Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1652 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אעשה לך קצת סדר.

כל הנורות עם הציפוי הכחול שמבטיחות מעל 5000 קלוין טמפרטורת צבע (לבן) יותר חלשות בעוצמת ההארה שלהן לעומת נורה סטנדטית.

כל הנורות עם עוצמה גבוהה יותר מהסטנדרט אורך חייהן חצי מנורה רגילה וגוון האור שלהן עדיין צהבהב.

חלק מהנורות ללא תקן אירופאי ולכן טכנית לא חוקיות.

תוכל להשוות באתרים של פיליפס ואוסראם בין הדגמים השונים של הנורות ומה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן- גוון, עוצמה ואורך חיים.

פורסם (נערך)
לפני 59 דקות, trademark כתב:

אעשה לך קצת סדר.

כל הנורות עם הציפוי הכחול שמבטיחות מעל 5000 קלוין טמפרטורת צבע (לבן) יותר חלשות בעוצמת ההארה שלהן לעומת נורה סטנדטית.

כל הנורות עם עוצמה גבוהה יותר מהסטנדרט אורך חייהן חצי מנורה רגילה וגוון האור שלהן עדיין צהבהב.

חלק מהנורות ללא תקן אירופאי ולכן טכנית לא חוקיות.

תוכל להשוות באתרים של פיליפס ואוסראם בין הדגמים השונים של הנורות ומה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן- גוון, עוצמה ואורך חיים.

אז איזה אני אמור לבחור ? אם יש לך קישור למוצר ספציפי אני ממש אשמח ,אני מעדיף לא ליפול זה כבר קרה חחח ואיך יודעים את העוצמה שלהם ? 

עריכה אחרונה על ידי CAPOBOSS
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 16.11.2021 בשעה 18:50, trademark כתב:

הנורות שיאירו הכי טוב הן: 

osram night breaker laser  

philips xtreme vision

כפי שרשמתי משתיהן לא תקבל גוון הכי לבן.

 

 

 

Screenshot_2021-12-14-07-59-51-892_com.alibaba.aliexpresshd.thumb.jpg.b1d6995c9c4937bc05571a1dd49ef61a.jpg

 

זה חוקי? כבר הוזמן ואם זה לד רגיל או הטורבו?😣

×
×
  • תוכן חדש...