Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1702 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

תופעה מוזרה / מטרידה שאני חווה (ואולי אני חושב שאני חווה) לאחר שדרוג סטייג' 1 לאיביזה קופרה 1.8 שנת 2016

לאחרונה כשאני מנסה לפתוח חזק בהילוך ראשון, אני מרגיש שהמנוע שואג ומוציא לא מעט כח, אך הכח לא מורגש בגלגלים ובכלל בנסיעה.

בהילוך שני זה גם קורה לעיתים (שוב, הרגשה כזאת שמבחינת הרעש והסל"ד המנוע מוציא את הכח הנדרש רק לא מגיע לגלגלים).

בהילוכים גבוהים יותר, אני בהחלט מרגיש את הבוסט של הכח.

אני בהחלט יכול לקבל את העובדה שאני לא יודע לנהוג כמו שצריך  😂, רק רוצה לדעת מה הסיבה לכך?

האם זאת בעיה ידועה?

 

אשמח להסבר

תודה! 

עריכה אחרונה על ידי Stylo
פורסם

סיכוי טוב שהקלאצ מחליק לך

  • רעיון טוב! 1

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

פורסם (נערך)

אבל זה לא קורה רק בזמן החלפת הילוך, זה גם יכול לקרות אם אני לוחץ כשאני כבר על הילוך ראשון ונוסע על 10 קמ"ש.

איך אפשר לדעת בודאות?

ואם זאת אכן הבעיה, אני מנחש שנחוצה החלפת קלאץ? 😅

עריכה אחרונה על ידי Stylo
פורסם (נערך)

כנראה אתה מאבד אחיזה עקב תחילת "פרפור" והמערכות בטיחות מסרסות לך את המנוע כדי שתוכל להמשיך לנסוע עם אחיזה בכביש.

תכבה בקרות ותרגיש את כל הכוח מפרפר לך בהילוך ראשון ולעתים גם שני בקיק.

מה מצב הצמיגים אצלך? אם מדובר בצמיג סיני / צמיג יבש / שחוק - החלפה לצמיגים איכותיים ואוחזים תעשה לך פלאים במקרה הזה.

עריכה אחרונה על ידי Altimo
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, Altimo כתב:

כנראה אתה מאבד אחיזה עקב תחילת "פרפור" והמערכות בטיחות מסרסות לך את המנוע כדי שתוכל להמשיך לנסוע עם אחיזה בכביש.

תכבה בקרות ותרגיש את כל הכוח מפרפר לך בהילוך ראשון ולעתים גם שני בקיק.

מה מצב הצמיגים אצלך? אם מדובר בצמיג סיני / צמיג יבש / שחוק - החלפה לצמיגים איכותיים ואוחזים תעשה לך פלאים במקרה הזה.

בקרת יציבות מבוטלת

הצמיגים שלי הוחלפו השנה ל PS4

אני גם לא מרגיש פרפור 🤷‍♂️ אלא אם כן אני לא יודע שזה פרפור, אני מניח שאני אמור לשמוע גם לא?

עריכה אחרונה על ידי Stylo
פורסם

ההסבר שלך למה שקורה לא ממש מובן. אתה לוחץ על דוושה מלאה ומה קורה? מופיעה נורית בקרת משיכה/יציבות בלוח המחוונים? לא מופיעה שום מנורה, הטורים עולים והרכב לא ממש זז? 

פורסם (נערך)
לפני 57 דקות, ch2856 כתב:

ההסבר שלך למה שקורה לא ממש מובן. אתה לוחץ על דוושה מלאה ומה קורה? מופיעה נורית בקרת משיכה/יציבות בלוח המחוונים? לא מופיעה שום מנורה, הטורים עולים והרכב לא ממש זז? 

בקרת יציבות מבוטלת אז לא נדלקת נורה,

אבל מה שאמרת די מתאר את הסיטואציה, הטורים עולים והרכב לא ממש זז (או לפחות ככה זה מרגיש),

חשוב לי לציין, בהילוך שני (במהירות גבוהה "יחסית") והילוך שלישי, כשאני לוחץ אז בהחלט מרגישים את העוצמה והרכב מאיץ מאוד מהר

עריכה אחרונה על ידי Stylo
פורסם

סע בהילוך רביעי במהירות נמוכה ותלחץ על מקסימום גז, האם התופעה חוזרת? במידה וכן- קלאץ' מחליק ודורש החלפה

פורסם

**לא מהירות מאוד נמוכה- כלומר לא הטווח שלמנוע יהיה קשה להזיז את הרכב.

סתם דוגמא אצלי ברכב ברביעי אם אני על 30-40 קמש יהיה למנוע קשה מאוד להזיז את הרכב, וזו לא תהיה מהירות נכונה לבדיקה הזאת.

2015-2018:  Mazda 3 1.6 auto 07', 2018-2021: Peugeot 208 1.2 manual 15' , 2021-2023: Volkswagen polo GTI 1.8 manual 16'

2023- today: Honda Civic TYPE R manual 17', 2024-today: Citroen C1 1.0 manual 16'

×
×
  • תוכן חדש...