושב האחורי שלה.

 

בעצם, גם מי שלא כתב לא ישב...

 

בעצם....אף אחד לא ישב! כי אי אפשר לשבת!! (אלא אם כן אין לך בירכיים כמובן..)

 

זה 1:0 ליאריס.

 

ועוד לא דיברנו על ירידת ערך....ותחזוקה......

 

לסיטרואנים באופן כללי יש יתרונות דינמיים אם בכלל וחסרונות אחרים.

לC3 אין שום יתרון דינמי (מצד שני היא לא ממש סיטרואן...)

יפה היא אולי כן (מה שמוכיח שהיא לא סיטרואן :-)

אבל בסיכומו של דבר יאריס היא הקנייה המועדפת - נקודה!

HFturbo

פורסם

אני ההיתי מחכה ליאריס,

 

ולא נוגע ב206- זה דבר ראשון

 

בקשר לסי 3- :?:?:?:?:?

 

האם לקחת נסיעת מבחן?

 

ואם אפשר לשלאול למה ויתרת על הקליאו בתור אופציה (שלדעתי הייתה היחטה חכמה, אבל אני עדיין רוצה לדעת למה).

פורסם
אני ההיתי מחכה ליאריס,

 

ולא נוגע ב206- זה דבר ראשון

 

בקשר לסי 3- :?:?:?:?:?

 

האם לקחת נסיעת מבחן?

 

ואם אפשר לשלאול למה ויתרת על הקליאו בתור אופציה (שלדעתי הייתה היחטה חכמה, אבל אני עדיין רוצה לדעת למה).

 

אז התקשרו אלי היום מסוכנות טויוטה ואיכשהו יש להם פתאום רכב לבן ( לטעמי כמובן ...) אני מקווה שיסתדר בסופו של דבר...

שאלה נוספת למביני עניין : איך המזגן ביאריס , איך מזגן יכול לעבוד עם מנוע 1300 ?

 

ותשובה לגיא: ירדתי מהקליאו כי היאריס יותר מצאה חן בעיני ועל הקליאו לא שמעתי ביקורות טובות במיוחד...

 

אז תודה לכולם אשמח לשמוע דעות נוספות :)

×
×
  • תוכן חדש...